XXL Nutrition

Het grote SNEEUW topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hier (centrum België) ook sneeuw, blijft wel niet echt liggen.
 
Misschien een beetje veel
 
f9lheu.jpg

zomertijd... en lente en pasen!:rolleyes:
 
Hier hetzelfde.

erg deprimerend:(
 
'Komt de lente moeilijk op gang, dan wordt de zomer heet en lang'. Ofzoiets. Mijn oma had altijd van die oude spreuken die verbazend vaak nog kloppen ook.... :o
 
Dit jaar toch niet :)
 
'Komt de lente moeilijk op gang, dan wordt de zomer heet en lang'. Ofzoiets. Mijn oma had altijd van die oude spreuken die verbazend vaak nog kloppen ook.... :o

Die hoor je vaker...
Moeten we dat maar in ons achterhoofd houden...
 
Hier sneeuwt het iig weer :o
 
'Komt de lente moeilijk op gang, dan wordt de zomer heet en lang'. Ofzoiets. Mijn oma had altijd van die oude spreuken die verbazend vaak nog kloppen ook.... :o


2006 was zo, lang koud geweest tot eind april,daarna prima zomer met 2 hittegolven.
Voorgaande jaren hebben we steeds een te warm voorjaar gehad en dan een kwakkel zomer dus grote kans dat de spreuk van je oma klopt.
 
Hopelijk sneeuwt het in April, dat zou wel uniek zijn.
 
Hopelijk sneeuwt het in April, dat zou wel uniek zijn.

Nee hoor :p

Extreem koud begon mei in 1979, toen de hoogste temperatuur in ons land op de eerste vijf dagen tussen 7 en 9 graden lag. In de vroege ochtend vroor het zo'n 1 tot 3 graden: het weerstation in Emmen noteerde zelfs vijf meidagen met vorst. Daarbij vielen er talrijke sneeuwbuien en vooral op 2 mei 1979 sneeuwde het flink en werd de bloeiende natuur op veel plaatsen bedekt met enkele centimeters sneeuw. Ook in mei 1935 sneeuwde het in ons land, toen zelfs nog op de 17e van die maand, de laatste datum in het voorjaar waarop in De Bilt in de 20e eeuw nog sneeuw is waargenomen.

Zie [Link niet meer beschikbaar]
 
shit just got real, het sneeuwt het sneeuwt
 
gewoon deprimerend.
 
Het zonnetje breekt hier door. Laat die sneeuw maar in het zuiden / westen blijven. :D
 
Hier is het een vals zonnetje mét sneeuw.
 
als ik dit topic lees heb ik net het gevoel alsof ik in de lift sta op het werk.
 
Onder de zonnebank is het lekker warm hoor, nergens last van.
 
Back
Naar boven