MuscleMeat

Het grote vernederende topic

Bezoekers in dit topic

Ik doe heel vaak stomme dingen...

Vanmrogen nog. Ik had een wasje in de was-droogcombi. Die zou vanmorgen vrijwel droog moeten zijn, maar moet nog een extra droogbeurt (anders is alles nog klam). In plaats van de droogbeurt, zet ik de machine op een complete wasbeurt. Had Phreak nog geen droge broek vanmorgen.

Ik boer vrij hard en om een of andere reden moet dat altijd in de trappenhal van het huis (galmt heel hard daar).

De laatste keer dat ik echt dronken was, braakte ik van 8 hoog over het balkon. Onderweg heb ik heel wat schotelantennes geraakt.
 
Ik doe heel vaak stomme dingen...

Vanmrogen nog. Ik had een wasje in de was-droogcombi. Die zou vanmorgen vrijwel droog moeten zijn, maar moet nog een extra droogbeurt (anders is alles nog klam). In plaats van de droogbeurt, zet ik de machine op een complete wasbeurt. Had Phreak nog geen droge broek vanmorgen.

Ik boer vrij hard en om een of andere reden moet dat altijd in de trappenhal van het huis (galmt heel hard daar).

De laatste keer dat ik echt dronken was, braakte ik van 8 hoog over het balkon. Onderweg heb ik heel wat schotelantennes geraakt.


damn girlll you nasty;)
 
Ik lag met de vader van Nicky in onze net verse verkering in 1994 te ketsen op de bank .
Denkende dat zijn ma op bed lag te slapen , dus wij beneden ons gang gaan .
Staat er iemand bij het achterraam te gluren ....:eek: , zijn ma kwam van een avondje borrelen thuis .
Loopt naar binnnen en komt de woonkamer in lopen ... ik heb nog nooit zo voor PAAL GEZETEN ;)
Leuke herrinnering gelukkig nu voor mij , zijn ma en ik lachen er nog wel eens om
Maar op dat moment kon ik wel door de grond zakken
:o
 
Ik heb geen schaamtegevoel. Sta dus ook niet snel voor schut:)
 
- Had een soort van date (afgesproken met een meid die ik de vorige keer gezoend had. Was behoorlijk onder de indruk van die dame). Ze was wat verlaat en had mij een sms gestuurd. Ik had die dus niet gelezen omdat er in die tent waar ik was geen bereik voor GSM's is. Dus ik denken "die komt niet meer, k*thoer". Dus mezelf lopen bezatten en met andere vrouwen klooien. Stond ze ineens voor me. Ze had me een uur op een afstand aan zitten gapen hoe idioot ik me gedroeg haha :D

Mijn leven is een aaneenschakeling van blunders en onaangepast gedrag.
Deze schiet me te binnen:
Voor een jaar of 4 terug was een vriend van me jarig en ik was uitgenodigd. Hij had ook gelijk maar z’n hele familie erbij uitgenodigd onder het motto ‘dan hebben we alles in 1 keer gehad’. Nou heb ik weinig last van sociale spanningen, ik voel me al snel op mijn gemak. Dat lijkt positief maar dat is het niet, want als ik me op mn gemak voel dan ga ik me gedragen zoals ik thuis ook doe. Op een gegeven moment hang ik onderuitgezakt in de bank met een biertje in de hand en krijg ik jeuk aan mn zak en voordat ik het zelf in de gaten heb krab ik uitgebreid wijdbeens aan mijn noten. Het beschamende was dat de moeder en oma van die vriend van me dat dus ook zagen. :o

Dat verhaal van M@rsel is volgens mij ook universeel, dat gebeurt iedereen een keer. Ik kan niet wachten tot ik mijn kids hun broodtrommel kan langsbrengen met de mededeling: hier jongen, je was je bammetjes vergeten, je moeder heeft de korstjes er voor je afgehaald.
Dan hebben mn kids tenminste een goede reden om mij de rest van hun pubertijd te haten.
Mijn vergeten broodtrommel verhaal is niet zo traumatisch.
Mijn pa kwam ook eens mijn broodtrommel brengen toen ik 14 jaar oud was en bij een overvolle bushalte stond te wachten. Waarop een meisje van een jaar of 18 (in mijn ogen toen een vrouw) zei dat ik een toffe pa had omdat hij aan me dacht. Ik vond mn pa nog steeds een sukkel (hey, ik was 14) maar ik was gelijk een beetje verliefd op haar.
 
Laatst bewerkt:
2x in mijn broek gescheten op school

1 x met mijn derde been gezwaaid naar mijn vriendin in de woonkamer terwijl mijn moeder het zag .

er is al zo een topic

:roflol:
 
2x in mijn broek gescheten op school

1 x met mijn derde been gezwaaid naar mijn vriendin in de woonkamer terwijl mijn moeder het zag .

er is al zo een topic

onnovertrefbaar....
 
De laatste keer dat ik echt dronken was, braakte ik van 8 hoog over het balkon. Onderweg heb ik heel wat schotelantennes geraakt.
wees blij dat je niet boven een winkelcentrum woont ;)
ik zie al die mensen al omhoog kijken :D
 
wees blij dat je niet boven een winkelcentrum woont ;)
ik zie al die mensen al omhoog kijken :D
Nee, het was gewoon in wat achtertuintjes en over verschillende balkons... Gelukkig woon ik daar niet, was op een feestje (een halve fles Wodka is dus echt teveel voor mij).

Bedenk me net. Ik moest toen met de trein terug. Onderweg werd ik gecontroleerd. Shit, portomonnaie en dus OV kwijt. Ja, dan maar een boete.
Blijkt de volgende ochtend dat hij gewoon in mijn achterzak zat (waar die normaal ook in zit, alleen was ik in de veronderstelling dat die in mijn handtas moest zitten).
 
Haha, dat van die broodtrommel heb ik zo vaak gehad op het werk, smeer je netjes je brood, komt je moeder 't brengen in de supermarkt :)
Beter dan verhongeren, OLE :D
Beest schaamt zich niet ;)
 
moest ooit eens naar een familie feestje gaan . dus eenmaal aangekomen aten we wat en daarna gingen we een wandeling maken ik en mijn vriendin . toen we terugkwamen van het wandelen hing er op mijn zwarte pantalon een witte vlek . wat heel erg opviel bij de familie . het was een soort paddestoel van een boom waartegen ik gelopen was op schaamhoogte :rolleyes:
 
Heb het al eens eerder verteld volgens mij in een soortgelijke topic , maar dit was toch wel beschamend voor me...

Ik was toen geloof ik 14/15 jaar oud en we waren op bezoek bij me oom en tante in waalwijk. Maargoed me broertje , neefje en ik besloten maar is te gaan tafeltennissen op de schoolplein waar me neefje naar school gaat. Onderweg daarna naar toe kreeg ik last van me maag. Toen was er nog niks aan de hand en we gingen we zoals afgesproken tafeltennissen.

Toen begon me maag echt pijn te doen en moest ik echt keihard poepen.
Ik weet nog dat ik heletijd zat te twijfelen of ik naar huis moest gaan of gewoon inhouden. Besloot toen het tweede te doen. Na 5 minuten , werd het buikpijn zo erg dat ik het gewoon niet meer kon inhouden. Ik weet nog dat zei tegen me neefje en broertje "" ik schijt nu in me broek " . Het meeste vervelende was dat het niet ging om een "vaste drol" maar een mix van vast en diarree...

Toen ik eenmaal klaar was , gingen we naar huis wat ook vervelend was, want je hebt het hele pakje nog in je onderbroek zitten en het druipt langs je benen. Dus 10 minuten heb ik toen naar huis gelopen met wijde benen en als er iemand aankwam even stilstaan.

Eenmaal thuis aangekomen in een vol huis , moest ik maar vertellen dat ik in me broek heb gescheten heb ik snel gedoucht en andere kleren aangetrokken :D
 
Is wat met 14 jaar. Ik was ook 14 toen ik mijn complete broek volscheet met diarree. Zat op de fiets en was echt al niet lekker. Dacht even sneaky een klein niftje te laten.
 
:roflol: heb me ooit rot geschaamd . er was een meisje op school waar ik verliefd op was , ik was 15 ofzo en we maakte met de school een daguitstap in een natuurpark . en zei zat op de grond en vroeg of ik achter haar wilde komen zitten zodat we een foto konden maken . maar mijn schoenen hingen vol stront en toen ik wilde gaan zitten maakte ik haar witte topje helemaal vuil met een brok drek die als een veeg op dat topje bleef hangen .


:roflol: :roflol: ik lig in een deuk als ik eraan denk . het was van die rode hondenpoep en ik maar zeggen dat het zand was . ze was heel boos omdat ik haar topje vuil had gemaakt
 
Whahaha briljant topic!

Ik heb ook nog een poepblunder.
Toen ik 16 was, was ik het stereotype enorm onzekere puber. Ik was al een tijdje dolverliefd op een meisje uit mijn dorp. Hoewel ze mij niet echt zag zitten kreeg ik het toch voor elkaar dat ze me uitnodigde voor een kopje thee ’s middags. Dus ik er naartoe met een pak koekjes en mijn mooiste kleren aan (met 3 liter gel in mijn haar en de inhoud van een compleet flesje aftershave in m’n nek). We zitten daar en we keuvelen wat als ik plotseling een milde aandrang merk. Ik wilde absoluut niet gaan zitten schijten bij haar thuis want ik was bang dat ze het zou ruiken. Na een poosje was de milde aandrang meer veranderd in een soort stuitligging van een enorme knoepert van een drol. Dus noodgedwongen ben ik naar het toilet gegaan om daar eens enorm te gaan zitten bouten, ik had het zo lang opgehouden dat het leek alsof de drol er overdwars uit moest komen. Ik zet nog het raampje van toilet zo ver mogelijk open en hoop vurig dat zij, het meisje van mijn dromen, mijn mavo-prinses, de eerste 1,5 uur niet naar de w.c. hoeft.
Echter, na 5 minuten komt haar pa thuis van het werk, gaat naar de plee en brult kei en keihard vanaf de pot Wie heeft hier zo enorm goor lopen bouten!? Gadverdamme!!!!! Komt die janlul van de plee af, kijkt mij aan met een kwade kop en vraagt of ik soms zo enorm heb lopen schijten. Ik kon wel door de grond zakken.
Met overslaande stem en een rode kop antwoorde ik, ja meneer dat was ik. Tussen dat meisje en mij is het nooit wat geworden. :D
 
Lauw, geniaal! :roflol: We kunnnen ook een sticky maken 'schijt topic', waarin we onze avonturen en ervaringen delen? :D
 
Whahaha briljant topic!

Ik heb ook nog een poepblunder.
Toen ik 16 was, was ik het stereotype enorm onzekere puber. Ik was al een tijdje dolverliefd op een meisje uit mijn dorp. Hoewel ze mij niet echt zag zitten kreeg ik het toch voor elkaar dat ze me uitnodigde voor een kopje thee ’s middags. Dus ik er naartoe met een pak koekjes en mijn mooiste kleren aan (met 3 liter gel in mijn haar en de inhoud van een compleet flesje aftershave in m’n nek). We zitten daar en we keuvelen wat als ik plotseling een milde aandrang merk. Ik wilde absoluut niet gaan zitten schijten bij haar thuis want ik was bang dat ze het zou ruiken. Na een poosje was de milde aandrang meer veranderd in een soort stuitligging van een enorme knoepert van een drol. Dus noodgedwongen ben ik naar het toilet gegaan om daar eens enorm te gaan zitten bouten, ik had het zo lang opgehouden dat het leek alsof de drol er overdwars uit moest komen. Ik zet nog het raampje van toilet zo ver mogelijk open en hoop vurig dat zij, het meisje van mijn dromen, mijn mavo-prinses, de eerste 1,5 uur niet naar de w.c. hoeft.
Echter, na 5 minuten komt haar pa thuis van het werk, gaat naar de plee en brult kei en keihard vanaf de pot Wie heeft hier zo enorm goor lopen bouten!? Gadverdamme!!!!! Komt die janlul van de plee af, kijkt mij aan met een kwade kop en vraagt of ik soms zo enorm heb lopen schijten. Ik kon wel door de grond zakken.
Met overslaande stem en een rode kop antwoorde ik, ja meneer dat was ik. Tussen dat meisje en mij is het nooit wat geworden. :D

dat maakte ik ook mee , alleen bij mijn huidige vriendin . waarop ik de wc wou doorspoelen en de inhoud kwam bijna tegen de toilet bril te liggen . waarop ik heel beschamend een ontstopper vroeg en op die manier de hele mat nat maakte
 
- Ik zat heel braaf in de klas als 12jarige. Eerstejaars op de middelbare school. Een beetje ziek, maar dat moest kunnen. Toch maar even een poepje laten in de klas, dat moest kunnen vond ik. Helaas voor mij vond mijn lichaam het nodig om gelijk mijn darminhoud mee te verzenden. Ben maar naar huis gegaan...

Voor de rest, ach... Tegenwoordig schaam ik me nergens meer voor.

Ik was ook 12 en net hetzelfde meegemaakt :D .. Alleen ben ik niet naar huis gegaan en wou ik het eerst niet toegeven.. maar dat begon meer en meer te stinken en na een tijd ging die galm door de hele klas.. In de pauze stonden we dan buiten en er was een lichte wind, en ik zag mensen meters ver hun neus dichtknijpen toen die wind er was :( ... en ik rook het zelf ook.
 
Vakantie.

Was die dag k*tweer, dus naar het zwembad gegaan.

Groepje korters met zo'n grote opblaasbal aan het spelen. Komt toevallig om de kant net als ik langsloop. Denk die bal met een 1337 'achter-standbeen-langs-kunstje' terug te schieten flikker ik toch keihard op mijn bek op die gladde stenen. :(

Precies tegenover de plaats waar het halve zwembar aan het indoor terras zat.

Auw. :(
 
Back
Naar boven