Fitness Seller

Het grote vernederende topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Toen ik een jaar of 11 was bleef ik bij mijn neefje logeren alleen toen werd ik ziek. 's Ochtends moest ik pissen maar ook kotsen, dus ik ging voor de WC zitten omdat ik moest kotsen, maar daardoor verslapte ik en piste ik ook mijn hele pyjama boks onder. Schaamde me toen kapot. Verder niet echt vernederde shit meegemaakt. Mooi topic dit, als je ooit iets k*ts meemaakt moet je gewoon even de verhalen hier lezen.
 
is eerder een bazenverhaal dan vernederend:scratch:

eh, dr is niet gedoet terwijl ik daar de hele avond naar uit keek, met een kotssmaak lopen zoenen was nog het hoogtepunt, maar dat heb ik moeten bekopen met een paar klappen en zeiknat van het bier de volgende avond.
...ook had ik daarna trouwens een handicap bij alle chicks van de vereniging omdat ze dachten dat ik een 17/18 jarig dronken scholiertje in haar slaap/dronken toestand misbruikt had.

had het liever nooit meegemaakt,
 
eh, dr is niet gedoet terwijl ik daar de hele avond naar uit keek, met een kotssmaak lopen zoenen was nog het hoogtepunt, maar dat heb ik moeten bekopen met een paar klappen en zeiknat van het bier de volgende avond.
...ook had ik daarna trouwens een handicap bij alle chicks van de vereniging omdat ze dachten dat ik een 17/18 jarig dronken scholiertje in haar slaap/dronken toestand misbruikt had.

had het liever nooit meegemaakt,
tumblr_lmefigRWH51qhovhg.jpg
 
eh, dr is niet gedoet terwijl ik daar de hele avond naar uit keek, met een kotssmaak lopen zoenen was nog het hoogtepunt, maar dat heb ik moeten bekopen met een paar klappen en zeiknat van het bier de volgende avond.
...ook had ik daarna trouwens een handicap bij alle chicks van de vereniging omdat ze dachten dat ik een 17/18 jarig dronken scholiertje in haar slaap/dronken toestand misbruikt had.

had het liever nooit meegemaakt,

zoals ik al zei dus: bazenverhaal:roflol:
 
:roflol: en dan horen we nu dat accent er nog niet eens bij.
even mijnen poep deftig afkuisen en voila hijs weeral proper :roflol:
Belgen hebben geen idee hoe geweldige taal ze hebben:D

Ik zei het hardop in een belgenaccent en ik lag serieus dubbel xD
 
Ik was gebeld door iemand die zich voordeed van windows te zijn, en ookal sloeg het nergens op heb ik toch al mn gegevens gegeven. denk dat ik nu gescammed ben.
I guess i'm new in the game :(
 
Toen bleek dat ik zonder het door te hebben een tranny had versierd. haar alsnog heb gedoet en mijn vrienden en DBB dit te weten zijn gekomen :(

Consequences will never be the same.
 
Toen bleek dat ik zonder het door te hebben een tranny had versierd. haar alsnog heb gedoet en mijn vrienden en DBB dit te weten zijn gekomen :(

Consequences will never be the same.

denk dat iedereen dacht dat je aan het trollen was totdat je het nu zelf hebt toegegeven:roflol:
 
toen ik jaar of 6 was moest ik in school gaan pissen, maar de deur was op slot. De sleutel moest je zo vragen bij een enge oude non in een duf kamertje ernaast. Ik dierf niet en piste gewoon tegen de deur van de wc aan :roflol:

alleen werd ik 10 minuten later toen ik terug in de klas zat, buiten geroepen "ben jij het die die deur heeft ondergepist?!?".
Ik had de overduidelijke camera net boven de deur gemist... Alles stond op beeld, ouders moesten naar school komen, iedereen in school wist het :D

Vorige week werd ik zelfs nog aan herrinert toen ik met een oude klasgenoot babbelde.
 
toen ik jaar of 6 was moest ik in school gaan pissen, maar de deur was op slot. De sleutel moest je zo vragen bij een enge oude non in een duf kamertje ernaast. Ik dierf niet en piste gewoon tegen de deur van de wc aan :roflol:

alleen werd ik 10 minuten later toen ik terug in de klas zat, buiten geroepen "ben jij het die die deur heeft ondergepist?!?".
Ik had de overduidelijke camera net boven de deur gemist... Alles stond op beeld, ouders moesten naar school komen, iedereen in school wist het :D
ook gewoon een bazenverhaal man:roflol: niemand die wist dat je bang was van die non en dacht gewoon dat je een anarchist was die piste waar de **** hij wou:D
 
ook gewoon een bazenverhaal man:roflol: niemand die wist dat je bang was van die non en dacht gewoon dat je een anarchist was die piste waar de **** hij wou:D

nee ik was vroeger een trots eerlijk baasje, als ik gesnapt werd zei ik gewoon wat ik geflikt had.

Ander verhaal, paar jaar later, met dezelfde wc, ga ik net voor het einde van de speeltijd kakken, breekt de binnenhendel af van dat schijthok. De bewaker ziet niks, en doet de main deur op slot. Dus ik zat nu vast in een stinkend schijthok, met geen hoop op survival(ik was er rotsvast van overtuigd dat ik daar ging sterven :roflol:).

heb ik 30 minuten moord en brand geschreeuwd tot er iemand kwam. "HEEEEEEELLEEEEEEEP IK ZIT HIER VAHAHAAAAAAAAST..." Een deel van de leerlingen dachten dat het spookte in de wc.
 
Laatst bewerkt:
je mag je hand niet onder je kont steken als je aan het kakken bent

Bedankt voor de tip man :o

VRAGEN of je je handen mag wassen? Is dat niet standaardprocedure?

Ja, maar bij de meeste mensen waar ik al ben gaan kakken hadden die een lavabeau'tje in het toilet en bij haar was dat niet zo dus was ik zo beleefd om te vragen of ik mn handen mocht wassen :)

:roflol: en dan horen we nu dat accent er nog niet eens bij.
even mijnen poep deftig afkuisen en voila hijs weeral proper :roflol:
Belgen hebben geen idee hoe geweldige taal ze hebben:D

ffkes mijn gat afkuisen en tis weer proper ;)
 
Toen bleek dat ik zonder het door te hebben een tranny had versierd. haar alsnog heb gedoet en mijn vrienden en DBB dit te weten zijn gekomen :(

Consequences will never be the same.

wut, ik heb dat topic gebailt, ben ik nog de enige die er wat van snapte ook :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 13:05 ----------

Mn neus begon plots jeuken, ik krabben en ja hoor had ik op mn vingers gescheten

:roflol: tranen met dit topic.

maar ik besluit dat ik niet in mn bed kan schijten en dus sta ik terwijl ik in mn mond kots op en ik schijt in mn onderbroek.

:roflol: epic logic
 
Laatst bewerkt:
Ging met groep 8 kamperen, had iemand me vergiftigd met een rauwe burger. Dus ik word de volgende ochtend wakker, heel me slaapzak vol met diarree. Iedereen sliep nog, en ik moest nog schijten.
Ik eruit, en naar die wc, die vet ver was, en schijt ondertussen door.. Ik op die wc aangekomen, geprobeerd me onderbroek te wassen e.d. maar niet gelukt.
Daar gezeten, kwam gelukkig een vriend van me, en heb hem gevraagd een nieuwe broek mee te nemen, heeft hij gedaan, en niemand is het te weten gekomen. Was wel een bad ervaring. :P
 
Ging met groep 8 kamperen, had iemand me vergiftigd met een rauwe burger. Dus ik word de volgende ochtend wakker, heel me slaapzak vol met diarree. Iedereen sliep nog, en ik moest nog schijten.
Ik eruit, en naar die wc, die vet ver was, en schijt ondertussen door.. Ik op die wc aangekomen, geprobeerd me onderbroek te wassen e.d. maar niet gelukt.
Daar gezeten, kwam gelukkig een vriend van me, en heb hem gevraagd een nieuwe broek mee te nemen, heeft hij gedaan, en niemand is het te weten gekomen. Was wel een bad ervaring. :P

:roflol::roflol::roflol::roflol:
Ik moest wel beetje kokhalse bij het lezen.
 
lijkt wel of dit topic alleen maar over in je broek schijten gaat :roflol:
 
Good stuff going bad.. Lekker met je plaat op het net. Altijd fijn, mobieltjes.
 
Back
Naar boven