XXL Nutrition

Het grote "Show Your Stack" Topic!

Bezoekers in dit topic

Een oefening op een compleet verkeerde manier uitvoeren met veel te veel gewicht, extreem hard kreunen met je te kleine tanktop aan en daarna 20 minuten lang tegen je vrienden opscheppen noem ik bijvoorbeeld niet hard trainen :D gisteren nog gezien.

Dat bedoel ik dus ook. Of lui die vooral hun bek trainen in de gym.

Ik ben maar deels akkoord daarmee. Er is een onderzoek waaruit blijkt dat iemand die 500ml testo per week spuit en NIET traint, meer massa gaint dan iemand die hard traint en niets gebruikt ;)

Ik kan me absoluut niet vinden in dat hele gedoe dat kuren 'slechts een duwtje in de rug is'. Het is veel meer dan dat. Als je permanente gains wilt is het absoluut geen wondermiddel, maar als je er een jaartje heel goed bij wilt staan kan je ontzettend veel bereiken met wat AAS, hoe je ook traint of eet. Wanneer je stopt verlies je het, maar toch, dat neemt niet weg dat mensen die dom genoeg zijn om heel lang on te blijven of heel regelmatig te kuren veel kunnen bereiken, ook met slechte training en voeding.

Natuurlijk gaat die persoon dan alleen tijdens zijn kuur die massa houden en daarna het grootste deel verliezen, maar toch. Als je maar genoeg kuurt en dat ook blijft doen kan je verder komen dan de meeste mensen zouden denken.

Ik kende vroeger een kerel die 9 jaar lang bijna altijd on is geweest en tijdens die periode NOOIT een voedingsschema heeft gehad. Hij was heel lang on, maar gebruikte niet eens zo'n heavy dingen. Altijd matige kuurtjes. Hij at zoals een normale mens. Zijn ontbijt was een bakje cornflakes, 's middags at hij wat boterhammen, als vier uurtje at hij een koekje en dronk hij een whey shake en 's avonds at hij wat de pot schafte. Verder trainde hij 2 - 3 X per week "op het gemakje". Hij had een fysiek die natuurlijk voor maar héééél weinig mensen weggelegd is, tenzij je super genen hebt.

Ik moet er wel bijzeggen dat die man intussen gestorven is trouwens. Ik spreek me er niet over uit of dat te maken heeft met de AAS of niet.

Zo eentje ken ik er ook. Al tijden niet gezien helaas, was wel een mooie vent. Al 14 jaar non stop aan de juice, ladingen HGH.. Hij trainde wel hard maar om nou te zeggen dat ik zwaar onder de indruk was van zijn trainingen, absoluut niet.
Elk weekend leeft hij op drank en coke, maar het is een van de meest verschrikkelijk grote beren die ik ooit heb gezien. Hij kon op gegeven moment niet meer telefoneren omdat zijn biceps in de weg zat..
Maar wel bloed schijten/kotsen door de cocktail van rotzooi die hij in z'n lijf stopte..
 
Ik bedoelde gewoon welke pipo kuurt er nu op 20 jaar.

Kuren is voor pussies, naturel ftw
Zat al tegen mijn naturel max aan en had geen zin om nog niet eens 2kg VVM te gainen per jaar.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 14:45 ----------

Lol de verpakking van anabolic wms en casein zijn al maanden veranderd zijn gewoon lege potten man haha
gebruik WMS bijna nooit meer, die caseine is zo ranzig klonterig dat ik em alleen in noodgevallen neem :p

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 14:46 ----------

+1 crit.

Ik snap niet waarom mensen zoveel geld uitgeven aan die shit

:roflol: sommige mensen hebben meer kilo's rommel dan lichaamsgewicht.
val ik hier ook onder?
 
+1

Zoveel gasten die teveel gaan rekenen op het spuiten en denken dat het dan vanzelf gebeurt. Als ik ooit ga spuiten geef ik nog eens een 200% extra inzet. En dan bedoel ik ook echt alles eten wat los en vast zit. Ik zeg express niet "harder trainen" want ik train toch al maximaal :D

alsof per definitie alles wat los en vast zit eten goed is.. meest stomme advies die je iemand kan geven imo. heb genoeg beginners gezien die de zelfde fout hebben gemaakt en moddervet worden. ook beginnende kuurders, denken altijd dat ze zoveel mogelijk moeten eten.. zo werkt t niet vriend
 
15kg whey, verhoudingsgewijs scheelt het behoorlijk.:)

IMG-20120424-WA0001.jpg
 
Zat al tegen mijn naturel max aan en had geen zin om nog niet eens 2kg VVM te gainen per jaar.

Gezeik. Je natural maximum bereik je alleen als je keihard traint en dan heb ik niet over 3 jaar lang maar eerder over 15 jaar lang. Ik ben nog maar héél weinig mensen tegengekomen die werkelijk op hun natuurlijke max zitten. Als je op je 22ste al zegt dat je aan je natural max zat dan heb je het eerder over het feit dat je uit de beginfase bent gekomen dan iets anders.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 15:03 ----------

alsof per definitie alles wat los en vast zit eten goed is.. meest stomme advies die je iemand kan geven imo. heb genoeg beginners gezien die de zelfde fout hebben gemaakt en moddervet worden. ook beginnende kuurders, denken altijd dat ze zoveel mogelijk moeten eten.. zo werkt t niet vriend

Akkoord (wel afhankelijk van je doel).
 
Gezeik. Je natural maximum bereik je alleen als je keihard traint en dan heb ik niet over 3 jaar lang maar eerder over 15 jaar lang. Ik ben nog maar héél weinig mensen tegengekomen die werkelijk op hun natuurlijke max zitten. Als je op je 22ste al zegt dat je aan je natural max zat dan heb je het eerder over het feit dat je uit de beginfase bent gekomen dan iets anders.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 15:03 ----------



Akkoord (wel afhankelijk van je doel).
oke, zie mijn laatste zin. geen zin om nog per jaar minigains te maken.
 
alsof per definitie alles wat los en vast zit eten goed is.. meest stomme advies die je iemand kan geven imo. heb genoeg beginners gezien die de zelfde fout hebben gemaakt en moddervet worden. ook beginnende kuurders, denken altijd dat ze zoveel mogelijk moeten eten.. zo werkt t niet vriend

Het is gewoon een standaard uitspraak. Tuurlijk hou je rekening met de voedingswaarde van alles. Weet wat je eet. Het is niet dat ik direct een beetje chocolade begin te atten als een malloot. Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat ik hoogstwaarschijnlijk tussen de 5000 a 6000 kcal zal zitten als ik ga spuiten.
 
Idd rond je 25ste ga je pas echt uitzetten en verschil zien in wat je kan liften. Heb het genoeg gezien bij wat maten.
 
oke, zie mijn laatste zin. geen zin om nog per jaar minigains te maken.

Als je al minigains alleen maar kan maken ben je al vies breed of doe je iets verkeerd. Nog breder met kuren moeten de vrouwtjes echt niet hebben, krijgen ze eerder een afkeer
 
jai9g8.jpg

enige wat ik eigenlijk consistent gebruik is whey, bcaa's tijdens cutten en tijdens volgende bulk weer de crea gebruiken, achter die potjes ligt ook nog een berg samples
 
Als ik al die stacks zie, moeten de boys van Body&fit shop inmiddels miljardair zijn :P
 
Ja ze zijn wel rijk ja
 
Kan me nu is echt geen reet schelen wat de 'meisjes' van me vinden.. ik heb podium ambities en wil zo ver mogelijk komen kwa wedstrijden etc, care wat andere van me vinden.

Er is trouwens altijd wel een meisje te vinden voor mensen zoals ons, ken er genoeg die echt ****ing lekker zijn en op zoek zijn naar een dubbelganger van zyzz.

Maar goed, het is ondertussen wel duidelijk dat jij niet iemand bent die max gaat squatten ;) je moest maar is te brede benen krijgen
 
Kan me nu is echt geen reet schelen wat de 'meisjes' van me vinden.. ik heb podium ambities en wil zo ver mogelijk komen kwa wedstrijden etc, care wat andere van me vinden.

Er is trouwens altijd wel een meisje te vinden voor mensen zoals ons, ken er genoeg die echt ****ing lekker zijn en op zoek zijn naar een dubbelganger van zyzz.

Maar goed, het is ondertussen wel duidelijk dat jij niet iemand bent die max gaat squatten ;) je moest maar is te brede benen krijgen

Tuurlijk doe ik dat wel, je kan nooit te breed worden met naturel.
Gisteren nog lekker trainingtje gehad, toen ik de trap afliep zakte ik bijna door men knieen zoals altijd na een benen training, kga ooit nog eens van de trap vallen, lol.
 
Ik heb momenteel whey isolaat 4 kg die ik alleen gebruik wil ook zinc en vitamine b3 halen maar dan ben ik blut :fuu: elke maand dat
 
Back
Naar boven