Fitness Seller

Het grote Vintage Barbells, Schijven en Collars Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die Russische schijven zijn onverslijtbaar. Kijk naar de staat en kijk eens naar de productiedatum (staat op het ijzer bij de boring).

Ja idd praktisch onverslijtbaar.
 
spot hier 2x Berg 20kg bumpers, wel in een uithoek van het land
 
Prijs is inderdaad van de pot gerukt (imo). Zou er eerlijk gezegd niet meer dan 2 euro per kg aan geven, stiekem zijn 50kg schijven toch best onhandig :p
 
Prijs is inderdaad van de pot gerukt (imo). Zou er eerlijk gezegd niet meer dan 2 euro per kg aan geven, stiekem zijn 50kg schijven toch best onhandig :p

Ik had 225,- geboden inderdaad, maar toen dacht hij dat ik per stuk bedoelde en was zijn absolute bodemprijs 500,- voor allebei. Rogue levert een gekalibreerd 50 kilo set voor 363,- nieuw en ongekalibreerd op fs ben je nog eens 100,- minder kwijt ofzo, maar die uitleg gaf hij verder geen reactie op.
 
Mensen denken nog een Corona graantje mee te kunnen pakken. Maar een aantal sportscholen is buiten al weer open aan het gaan. Er blijken toch nog heel wat online winkels weer voorraad te krijgen. En mensen raken ook verzadigd qua spul. De markt zal wel weer terug naar normaal gaan langzaam. Daarnaast is de gemiddelde Corona sporter die een dumbell setje zoekt van 2x15 hier toch niet in geïnteresseerd.
 
Die heb ik ook. 200e voor betaald tijd terug.
 
Zelf tijdje terug de keuze gehad en bewust gekozen voor vintage schijven van panatta met rubber errond. Heeft natuurlijk altijd iets. Ook een barbell bij gekocht, maar daar staat niet bepaald een merk bij. Misschien dat iemand het op de eerste foto herkend. Ook meer over kan vertellen...


Groetjes stijn
 

Bijlagen

  • IMG_20200525_162209.jpg
    IMG_20200525_162209.jpg
    90,2 KB · Weergaven: 147
  • IMG_20200525_162236.jpg
    IMG_20200525_162236.jpg
    203,3 KB · Weergaven: 146
  • IMG_20200525_162250.jpg
    IMG_20200525_162250.jpg
    179,8 KB · Weergaven: 144
Ook een barbell bij gekocht, maar daar staat niet bepaald een merk bij. Misschien dat iemand het op de eerste foto herkend. Ook meer over kan vertellen..
Denk dat ik dezelfde barbell heb zien liggen in meerdere basic fit filialen.
 
Denk dat het een van de eerste generatie Lifemaxx barbells is.
 
Hoi Vsral, ik heb een oude Poolse 51/52mm stang die ik goed wil schoonmaken. Ik krijg alleen de sleeves er niet af. Ik heb de twee schroefjes eruit, toen kon ik de eindkap eruit schroeven. Daarna kon ik de sleeve een stuk terug schroeven en kon ik de twee 'klemmen' in de baar verwijderen maar nu heb ik geen idee meer. Ik kan de sleeve niet verder naar buiten schroeven alleen nog maar naar binnen. Heb jij enig idee?
 
Ik ken die specifieke barbells niet van dichtbij.
Foto's zouden wel helpen.
 
Ik heb hem inmiddels uit elkaar gekregen, aan één zijde zat de schroefdraad aan de barbell en aan de andere zijde kon deze los. Je moest dus beide sleeves via die zijde er af schuiven.
Hij ligt nu in de azijn om te ontroesten. Ik zal een foto plaatsen over een weekje.
 
Ben wel redelijk zeker dat dit een 55mm baar is.
 
Back
Naar boven