Fitness Seller

Het grote vernederende topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Jazeker luitjes, vertel hier gewoon wat over wat momenten die je zijn bijgebleven,omdat je gewoon ongelooflijk voor paal stond

Zoals een harde ruft in de klas ,net toen je naast 'die ene meid zat'

of een vervelend stukje asvalt dat door een 'ongelukkig toeval' jouw even voor een grote groep mensen heeft laten voelen hoe hard de grond kan zijn

Vertel het hier, en lach er alsnog om:cool:
 
ik ben wel eens keihard op mn plaat gegaan met mn fiets toen ik van het strand afkwam, het pad loopt nogal steil dus ik raus daar keihard naar beneden, ligt er opeens een hoop zand wat ik niet gezien had. :mad:
dat was dus een genante maar zeker ook een pijnlijke ervaring.
 
maar dat zijn specifiek coïtus bloopers :rolleyes:
 
Heheh

- Was eens bij albert heijn toen ik er nog werkte. Ik was vakken aan het vullen en voelde een enorme knalpijp aankomen. Op dat moment zat ik net achter een pilaar te vullen. Goed om mij heen gekeken of er niemand stond en PFRRRRRRRRRRRRRRRT. Echt een knalharde scheet. Zag ik uit mijn ooghoek snel iemand weglopen. Die bleek achteraf dus aan de andere kant van die pilaar te staan. Best beschamend moet ik zeggen.

- Een keiharde boer (per ongeluk) laten onder het ochtend gebed bij die maffe jehova in groep 6. Kon ik de hele ochtend stenen gaan tellen in de hoek.

- Had een soort van date (afgesproken met een meid die ik de vorige keer gezoend had. Was behoorlijk onder de indruk van die dame). Ze was wat verlaat en had mij een sms gestuurd. Ik had die dus niet gelezen omdat er in die tent waar ik was geen bereik voor GSM's is. Dus ik denken "die komt niet meer, k*thoer". Dus mezelf lopen bezatten en met andere vrouwen klooien. Stond ze ineens voor me. Ze had me een uur op een afstand aan zitten gapen hoe idioot ik me gedroeg haha :D

- Of helemaal niet opletten en ouwehoeren onder het lopen in de stad. Tot je keihard met je smoel tegen een paal aanloopt.
 
hm, jezelf helemaal dronken zuipen op een feest net aan het begin van het schooljaar met al je klasgenoten en schoolgenoten, vervolgens je gigantisch misdragen, met het lelijkste wijf van het hele feest gaan en helemaal out thuisgebracht worden, waarna m'n ma de dokter had gebeld, verhaal ging meteen de hele school rond.
 
- Was eens bij albert heijn toen ik er nog werkte. Ik was vakken aan het vullen en voelde een enorme knalpijp aankomen. Op dat moment zat ik net achter een pilaar te vullen. Goed om mij heen gekeken of er niemand stond en PFRRRRRRRRRRRRRRRT. Echt een knalharde scheet. Zag ik uit mijn ooghoek snel iemand weglopen. Die bleek achteraf dus aan de andere kant van die pilaar te staan. Best beschamend moet ik zeggen.

- Een keiharde boer (per ongeluk) laten onder het ochtend gebed bij die maffe jehova in groep 6. Kon ik de hele ochtend stenen gaan tellen in de hoek.

- Had een soort van date (afgesproken met een meid die ik de vorige keer gezoend had. Was behoorlijk onder de indruk van die dame). Ze was wat verlaat en had mij een sms gestuurd. Ik had die dus niet gelezen omdat er in die tent waar ik was geen bereik voor GSM's is. Dus ik denken "die komt niet meer, k*thoer". Dus mezelf lopen bezatten en met andere vrouwen klooien. Stond ze ineens voor me. Ze had me een uur op een afstand aan zitten gapen hoe idioot ik me gedroeg haha

- Of helemaal niet opletten en ouwehoeren onder het lopen in de stad. Tot je keihard met je smoel tegen een paal aanloopt.

:roflol:
 
Heheh

- Was eens bij albert heijn toen ik er nog werkte. Ik was vakken aan het vullen en voelde een enorme knalpijp aankomen. Op dat moment zat ik net achter een pilaar te vullen. Goed om mij heen gekeken of er niemand stond en PFRRRRRRRRRRRRRRRT. Echt een knalharde scheet. Zag ik uit mijn ooghoek snel iemand weglopen. Die bleek achteraf dus aan de andere kant van die pilaar te staan. Best beschamend moet ik zeggen.

- Een keiharde boer (per ongeluk) laten onder het ochtend gebed bij die maffe jehova in groep 6. Kon ik de hele ochtend stenen gaan tellen in de hoek.

- Had een soort van date (afgesproken met een meid die ik de vorige keer gezoend had. Was behoorlijk onder de indruk van die dame). Ze was wat verlaat en had mij een sms gestuurd. Ik had die dus niet gelezen omdat er in die tent waar ik was geen bereik voor GSM's is. Dus ik denken "die komt niet meer, k*thoer". Dus mezelf lopen bezatten en met andere vrouwen klooien. Stond ze ineens voor me. Ze had me een uur op een afstand aan zitten gapen hoe idioot ik me gedroeg haha :D

- Of helemaal niet opletten en ouwehoeren onder het lopen in de stad. Tot je keihard met je smoel tegen een paal aanloopt.


hahaha dan voel je je goed he :D :roflol:
 
..en knurft jij moet toch ook wel es zoiets meegemaakt hebben?? :p
 
..en knurft jij moet toch ook wel es zoiets meegemaakt hebben?? :p

Hahaha Uhmmm het enige wat ik me zo snel kan herinnderen ( ik was toen een jaar of 11 ) en iemand was mijn kamer aan het verbouwen en hij had even pauze ofzo dus hij zat beneden een hapje te eten, ondertussen ging ik schijten op de wc, dus ik zat daar lekker ( met de deur open :P ) is die fijne man klaar met eten en wil dus naar boven, ineens staat ie vlak voor me neus :o :D
 
:roflol:
wat zei je toen tegen em: ja sorry, ik moest even knurften :p
 
- In mijn tennisperiode. Fanatiek als ik was, wist ik zeker dat een snoeiharde backhand die ik sloeg, in was. Ik rennen naar andere kant van het veld om de plek aan te wijzen en uiteraard wilde ik stoer doen en over het net springen. Ja, dat haalde ik dus niet. Toen ging ik dus face first op het gravel. Had geen oppervlakkige wonden, maar met gravel op je gezicht toegeven dat de bal WEL uit was, voor ongeveer 50 mensen is toch wel schadelijk voor je ego.

- Op een schoolfeest, stomdronken een lerares proberen te versieren, door achter haar te gaan staan en net te doen alsof ik op haar kont sloeg. Wat een drama. Ik ga nog steeds stuk als ik dat verhaal hoor, haha.

- Ik zat heel braaf in de klas als 12jarige. Eerstejaars op de middelbare school. Een beetje ziek, maar dat moest kunnen. Toch maar even een poepje laten in de klas, dat moest kunnen vond ik. Helaas voor mij vond mijn lichaam het nodig om gelijk mijn darminhoud mee te verzenden. Ben maar naar huis gegaan...

Voor de rest, ach... Tegenwoordig schaam ik me nergens meer voor.
 
2x in mijn broek gescheten op school

1 x met mijn derde been gezwaaid naar mijn vriendin in de woonkamer terwijl mijn moeder het zag .

er is al zo een topic
 
- moeders die ff mn pakketje brood kwam nazenden bij de volle bushalte :( 'marcel je bent je brood vergeten' damn

- dikke scheet laten tijdens een setje legpresses met de chick van de sportschool naast je op het billenapparaat :D

De rest van de trauma's heb ik denk verdrongen :D
 
eindelijk een wijf nken waar je al maanden op loopt te geilen.
en dan vrijwel onmiddelijk klaarkomen..... oh nee shit, ook nog proberen door te gaan maar het hele zaakje verslapt..

TRAUMA
 
Back
Naar boven