XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Jasper Cillessen moet bij Barcelona genoegen nemen met een reserverol. Marc-André ter Stegen krijgt voorlopig de voorkeur van trainer Luis Enrique. Het zou oud-keeper Ronald Waterreus niet verbazen wanneer Cillessen op termijn de Duitser vervangt onder de lat. Hij vindt dat de ex-Ajacied het goed doet, terwijl Ter Stegen hier en daar wat steekjes laat vallen.

Cillessen kwam deze week in actie tegen Real Sociedad (5-2 winst) en maakte een goede indruk, vond Waterreus. De voormalig doelman van onder meer PSV zag Ter Stegen tegen Real Betis (1-1) in de fout gaan bij de tegentreffer. "Het nadeel van twee volwaardige keepers bij een club is dat je gaat denken: zou de ander het beter hebben gedaan?", aldus Waterreus bij het programma Rondo van Ziggo Sport.

Cillessen werd aangetrokken door Barcelona al vervanger van Claudio Bravo, die op zijn beurt naar Manchester City vertrok. "Cillessen is een betere keeper dan Bravo”, stelt Waterreus. “Bravo is echt een heel zwakke aankoop voor City. Cillessen is gewoon een uitstekende keeper. Misschien wordt Ter Stegen daar een beetje zenuwachtig van. Ter Stegen heeft iets te verliezen, Cillessen niet. Ik heb het vaker gezegd: die jongen heeft het vier jaar lang uitstekend gedaan bij Ajax. Daar is geen speld tussen te krijgen."

Nou Ronald, ik hoop van harte dat Barcelona gewoon een andere keeper koopt dan.
 
Pato ook naar China. Villareal kocht hem voor 3 miljoen. Verkoopt hem nu voor 18 miljoen.
 
Dat is ook al zo'n verloren talent. Het lijkt een trend te worden in het hedendaagse voetbal.
 
Ajax heeft 15 miljoen geboden voor David Neres. Sao Paolo niet akkoord
 
Dat is ook al zo'n verloren talent. Het lijkt een trend te worden in het hedendaagse voetbal.
Nja, als je de spelers die naar China gaan naast elkaar legt zijn het allemaal beetje dezelfde types. Ik zal ze niet missen op de Europese velden.
 
Benieuwd naar Neres. Alleen Sulejmani was duurder qua Nederlandse transfers.
 
Is Neres geen slecht nieuws voor Kluivertje dan?
 
Catalaanse krant. :emo:
 
Catalaanse krant. :emo:

proxy.php?image=http%3A%2F%2Femojidictionary.emojifoundation.com%2Fimg%2Femoji769.jpg
 
Krul naar AZ :) John was ook fkes niet zo heel tevreden over Rochet dacht ik
 
Welke internationals zitten er tegenwoordig allemaal op de bank in het buitenland?

  • Stekelenburg
  • Afellay
  • Huntelaar
  • Cillessen
  • van Persie
  • ...
Blind kan wel klagen over een dunne spoeling. (om zijn eigen falen te verdoezelen) Maar ik lees nergens dat hij die spelers adviseert een andere, bij voorkeur Nederlandse, club te zoeken.
 
Of max. 1.5 miljoen per jaar of tegen de 4 miljoen per jaar. Ik zou ook, zolang het kan, in het buitenland vertoeven.
 
Back
Naar boven