XXL Nutrition

Het grote vernederende topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2x in mijn broek gescheten op school

1 x met mijn derde been gezwaaid naar mijn vriendin in de woonkamer terwijl mijn moeder het zag .

er is al zo een topic
:roflol: Ja idd
- moeders die ff mn pakketje brood kwam nazenden bij de volle bushalte :( 'marcel je bent je brood vergeten' damn

:roflol:
 
Ik kan het me niet zo snel herinneren heb zo veel rare dingen vroeger gedaan als ik bezopen was. Maar niks waar ik me echt voor schaam. Het kan altijd erger.

Is een van jullie dit wel eens overkomen?:

xMissy.nl media - InternetSOA
 
Ik heb ook een poepverhaal :cool:

Als ik op vakantie ben, heb ik nogal moeite met poepen... dus mn moeder had laxeertabletten meegenomen. Op het doosje stond dat je 3x 2 tabletten op een dag mocht hebben. Dus naja na een paar dagen vakantie begon ik daarmee... 's middags 2, nouja kwam niks, 's avonds ook maar 2... en 's ochtends (volgende dag) nog eentje. Toen 's middags zijn we ergens heengereden (was in Italie), en m'n moeder had het geweldige idee om het strand te zoeken, dus we liepen al een poosje en ik kreeg me toch een partij kramp in m'n buik, dat was niet normaal.... het werd maar erger het werd maar erger en dat strand was natuurlijk nergens te vinden. We liepen steeds verkeerd. Het was nogal verlaten, dus ook nergens een wc te vinden... Op een gegeven moment wist m'n moeder dat er een station in de buurt was, dus wij daarheen, ja hoor een wc. Nou ik kon het niet meer ophouden.... Kom ik daar aan... zijn het van die sta-wc's. Maargoed dat kon me niks schelen dus ik gooi het eruit, het was echt zo ontzettend veel en nogal dun dat het gewoon tegen de muur opzat :o En er kwam ook een lucht vanaf, dat wil je niet weten. Ik dacht dat we 'alleen' waren op dat station. Ik kwam die deur uit, staat daar een vrouw op me te wachten :o Ik schaamde me dood. Ook aangezien de deur zegmaar niet helemaal dicht was, boven en onder was het "open", dus de geur was al naar buiten gegaan..... (dat zeiden m'n ouders later).

Ook was er een keer een meisje op school half van de trap gevallen, nouja m'n vriendin en ik lachen want het zag er vreselijk komisch uit. 's avonds had ik een feestje bij mn vriendin thuis, en er waren nog andere mensen, dus ik vertel keihard dat er een meisje van de trap was gevallen en dat dat zo grappig was, en lomp, zit dat meisje 2 stoelen verderop :o dat had ik niet door......
 
Ik heb ook een poepverhaal :cool:

Als ik op vakantie ben, heb ik nogal moeite met poepen... dus mn moeder had laxeertabletten meegenomen. Op het doosje stond dat je 3x 2 tabletten op een dag mocht hebben. Dus naja na een paar dagen vakantie begon ik daarmee... 's middags 2, nouja kwam niks, 's avonds ook maar 2... en 's ochtends (volgende dag) nog eentje. Toen 's middags zijn we ergens heengereden (was in Italie), en m'n moeder had het geweldige idee om het strand te zoeken, dus we liepen al een poosje en ik kreeg me toch een partij kramp in m'n buik, dat was niet normaal.... het werd maar erger het werd maar erger en dat strand was natuurlijk nergens te vinden. We liepen steeds verkeerd. Het was nogal verlaten, dus ook nergens een wc te vinden... Op een gegeven moment wist m'n moeder dat er een station in de buurt was, dus wij daarheen, ja hoor een wc. Nou ik kon het niet meer ophouden.... Kom ik daar aan... zijn het van die sta-wc's. Maargoed dat kon me niks schelen dus ik gooi het eruit, het was echt zo ontzettend veel en nogal dun dat het gewoon tegen de muur opzat :o En er kwam ook een lucht vanaf, dat wil je niet weten. Ik dacht dat we 'alleen' waren op dat station. Ik kwam die deur uit, staat daar een vrouw op me te wachten :o Ik schaamde me dood. Ook aangezien de deur zegmaar niet helemaal dicht was, boven en onder was het "open", dus de geur was al naar buiten gegaan..... (dat zeiden m'n ouders later).

Ook was er een keer een meisje op school half van de trap gevallen, nouja m'n vriendin en ik lachen want het zag er vreselijk komisch uit. 's avonds had ik een feestje bij mn vriendin thuis, en er waren nog andere mensen, dus ik vertel keihard dat er een meisje van de trap was gevallen en dat dat zo grappig was, en lomp, zit dat meisje 2 stoelen verderop :o dat had ik niet door......


Bespaar mij jouw poep verhalen please!:D
 
Ja jongen, vrouwen poepen OOK!
 
Ik heb ook een poepverhaal :cool:

Als ik op vakantie ben, heb ik nogal moeite met poepen... dus mn moeder had laxeertabletten meegenomen. Op het doosje stond dat je 3x 2 tabletten op een dag mocht hebben. Dus naja na een paar dagen vakantie begon ik daarmee... 's middags 2, nouja kwam niks, 's avonds ook maar 2... en 's ochtends (volgende dag) nog eentje. Toen 's middags zijn we ergens heengereden (was in Italie), en m'n moeder had het geweldige idee om het strand te zoeken, dus we liepen al een poosje en ik kreeg me toch een partij kramp in m'n buik, dat was niet normaal.... het werd maar erger het werd maar erger en dat strand was natuurlijk nergens te vinden. We liepen steeds verkeerd. Het was nogal verlaten, dus ook nergens een wc te vinden... Op een gegeven moment wist m'n moeder dat er een station in de buurt was, dus wij daarheen, ja hoor een wc. Nou ik kon het niet meer ophouden.... Kom ik daar aan... zijn het van die sta-wc's. Maargoed dat kon me niks schelen dus ik gooi het eruit, het was echt zo ontzettend veel en nogal dun dat het gewoon tegen de muur opzat :o En er kwam ook een lucht vanaf, dat wil je niet weten. Ik dacht dat we 'alleen' waren op dat station. Ik kwam die deur uit, staat daar een vrouw op me te wachten :o Ik schaamde me dood. Ook aangezien de deur zegmaar niet helemaal dicht was, boven en onder was het "open", dus de geur was al naar buiten gegaan..... (dat zeiden m'n ouders later).

Ook was er een keer een meisje op school half van de trap gevallen, nouja m'n vriendin en ik lachen want het zag er vreselijk komisch uit. 's avonds had ik een feestje bij mn vriendin thuis, en er waren nog andere mensen, dus ik vertel keihard dat er een meisje van de trap was gevallen en dat dat zo grappig was, en lomp, zit dat meisje 2 stoelen verderop :o dat had ik niet door......



hahahahaahahahahahah you go girl!!!!
 
Ja jongen, vrouwen poepen OOK!

Bah! Alleen al die zin maakt al dat ik omgekeerd moet eten. :mad: Laat ons nou toch in de waan dat er geen vrouw is die dat doet en dat die opening alleen aanwezig is om een spannend alternatief te bieden.

Vrouwen laten geen ............AARHHGG ik krijg het niet eens getyped!
 
Paar jaar geleden had het serieus gesneeuwd. Alles lak verschrikkelijk glad. Ik fietste naar school langs een andere school waar er vlak voor mij een jongetje die nog jonger was dan ik onderuit ging, hij hat helmpje op en alles. Om de één of andere reden vond ik dit zo grappig dat ik luidop begon te lachen waarop al het volk voor die school naar mij keek, nog geen seconde later ging ik zelf onderuit.
 
Paar jaar geleden had het serieus gesneeuwd. Alles lak verschrikkelijk glad. Ik fietste naar school langs een andere school waar er vlak voor mij een jongetje die nog jonger was dan ik onderuit ging, hij hat helmpje op en alles. Om de één of andere reden vond ik dit zo grappig dat ik luidop begon te lachen waarop al het volk voor die school naar mij keek, nog geen seconde later ging ik zelf onderuit.

Hee! zoiets had ik ook een keer.

Ik fietste tussen een menigte ook-fietsende-mensen, en t was glad, ik zag een vriendin van me, dus ik ging ff wat harder.... toen moest ik zo'n heuveltje op (hoe heten die dingen ook alweer, die opritjes waar je langzamer door gaat rijden?:o), nouja en dat was half in een bochtje... dus ik riep keihard "agggieeeeee" (ze heet agnes) en ja hoor daar ging ik! vlak voor 't schoolplein. Ik had serieus een blauwe/paarse/groene vlek op m'n knie van bijna 10cm.
 
Na jaren weer je oude kameraden zien waarmee je altijd jointjes hebt gerookt... Noujah, ik had net die dag een voetbaltoernooi gehad en was helemaal kapot, had ook geen avondeten gehad (waar ik niet bij nadacht).. Dus ik drink een paar pilsjes, voel me kiplekker en ging naar buiten om een jointje te roken, na een halve joint had ik het gevoel dat het wel genoeg was, dus ga lekker naar binnen..
Maar toen ik in die stoel zat begon echt alles te draaien, de kamer, mijn maag, alles... Maargoed, kotsen ging niet gebeuren was mijn mening... Totdat het er ineens uit zichzelf uit kwam.. Handen der voor en naar de wc gerent (die natuurlijk net bezet was).. Overal kots op de vloer doordat ik mijn handen als 'sproeikop' gebruikte.. Echt super ranzig..

Baalde als een stekker, kameraden waarmee ik altijd omging, lang niet gezien, dan ben je ook niet stoer als je na 1 jointje al over je nek gaat, en hoe... Wat kon ik daar van balen, tis me ook nooit weer gebeurt dat ik uit het niets moet kotsen
 
bah mikki een vrouwenanus heeft voor mij alleen een traditionele functie . net zoals het koningshuis in belgenland
 
Ik heb ook een poepverhaal :cool:

Als ik op vakantie ben, heb ik nogal moeite met poepen... dus mn moeder had laxeertabletten meegenomen. Op het doosje stond dat je 3x 2 tabletten op een dag mocht hebben. Dus naja na een paar dagen vakantie begon ik daarmee... 's middags 2, nouja kwam niks, 's avonds ook maar 2... en 's ochtends (volgende dag) nog eentje. Toen 's middags zijn we ergens heengereden (was in Italie), en m'n moeder had het geweldige idee om het strand te zoeken, dus we liepen al een poosje en ik kreeg me toch een partij kramp in m'n buik, dat was niet normaal.... het werd maar erger het werd maar erger en dat strand was natuurlijk nergens te vinden. We liepen steeds verkeerd. Het was nogal verlaten, dus ook nergens een wc te vinden... Op een gegeven moment wist m'n moeder dat er een station in de buurt was, dus wij daarheen, ja hoor een wc. Nou ik kon het niet meer ophouden.... Kom ik daar aan... zijn het van die sta-wc's. Maargoed dat kon me niks schelen dus ik gooi het eruit, het was echt zo ontzettend veel en nogal dun dat het gewoon tegen de muur opzat :o En er kwam ook een lucht vanaf, dat wil je niet weten. Ik dacht dat we 'alleen' waren op dat station. Ik kwam die deur uit, staat daar een vrouw op me te wachten :o Ik schaamde me dood. Ook aangezien de deur zegmaar niet helemaal dicht was, boven en onder was het "open", dus de geur was al naar buiten gegaan..... (dat zeiden m'n ouders later).

Ook was er een keer een meisje op school half van de trap gevallen, nouja m'n vriendin en ik lachen want het zag er vreselijk komisch uit. 's avonds had ik een feestje bij mn vriendin thuis, en er waren nog andere mensen, dus ik vertel keihard dat er een meisje van de trap was gevallen en dat dat zo grappig was, en lomp, zit dat meisje 2 stoelen verderop :o dat had ik niet door......
waar zit die banbutton Eric?
 
Is al eens topic over geweest, had daar ook gepost dus maar ff kort dan:

Keertje sochtends vroeg op stagebedrijf stevig aan het kakken als ineens de deur voor me open slaat en een kerel in 3 delig pak me aan staat te gapen.

Ook keertje met exvriendin in de trein en zei stond paar meter verder op. Leek het me wel grappig ala koetje even met mijn lul naar haar te wuiven. Toen ik echter naar de zijkant keer stond een oude kerel me verschrikt aan te kijken...
 
Heel wat jaren geleden in een zeer warme zomer, ging ik met mijn toenmalige vriendje een dagje op pad. We moesten een heel eind op de brommer (ik bij hem achterop een Puch). Door het warme weer natuurlijk in een korte broek.

Na een uur had ik het wel even gehad, dus we stoppen even om de benen te strekken. Hij stopt de brommer. Ik zet een been aan de grond, nog helemaal stijf van het opgevouwen zitten. Ok, het tweede been ook. Ik rek mij rug een beetje en opeens krijg ik een barbeque-lucht in mijn neus. Ik zeg nog: "Goh, ze zijn aan het bbq-en, ruikt een beetje als aangebrand varkensvlees...'

Opeens wordt mijn been erg warm, ik kijk naar beneden en ja hoor! Mijn been zit tegen de uitlaat aan. Een brandwond iets groter dan een tennisbal op mijn kuit. De boel gekoeld en verder niets aan de hand...

Twee dagen later gaan we zwemmen. We stoeien een beetje en opeens duikt mijn vriendje onder water. Hij grijpt mijn benen beet en probeert mij kopje onder te trekken. Echter, hij grijpt precies die brandwond beet en sleurt de blaar en de fragile huid daaronder open. Ik krijs van pijn het hele bad bij elkaar, maar hij hoort natuurlijk niets onder water. Toen hij boven kwam, keek iedereen hem kwaad aan. Goed, voortijdig het zwemplezier afbreken en maar even naar de huisarts.

Een paar daagjes met zalfcompressen rondgelopen en alles heelde mooi. Er zat al een mooi roze huidlaagje. De laatste dag van de vakantie maken we een wandeling door het bos. Ik struikel over een takstompje. "Niet vallen!", denk ik nog. Nu, dat gebeurde niet, maar ik schopte wel dat stukje huid helemaal open...

UIteindelijk is alles geheeld, maar er zit nog steeds een lidteken met de afmetingen van een tennisbal op mijn kuit.
 
Back
Naar boven