AndroidHealthClinic

Het grote slaap(koppen) topic (1 bezoeker)

Slaap uren per nacht?

  • <4

    Stemmen: 2 3,4%
  • 5-6

    Stemmen: 4 6,9%
  • 6-7

    Stemmen: 16 27,6%
  • 7-8

    Stemmen: 25 43,1%
  • >8

    Stemmen: 7 12,1%
  • Ik gebruik tren en heb insomnia

    Stemmen: 4 6,9%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

Derksen

Massive Warrior
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
23.461
Waardering
21.203
word het niet eens tijd voor een algemeen slaap topic?
Bij deze.

Ik slaap gemiddeld 6-7 uur per dag. Hoor weleens om mij heen, dan ga je toch even liggen aan het begin van de avond of een uurtje in de middag? Maar dat lukt bijna niet, lig ik een beetje te staren. En zo rond 19.00 krijg ik energie waardoor vroeg slapen, zeg voor 22.30, het 'm ook niet wordt. Als ik de wekker zet word ik vrijwel altijd voordat de wekker gaat wakker, zelfs op wisselende tijden.
 
Was er niet al eens een topic met hoeveel uren iedereen gemiddeld sliep?

Door de weeks doorgaans 6-7, weekends meestal 8. Langer dan 8 vind ik niet chill
 
Screenshot_20201123_130034.jpg


Maar als ik veel slaap, ben ik daarna vaak niet vooruit te branden. En met slaaptekort heb ik verhoudingsgewijs vaak meer rem- en sws sleep.

fed92af3aa677eb7672431e89ceeb9c0.png
 
Ik word elke dag tussen 07:00 en 08:00 wakker zonder wekker. Ik lig er meestal rond 00:00 in. Dus 7 tot 8 uur.


Ik moet er helaas wel vaak 2x per nacht uit om te pissen..
 
Laatst bewerkt:
Mijn ritme is zo verstoord dat ik rond 4.00 ga slapen en rond 12.00 opsta. Maart begin ik weer met werk, verandert t wel.
 
Peiling toegevoegd
 
Ik denk gemiddeld zo’n 7 uur. Sommige nachten 8 uur en sommige maar zo’n 5.
 
Ik sta maandag t/m om 07.00u op dus ik probeer uiterlijk om 23.00u echt te gaan slapen. Lukt me de laatste tijd best prima. Als ik merk dat ik niet heel moe ben neem ik melatonine. Sinds ik van de tren af ben slaap ik weer als een roosje. :D
 
Effectief slaap 7-8 uur dankzij thuiswerken wegens corona (geen reistijd, iets later uit bed). Doordeweeks red ik het niet altijd, in het weekend wel. Wel elke nacht 1-2 x pissen altijd en soms lig ik dan even wakker. Idealiter 8-8,5 uur als ik dagelijks intensief sport.
 
Laatst bewerkt:
Tussen de 4 en 8 uur. Na mijn nachtdienst slaap ik nooit lang. 06:30 erin 10 a 10:30 eruit.
 
Vinden we ook nog wat van die extreem-vroeg-uit-hun-bed-hardcore-lui? En dan bedoel ik niet 6u uit bed maar echt de Mark Wahlberg & The Rock wannabe's die om 3 / 4 AM opstaan en dan een halve marathon ofzo gaan lopen voor het ontbijt
 
Vinden we ook nog wat van die extreem-vroeg-uit-hun-bed-hardcore-lui? En dan bedoel ik niet 6u uit bed maar echt de Mark Wahlberg & The Rock wannabe's die om 3 / 4 AM opstaan en dan een halve marathon ofzo gaan lopen voor het ontbijt
Die sporen niet helemaal :gek:
In mijn prep deed ik dit alleen om nog extra cardio te doen omdat er op een ander moment van de dag geen geschikt moment voor was, maar dan stond ik om 6.15 op en dan om 07.00u ging ik douchen en eten en om 07.45u naar mijn werk. Zou ik ook nooit langer doen dan een paar weken.
 
Back
Naar boven