Fitness Seller

Het grote SNEEUW topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor zover ik zag geen temperatuur onder nul. Dus geen sneeuwtroep hier. Erg fijn. Op naar lente :)

Dit, lente/zomer kan niet snel genoeg komen..
 
wat weet jij wat ik niet weet?:)

volgens radar regen en zonnetje en 1 graadje boven nulletje...

Ik stak mijn 'natte' vinger net in de buitenlucht en de temperatuur op mijn vinger vertaalde ik naar een voorspelling van koud weer + sneeuw en zeker geen lente de komende week.
 
Voor zover ik zag geen temperatuur onder nul. Dus geen sneeuwtroep hier. Erg fijn. Op naar lente :)

Morgen gaat het toch echt sneeuwen. Waarschuwingen zijn gister door het KNMI al gegeven.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 11:49 ----------

Morgen BTW kans op Thundersnow

showforecast.cgi?lightningmap=yes&fcstfile=2013020506_201302040038_0_stormforecast.png
 
Ik stak mijn 'natte' vinger net in de buitenlucht en de temperatuur op mijn vinger vertaalde ik naar een voorspelling van koud weer + sneeuw en zeker geen lente de komende week.

dan heeft jou natte vinger het behoorlijk mis:p

morgen overdag 7 graden snachts 2:p dus sneeuwen mag het... maar liggen blijft het toch niet:D
 
dan heeft jou natte vinger het behoorlijk mis:p

morgen overdag 7 graden snachts 2:p dus sneeuwen mag het... maar liggen blijft het toch niet:D

Wat ziet mijn oog ?

Lees nou eens even terug, ik heb nergens gezegd dat er sneeuwtroep komt. En daarbij sneeuw kan ook blijven liggen boven de 0 graden meen ik ergens/ooit te hebben gelezen en ik heb het niet alleen over morgen.

Jij zegt lente, ik zeg er komt koude aan.
 
Irritante weerman.

Onweer valt in onze regionen mee. Heb weleens gelezen dat in de Congo het 250 dagen per jaar onweert
 
Laatst bewerkt:
ik vind harde storm met onweer/sneeuw mooier dan zomerweer.
 
Morgen gaat het toch echt sneeuwen. Waarschuwingen zijn gister door het KNMI al gegeven.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 11:49 ----------

Morgen BTW kans op Thundersnow

showforecast.cgi?lightningmap=yes&fcstfile=2013020506_201302040038_0_stormforecast.png

waar blijft de sneeuw nu???:rolleyes:;)
 
waar blijft de sneeuw nu???:rolleyes:;)


Er is gewoon sneeuw gevallen MissNuke. Wellicht niet in jou woonplaats maar dat is nergens gezegd..

Je zat er dus behoorlijk naast om te beweren dat ik ernaast zat..maakt niet uit.
 
Er is gewoon sneeuw gevallen MissNuke. Wellicht niet in jou woonplaats maar dat is nergens gezegd..

Je zat er dus behoorlijk naast om te beweren dat ik ernaast zat..maakt niet uit.

volgens mij vertelde je dat me nog wat te wachten stond... tot nu toe nog steeds een zonnetje :D
 
Volgens mij vertelde jij 'op naar de lente' waarop ik je vertelde dat je dan nog wat te wachten stond en zo geschiedde en zal nog geschieden..hihi :-)

Hier is je lente:
2vd470p.jpg
 
Laat maar komen die sneeuw...
 
:)
Volgens mij vertelde jij 'op naar de lente' waarop ik je vertelde dat je dan nog wat te wachten stond en zo geschiedde en zal nog geschieden..hihi :-)

Hier is je lente:
2vd470p.jpg

we hadden het toch over deze week:) ik tenminste de komende 2 weken geen vries en gek weer..

op naar lente was meer als grapje bedoelt:rolleyes:
 
Back
Naar boven