Fitness Seller

Het grote vernederende topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toen ik zo'n 11-12j was bleef ik in de grote vakantie vaak bij mijn oma slapen. Het was er altijd heel leuk, veel plaats en groen etc. Op een dag leerde ik daar een meisje met spaanse roots kennen van ook zo'n jaar of 12, en franstalig. Mn frans was toen nog erbarmelijk, dus echt veel communiceren kwam er niet aan te pas, maar ze was wel botergeil. Ze was echt alpha en lekte me helemaal uit.

Op een gegeven moment ging ik met haar naar mn vrienden om mijn "verovering" te tonen. (Ze was eigenlijk echt niet lekker, maar **** mn eerste natuurdriften kwamer er uit en kon me niet inhouden). Ik deed wat stoer en lekte haar voor hun ogen kapot. Ze hadden allemaal een 'mother of god' gezicht. Toen stopte zij er ineens mee en trok ze haar terug, ik had dit niet direct door (het was mn eerste echte tongkus) en bleef nog enkele seconden met mijn tong de lucht kussen. Ik voelde de warme zomerlucht echt op het puntje van mijn tong. Het was eigenlijk echt erg. Al mn vrienden aan het lachen. **** ik snap nog altijd niet hoe zoiets uberhaut kon gebeuren..

template.jpg


Ik heb daarna nog wel met mn hand aan haar poes zitten froemelen
 
Toen ik zo'n 11-12j was bleef ik in de grote vakantie vaak bij mijn oma slapen. Het was er altijd heel leuk, veel plaats en groen etc. Op een dag leerde ik daar een meisje met spaanse roots kennen van ook zo'n jaar of 12, en franstalig. Mn frans was toen nog erbarmelijk, dus echt veel communiceren kwam er niet aan te pas, maar ze was wel botergeil. Ze was echt alpha en lekte me helemaal uit.

Op een gegeven moment ging ik met haar naar mn vrienden om mijn "verovering" te tonen. (Ze was eigenlijk echt niet lekker, maar **** mn eerste natuurdriften kwamer er uit en kon me niet inhouden). Ik deed wat stoer en lekte haar voor hun ogen kapot. Ze hadden allemaal een 'mother of god' gezicht. Toen stopte zij er ineens mee en trok ze haar terug, ik had dit niet direct door (het was mn eerste echte tongkus) en bleef nog enkele seconden met mijn tong de lucht kussen. Ik voelde de warme zomerlucht echt op het puntje van mijn tong. Het was eigenlijk echt erg. Al mn vrienden aan het lachen. **** ik snap nog altijd niet hoe zoiets uberhaut kon gebeuren..

template.jpg


Ik heb daarna nog wel met mn hand aan haar poes zitten froemelen

bazenverhaal, niet vernederend genoeg ;)
 
deed me eraan denken dat ik iets gelijkaardigs heb meegemaakt.
zat toevallig ook in het 4de leerjaar en was head over heels verliefd op een meisje. In die tijden was het natuurlijk not done om verliefd te zijn, want meisjes waren vies en hadden beestjes waar je je voor moest "inspuiten" (spuitbus maken met je hand en dan "psssshhht, ingespoten" zeggen nadat je een andere kerel had aangetikt)

Op een dag waren mijn buurjongen en de jongen in de bank ernaast hele rare dingen aan het doen (in mijn ogen leek het dat ze het in de richting van dat meisje aan het doen waren), precies hart-tekens doen en dat naar haar 'gooien', alsof ze ook verliefd waren op die bish, althans zo interpreteerde ik het, maw om een of andere reden was het nu ok om te zeggen dat je verliefd was dacht ik:dunno:.

Carnaval was net gepasseerd en we moesten tijdens "creatieve-vrijdag" een of ander ding versieren en dat was de juffrouw op dat moment aan het bespreken.
Opeens hoorde ik het woord 'versieren', waarop ik doodleuk tegen die jongen naast me zei: "ik versierde jolien:trollface:"
Blijkbaar had ik al die shit die ze aan het doen waren verkeerd geinterpreteerd en was het nog steeds "not done" om verliefd te zijn.
Buurjongen zegt het tegen jongen voor ons en die idioot steekt zn hand op en zegt tegen de juffrouw "Angelus zei dat hij jolien versierde" (kon op dat moment al sterven van schaamte).
Vervolgens vraagt de juffrouw: "jolien, is dat waar?", zegt die bish ook nog "ja", terwijl ik amper ooit iets tegen haar gezegd heb, heel klas lachen en nog heel het schooljaar gezeik over gekregen:roflol:

Haha zo herkenbaar was bij ons ook zo ! Wat een mongolen waren we toen zeg :D

Epic verhaal ook, alleen op dat moment is het sterven ! :D

Wanneer kan die hoer een bezoekje van je verwachten?

Gaje mee dan ? Moet wel zeggen dat ze best lekker was die leerkracht ze was toen een jaar of 24, ging altijd met plezier naar school tot die ene dag :(
 
Laatst bewerkt:
Haha zo herkenbaar was bij ons ook zo ! Wat een mongolen waren we toen zeg :D

Epic verhaal ook, alleen op dat moment is het sterven ! :D



Gaje mee dan ? Moet wel zeggen dat ze best lekker was die leerkracht ze was toen een jaar of 24, ging altijd met plezier naar school tot die ene dag :(

in principe zie ik er de logica wel van in hoor:) we hadden het gewoon mis over welke soort ziekte/beestjes ze doorgeven.
de ziekte is namelijk eerder mentaal dan fysiek, dus vanaf nu gewoon weer inspuiten voordat je met chicks begint te praten:thumbs:
 
deed me eraan denken dat ik iets gelijkaardigs heb meegemaakt.
zat toevallig ook in het 4de leerjaar en was head over heels verliefd op een meisje. In die tijden was het natuurlijk not done om verliefd te zijn, want meisjes waren vies en hadden beestjes waar je je voor moest "inspuiten" (spuitbus maken met je hand en dan "psssshhht, ingespoten" zeggen nadat je een andere kerel had aangetikt)

Op een dag waren mijn buurjongen en de jongen in de bank ernaast hele rare dingen aan het doen (in mijn ogen leek het dat ze het in de richting van dat meisje aan het doen waren), precies hart-tekens doen en dat naar haar 'gooien', alsof ze ook verliefd waren op die bish, althans zo interpreteerde ik het, maw om een of andere reden was het nu ok om te zeggen dat je verliefd was dacht ik:dunno:.

Carnaval was net gepasseerd en we moesten tijdens "creatieve-vrijdag" een of ander ding versieren en dat was de juffrouw op dat moment aan het bespreken.
Opeens hoorde ik het woord 'versieren', waarop ik doodleuk tegen die jongen naast me zei: "ik versierde jolien:trollface:"
Blijkbaar had ik al die shit die ze aan het doen waren verkeerd geinterpreteerd en was het nog steeds "not done" om verliefd te zijn.
Buurjongen zegt het tegen jongen voor ons en die idioot steekt zn hand op en zegt tegen de juffrouw "Angelus zei dat hij jolien versierde" (kon op dat moment al sterven van schaamte).
Vervolgens vraagt de juffrouw: "jolien, is dat waar?", zegt die bish ook nog "ja", terwijl ik amper ooit iets tegen haar gezegd heb, heel klas lachen en nog heel het schooljaar gezeik over gekregen:roflol:

Herkenbaar brah, kan me ook zoiets herinneren uit het tweede middelbaar. Lekkere chick laat vriend van haar aan iedereen uit de klas vragen wat we van haar vinden (zonder dat we wisten dat hij het van haar moest vragen). Ik had al wat langer een crush op haar, maar wou me niet laten kennen en zei dat ze kleine tieten had en dat ik haar niet moest.

Op het einde van de dag zie ik ze huilend met wat vriendinnen, terwijl iedereen me kwaad aan het aanstaren was. natuurlijk was ik ook te laf om mijn excuses aan te bieden en deed ik achteraf zelfs nog wat stoer tegen men maten dat ik haar aan het huilen had gebracht.


Nog nooit voelde ik me zo forever alone toen ik die avond in mijn bed lag :(.
en om het nog erger te maken, jaren later zie ik ze terug en heeft ze lekkere volle tieten op zo'n smal frame.
 
Gaje mee dan ? Moet wel zeggen dat ze best lekker was die leerkracht ze was toen een jaar of 24, ging altijd met plezier naar school tot die ene dag :(

I know that feel bro. Als ik aan mijn groep 6-8 lerares denk damn..
 
waarom herinneren jullie je alle leraressen nog van de basisschool....

hele kleuter en basisschool tijd weet ik slechts vlagen nog van... laat staan dat ik me de leraressen nog herinner.

herinner me enkel de g.i joe poppetjes en auto'tjes waarmee ik speelde :fa:

:D
 
waarom herinneren jullie je alle leraressen nog van de basisschool....

hele kleuter en basisschool tijd weet ik slechts vlagen nog van... laat staan dat ik me de leraressen nog herinner.

herinner me enkel de g.i joe poppetjes en auto'tjes waarmee ik speelde :fa:

:D

ik ken zelfs nog de zitplaatsen van een goeie 10-20% van de leerlingen in mijn klas doorheen elk jaar (vooral die naast/voor/achter me zaten) + namen en achternamen van alle leerlingen in mijn klas van basisschool t.e.m einde middelbaar.

maar ik ben dan ook een autist:o

/bragmode
 
Ik heb ook nog een "redelijk" beschamend verhaal :D

Het is helaas nog maar een jaar geleden dus elke seconde zit nog vers in mijn geheugen gegrift. Ik was op vakantie met vrienden en we waren in een middag even naar de stad gegaan. Onderweg moest ik al schijten maar ik dacht ik houdt het wel op tot we terugkomen, zo lang zullen we ook niet blijven. Na ook nog een hoop vertragingen met de bus en toen we bij onze bestemming waren gearriveerd begon mijn maag toch aardig te borrelen en hier en daar de zogenaamde alarmseinen af te geven. Van die "Underdogs". Die kleine zachte poepjes die verschrikkelijk stinken.

Al gauw na een klein uur te hebben rondgelopen in de stad gingen we een cafétje in, dronken we wat en liepen we weer verder. Mijn "Poepstadium" stond nu op 7/10 en mijn kringspier begon tegen te werken. Al gauw na een kwartier lopen stond mijn poepstadium op 9/10 en zei ik tegen mijn maten dat we even een wc'tje moesten gaan opzoeken omdat ik de nodige kilo's/liters kwijt moest.

Na nog 10 minuten te hebben gelopen was het nu officieel: ik stond op 10/10 ik begon echt sneller te lopen en toen zag ik in mijn rechterooghoek op nog maar 75+- afstand: een Mc Donalds! Ik zei tegen mijn maten dat ik maar alvast ging rennen omdat ik het echt niet meer hield. Na een kleine sprint met een kop als een grizzlybeer rende ik de Mc Donalds in en vervolgde mijn spetterpret in de o zo fijne wc van een Mc Donalds.

Ik liet mijn anaalarsenaal volledig los. Ik weet het zeker, mijn Knalppen, Winners, Stralen en zelfs mijn Underdogs waren in het toilet ernaast nog te horen. Na nog even flink te hebben uitgepuft kwam ik eindelijk tot rust. Toen hoorde ik pas gepraat vanaf buiten de wc en het waren voor mij nog verdacht hoge stemmen, en toen ik wat wc papier wilde pakken en het apparaat zag dat voor vrouwen bedoeld is als ze weer eens in de cyclus zijn schokte hier door mij heen: Ik zit in een VROUWEN WC. Ze zijn waarschijnlijk net na mij de wc ingelopen of zaten er al in want toen ik er in sprintte zat er nog niemand terwijl ik dacht dat het een gewone mannen wc was!

Langzaam en stilletjes als ik deed "cleande" ik mijzelf en tot mijn grote verbazing had ik niet eens zoveel wc papier nodig! Toen vervolgde ik mijn terugrit met een moeilijk onderdeel: ongezien, zonder rood hoofd en zonder de nodige reacties een vrouwen wc uitkomen. De deur had ik nog maar net van het slot afgehaald en toen ik de deur op een kleine kier deed zag ik al via de spiegel een vrouw van een jaar of ik gok 35 mij recht in de ogen kijken. (Ze had wel dikke memmen). Toen wist ik dat ik al verloren was en gooide de wc-deur maar meteen open.

Vervolgens tot mijn grote schrik kwam er na die wc deur en één MILF nog 4 andere vrouwen! Toen wist ik dat mijn laatste uur geslagen had en meteen begonnen de praatpalen met: Was je ongesteld?! Vuile smeerlap! Dit is echt niet normaal meer! Aangezien ik een kop als een biet had en er geen gat was om door de grond te zakken heb ik maar heel erg snel mijn handen gewassen, liep ik de wc uit naar mijn maten die al hun menu hadden besteld en aan het nuttigen waren.

Ook zij hoorde het gekrijs van die mutsen en zagen mij vervolgens de deur uitlopen. Toen ze besefte wat er aan de hand was barsten ze in lachen uit. Gelukkig kon ik er ook wel om lachen, niemand kent mij daar dus achteraf gezien boeit het me niks :D

Was een lang verhaal, maar hopelijk wel waard om het te vertellen :)


hahaha nice :D
 
Weet geen verhaal schaam me nergens voor denk, heb is in een volle discotheek een half uur met men lul uit men broek gelopen rits open lul eruit naar iedereen toe gegaan met men lul zwaaien enzo, iedereen ging opzij. en gast zij u geef ik geen hand ik zij ik ben homo man wil je me niet dan? Raar eigenlijk dat ze me niet hebben buiten gezet zelf de garcons keken maar raar, ene portier kon er wel mee lachen :p

Tegen wijven zeggen ik wil wel minstens 1 keer per dag nken wat denk je vind je dat ok?

Stond er een chik ze keek altijd zo lief en lachte vriendelijk, dacht die heeft intrese sta ik daar kwartiertje mee te praten vraag ik, hoe noem je eigenlijk? zegt ze weet je dat niet meer dat heb ik vorige week toch al gezegd, ik zij sorry weet ik niets van was men gesprek toen nog normaal, ja je deed vrij gewoon heb zeker half uur bij je gestaan, sorry weet ik niks meer van, haha.
 
Weet geen verhaal schaam me nergens voor denk, heb is in een volle discotheek een half uur met men lul uit men broek gelopen rits open lul eruit naar iedereen toe gegaan met men lul zwaaien enzo, iedereen ging opzij. en gast zij u geef ik geen hand ik zij ik ben homo man wil je me niet dan? Raar eigenlijk dat ze me niet hebben buiten gezet zelf de garcons keken maar raar, ene portier kon er wel mee lachen :p

Tegen wijven zeggen ik wil wel minstens 1 keer per dag nken wat denk je vind je dat ok?

Stond er een chik ze keek altijd zo lief en lachte vriendelijk, dacht die heeft intrese sta ik daar kwartiertje mee te praten vraag ik, hoe noem je eigenlijk? zegt ze weet je dat niet meer dat heb ik vorige week toch al gezegd, ik zij sorry weet ik niets van was men gesprek toen nog normaal, ja je deed vrij gewoon heb zeker half uur bij je gestaan, sorry weet ik niks meer van, haha.

Probeer die laatste alinea even opnieuw please, in nederlands, niet echt duidelijk :o
 
Nog niet zo lang geleden, was ik eens heel dronken, maar dan ook echt helemaal eraan. het was rond een uur of 5 snachts en iedereen was al naar huis maar ik wou nog naar de nachtwinkel.
Kon amper nog wandelen maar toch nog daar geraakt. Die eigenaar wou ook sluiten maar ik wou niet weggaan dus dreigde hij de politie te bellen.
Om de een of andere reden kwamen er daar plots ambulanciers met een ambulance toe, ik denk dat hij die ook gebeld had omdat ik zo ****ed up was maar dat ben ik niet zeker. ze zeiden dat ik best naar huis zou gaan omdat de politie me anders zou meenemen en een nachtje zou opsluiten. maar ik kon niet meer opstaan, laat staan wandelen, dus besloten die ambulanciers me maar efkes te dragen met z'n tweeën en me achter een struik te deponeren, uit het zicht. ik heb daar geslapen tot een uur of 8 en dan naar huis gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Nog niet zo lang geleden, was ik eens heel dronken, maar dan ook echt helemaal eraan. het was rond een uur of 5 snachts en iedereen was al naar huis maar ik wou nog naar de nachtwinkel.
Kon amper nog wandelen maar toch nog daar geraakt. Die eigenaar wou ook sluiten maar ik wou niet weggaan dus dreigde hij de politie te bellen.
Om de een of andere reden kwamen er daar plots ambulanciers met een ambulance toe, ik denk dat hij die ook gebeld had omdat ik zo ****ed up was maar dat ben ik niet zeker. ze zeiden dat ik best naar huis zou gaan omdat de politie me anders zou meenemen en een nachtje zou opsluiten. maar ik kon niet meer opstaan, laat staan wandelen, dus besloten die ambulanciers me maar efkes te dragen met z'n tweeën en me achter een struik te deponeren, uit het zicht. ik heb daar geslapen tot een uur of 8 en dan naar huis gegaan.

wtf, plichtsbewuste ambulanciers.. not
 
ooit met een chick gedanst, athans, ik dacht dat het een chick was. Maar was op vakantie en veel te vele gedronken.:o


laatst nog een een 30 jarige milf gedaggerd en er bleek familie bij te staan die ik al een paar jaar niet meer gezien had, lekker beeld moeten die nu hebben van mij. Op het einde wel genant
 
Aantal jaar geleden toen ik nog op de middelbare school zat was ik aan de schijterij. Ik weet niet meer precies waarom ik nou naar school ben gegaan, maar wat ik wel weet was dat het eigenlijk goed ging tot het einde van de dag, toen ik naar huis moest fietsen. Was zo'n 8 kilometer elke dag die je ook met een hele groep deed fietsen. Heb op de terugweg mijn huis toen niet meer gehaald, kon het gewoon echt niet meer inhouden. Ook vrij lastig als je op de fiets zit en je broek zit halfvol, je kan iig niet meer op je zadel zitten dan. Ben in ieder geval als een malle naar huis gefietst zonder op mijn zadel te zijn gaan zitten. Niemand heeft het gezien meen ik me te herinneren, het is ook niet echt vernederend, maar het is wel vrij ongemakkelijk andere groepen fietsers in te halen als je weet dat je broek halfvol zit.

Op wintersport ook ooit een keer echt een afgrijselijk wijf gezoend. Echt ik gooi het er maar op dat ik echt enorm bezopen was maar dat was echt een monster. Gadverdamme zij was lelijk. Ik snap echt niet hoe ik dat ooit heb kunnen doen. Op foto's leek ik ook serieus nog trots dat ik haar had binnengesleept. Heb ik nog veel gehoord later.

Verder nog wel meer dingen maar dat ik niet neer zetten allemaal.
 
Prachtige verhalen voor de saaie vrijdag @ work:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 17:07 ----------

Doet me denken aan deze classic.. t is een lap maar zeker de moeite waard.. :roflol: :roflol:

If you've been following my social anxiety thread you would have learned that I got an asian girls number during my last update (the encounter wasn't recorded unfortunetely because my Camera froze). But anyway, it's been over a week and I was feeling like taking a break from exam studying, and I figured that if I didn't call her before exams were done then I wouldn't get a chance to see her until after the break (which would be too long perhaps). So I called her up and asked her if she wanted to take a break from studying and meet me for coffee. Well she said yes, and we met at a campus cafe. We had some small talk, and it went well overall. After that she said "hey my roomate is making some chinese food for dinner because her boyfriend is over, would you like to come by and try some? she usually makes way more than needed". Now at that point I felt like I had to take a sh!t, but there was no way I could turn down this opportunity; it seemed like she was into me and this would be a great opportunity to get to know each other further. So I decided to try and hold my crap as long as possible (I don't crap in public toilets) and accept her invitation.

Well we went back to her place, had some food (very good btw)... and ****... I had to take take a sh!t really badly... and I also had to take a piss really badly (I had been holding that too since I didn't bring my pee bottles with me to the date)... I really didn't want to use her washroom because I didn't want stink the place up... but it became so unbearable to the point where I could feel the turd popping out of my rectum.. to make matters worse I was actually starting to get an erection (I'm not sure why.. but that's what happened). So I rushed to the washroom... and thus begins the worst possible scenario imagineable.





















I pull down my pants step up to the toilet and I am then faced with an ominous predicament; I have to extremely badly take BOTH a pee AND a POO.... AND I have an erection.... what the **** do I do? Which do I do first??


[afbeelding niet meer beschikbaar]








So I bend over and try to push my erected penis down a bit to pee into the can... but as I relax my pelvic floor muscles to release the urine.. I feel my turd start to come out at the same time!


[afbeelding niet meer beschikbaar]





So then I'm like "fuk this... I'll just try and hold the pee and let the poo come out"... so I sit on the can... grasp my penis hard to try and "block" it... and I then tried to let the crap come out....that didn't work so well...

As I relaxed my anal sphincters... my pelvic floor muscles relaxed as well and piss started flying all over the floor... I started panicking at this point... so I desperately held my crap again, while I attempted to shove/bend my erect penis into the toilet. Once it was in... I tried take the piss and crap at the same time, but my ass was too far out and this massive turd started flying out missing the bowl, landing partially on the back rim and partially on the floor.


[afbeelding niet meer beschikbaar]







I then closed everything off again (you can't imagine the pain of repeatedly blocking yourself from peeing and pooing when you have go so badly)... wtf was I supposed to do? I either pee on her floor or poo on her floor....then out of sheer desperation and instinct an idea popped into my head:




[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
I ran into her bathtub and let myself go there... I figured that at least this way I could rinse it all down instead of getting sh!t on her floor....


[afbeelding niet meer beschikbaar]





At that point things get even worse...

[afbeelding niet meer beschikbaar]



The turd wouldn't ****ing dissolve... and the damn bish was asking me wtf I'm doing showering in her washroom....

I then answer "yea lol... I'm showering... is that ok?"...

she says: what the hell? why?? you don't think we're having coïtus do you???

At this point I can't even think straight and I jokingly (retardedly) say: yes we are lol

she then gets mad and says: wtf? is this some kind of joke... get out of there!!

I say: no please don't come in... I'm not done yet...

At this point the hot water I was using to try and dissolve my sh!t was releasing sh!t smelling vapours all over the room.. and it was pretty rancid... the girl could smell it and she said: "why the hell does it smell so ****ing bad? What the hell are you doing in there???"

I say: please don't come in... trust me.. you'll regret it...

she says: **** this... get out now or I'm unlocking the door..

I beg her not too... but she loses her patience and then opens the door. She stops dead in her tracks. There before her was me standing with a pseudo-erect penis, left over fecal residue on my ass,large semi dissolved turds in her bathtub, turds on the floor beside her toilet, and pee all over the floor in front of the can... I was so ****ing embarassed... I started shivering... she looks at me while covering her mouth and nose and whispers... "wtf did you do???"...she was starting to cry... I hesitate for a bit and I try to explain myself "I tried my best ... I... I'm sorry"... She then flips out and tells me to clean up the mess or she's calling the cops. I agree to do it.

She leaves, and I grap some toilet paper... pick up the turds from the floor and bathtub, toss them in the can, and then I proceed to clean off the floor and bathtub with soap, water and alot of tissues. I tossed most of the tissues into her toilet bowl (the garbage was full eventually). I then took some perfume from the counter and tossed into the bathtub to get rid of odour. After I was done I cleaned my ass off and flushed the toilet. To my utmost dismay, my massive fecal matter bulk and the large amount of TP unded up clogging the toilet and it overflowed and started spilling crap all over the floor... I'm literally crying at that point... I look for the plunger but I couldn't find it so I put my pants on and rushed out to ask her if she had a plunger so I could fix the toilet...I see her with her roommate and her roommates bf... she's crying... as soon as she sees me she tells me to gtfo right now... I try to explain that the toilet is clogged... but she doesn't let me ... she says she feels threatened and she wants me out now... she graps a knife from the drawer and tells me to leave... I leave.

about a minute later I hear this loud scream coming from her dorm room (I assumed she went back to the washroom to see it covered in poo water). At that point I sprinted away as fast as possible, while swearing at myself and crying tears of frustration and embarrasment.










All of this could have ****ing been prevented if I had just brought my goddamn pee bottles!!! WTF?!?! The FIRST girl that shows interest in me.. I have to go and **** in her bathtub???? This is ****ing retarded (yes mad).

to all you people saying "peeing in bottles is stupid/gross"... well **** that... not only is it more convenient and cleaner, but it also prevents epic disaters like this one....

This is what WOULD have happened if I had my trustee pee bottle... I would have on sat on the can and then simultaneosly peed into the bottle and pooed into the toilet. No disaster... no mess.... and none of this would have happened.




anyway... should I let things cool off for a bit and call her back? maybe to apologize/explain myself? or should i just hope I never run into her again?
 
Laatst bewerkt:
ik had een keer een spreekbeurt over een boek die ik moest lezen en toen kon ik de titel van het boek niet uitleggen
 
Benchbuster , dat verhaal hahaha lig dubbel hier
 
Back
Naar boven