MuscleMeat

Het grote SNEEUW topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hier ook alles weg! gelukkig maar want het was net een ijsbaan op de stoepjes..
ik zeg op naar de zomer!
 
Met een audi quattro kun je prima 160 rijden door de sneeuw zonder problemen :p

260 ook maar wat is je punt?
Als het foutgaat remt je quattro ook maar met 4 wielen hoor, net als alle andere auto's :p
 
260 ook maar wat is je punt?
Als het foutgaat remt je quattro ook maar met 4 wielen hoor, net als alle andere auto's :p

Hij staat wel een stuk sneller stil dan de gemiddelde andere auto :p

Zeker als je ziet dat alle paupers hier nog op zomerbanden rijden..
 
Hij staat wel een stuk sneller stil dan de gemiddelde andere auto :p

Zeker als je ziet dat alle paupers hier nog op zomerbanden rijden..

Lol broscience.

Volgens mij was het statistisch bewezen dat mannen met winterbanden het meest accidenten veroorzaken in deze periode :D

Omdat je eigenlijk gewoon dezelfde rijstijl moet aanhouden als met zomerbanden, maar door het (valse) gevoel van vertrouwen en veiligheid die je krijgt ga je meer risico's nemen. En dan gaat het fout natuurlijk.

That said, ik ben ook niet de meest rustige chauffeur, I like snow :p
 
Sneeuw? Regen bedoelen jullie zeker??
 
Lol broscience.

Volgens mij was het statistisch bewezen dat mannen met winterbanden het meest accidenten veroorzaken in deze periode :D

Omdat je eigenlijk gewoon dezelfde rijstijl moet aanhouden als met zomerbanden, maar door het (valse) gevoel van vertrouwen en veiligheid die je krijgt ga je meer risico's nemen. En dan gaat het fout natuurlijk.

That said, ik ben ook niet de meest rustige chauffeur, I like snow :p

Ik pas mijn rijstijl dan ook aan aan het weer, normaal rij ik wel harder :roflol:

Daarnaast weet ik wel hoe ver ik kan gaan met mijn auto en indien ik te ver ga weet ik ook wel hoe ik moet reageren. Ben zo vaak de grip kwijt geraakt..

Maar goed, ik wil wel geloven dat lui met zomerbanden minder schade maken. Dat volk wordt gewoon rechts ingehaald door een slak.
 
Lol broscience.

Volgens mij was het statistisch bewezen dat mannen met winterbanden het meest accidenten veroorzaken in deze periode :D

Omdat je eigenlijk gewoon dezelfde rijstijl moet aanhouden als met zomerbanden, maar door het (valse) gevoel van vertrouwen en veiligheid die je krijgt ga je meer risico's nemen. En dan gaat het fout natuurlijk.

That said, ik ben ook niet de meest rustige chauffeur, I like snow :p
Oh, gewoon met de moto, dan heb je dat probleem met zomer-/winterbanden niet
 
Ik pas mijn rijstijl dan ook aan aan het weer, normaal rij ik wel harder :roflol:

Daarnaast weet ik wel hoe ver ik kan gaan met mijn auto en indien ik te ver ga weet ik ook wel hoe ik moet reageren. Ben zo vaak de grip kwijt geraakt..

Maar goed, ik wil wel geloven dat lui met zomerbanden minder schade maken. Dat volk wordt gewoon rechts ingehaald door een slak.

Vrolijke kerst voor jou :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 13:25 ----------

Oh, gewoon met de moto, dan heb je dat probleem met zomer-/winterbanden niet

Enkel de quad komt nu buiten, de rest van de moto's blijft mooi binnen met dit weer.
 
Vrolijke kerst voor jou :D

3465g1v.png


---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 13:25 ----------



Enkel de quad komt nu buiten, de rest van de moto's blijft mooi binnen met dit weer.

Quads zijn vies nice om nu mee te driften :p
 
Bah. Regen.

:(

---------- Post added 9 December 2012 at 16:39 ----------

als het gaat ijzelen ben je anders wel de lul. dan had je liever sneeuw gehad

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
weg
 
Laatst bewerkt:
weg
 
Laatst bewerkt:
Werkt weer goed pagina?

Edit: k*tsneeuw
 
Back
Naar boven