MuscleMeat

Het grote slaap(koppen) topic (1 bezoeker)

Slaap uren per nacht?

  • <4

    Stemmen: 2 3,4%
  • 5-6

    Stemmen: 4 6,9%
  • 6-7

    Stemmen: 16 27,6%
  • 7-8

    Stemmen: 25 43,1%
  • >8

    Stemmen: 7 12,1%
  • Ik gebruik tren en heb insomnia

    Stemmen: 4 6,9%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

Uur voor het slapen.
 
Op welk tijdstip nemen jullie magnesium?
22:43 uur.

Edit: oke, even serieus:
Goeie vraag. Ik heb bijv. van XXL magnesium/zink-tabs waar op staat 30-60 minuten voor het slapen gaan op een nuchtere maag (nuchter lukt mij dan sowieso niet), maar juist weer andere magnesium-tabs waarop staat bij voorkeur tijdens de maaltijd. Ben ook wel benieuwd naar wat nou beter werkt (met eten of op een lege maag).
 
Laatst bewerkt:
net een uurtje geslapen, aankomende nacht ga ik meerdere uren slapen

gr
 
Vinden we ook nog wat van die extreem-vroeg-uit-hun-bed-hardcore-lui? En dan bedoel ik niet 6u uit bed maar echt de Mark Wahlberg & The Rock wannabe's die om 3 / 4 AM opstaan en dan een halve marathon ofzo gaan lopen voor het ontbijt

Telt een halfuur masturberen voor het ontbijt ook ?
 
Bij deze.

Ik slaap gemiddeld 6-7 uur per dag. Hoor weleens om mij heen, dan ga je toch even liggen aan het begin van de avond of een uurtje in de middag? Maar dat lukt bijna niet, lig ik een beetje te staren. En zo rond 19.00 krijg ik energie waardoor vroeg slapen, zeg voor 22.30, het 'm ook niet wordt. Als ik de wekker zet word ik vrijwel altijd voordat de wekker gaat wakker, zelfs op wisselende tijden.
Dit is precies wat ik heb, heb jij enig idee waar die energie rond 19:00 vandaan komt?
 
Dan heb je even wat rust gepakt na een drukke dag en is je eten gezakt?
 
Laatst bewerkt:
Dat is mogelijk, ik wil proberen om dat moment te verplaatsen (als dat überhaupt mogelijk is) zodat het moment van inzakken gecombineerd kan worden met gaan slapen. Ik zou alleen niet weten hoe.
 
Back
Naar boven