AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Keek vorig seizoen een match van Levante. Hoorde ik de naam van Juanfran. Speelde die ouwe vos nog steeds in de La Liga. :D

Kerel is een maand jonger dan ik... Oude vos?

Nm, je hebt het over die die bij ajax heeft gespeeld.
 
‘Racing Club weigerde miljoenenbod Ajax op Argentijns jeugdinternational’

Ajax wist vlak voor het sluiten van de transfermarkt David Neres vast te leggen. Technisch directeur Marc Overmars had ook nog een ander lijntje uitliggen. Volgens TyCSports brachten de Amsterdammers tevergeefs een bod van 6,5 miljoen euro uit op de Argentijnse jeugdinternational Brian Ezequiel Mansilla.

De negentienjarige Mansilla is een centrumspits die ook op de linkerflank uit de voeten kan. Racing Club wil hem echter niet laten gaan. Pas komende zomer is de club bereid te praten over een eventuele transfer. Het contract van Mansilla loopt door tot medio 2019.

Overmars meldde zich volgens ESPN ook voor Fluminense-aanvaller Richarlison. Een bod van negen miljoen euro op de talentvolle aanvaller was niet genoeg.

Marky Mark had er zin in.
 
Ajax vist tegenwoordig veel in de Latijns-Amerikaanse vijver. Dood of de gladiolen mentaliteit. Beter dan al die Scandinaviërs. Jammer dat ze x aantal jaar terug niet Tevez konden fixen.
 
12 tot 15 miljoen is een koopje voor zo'n jonge snaak. Renato Sanches koste 35 miljoen na één seizoen in het eerste elftal van Benfica. :o
 

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fm.popkey.co%2Fb849ef%2FDe7gq.gif
 
Bijtekenen of transfer naar Real? Courtois houdt lippen stijf op elkaar
Zijn toekomst is taboe. Minstens tot eind mei rept Thibaut Courtois (24) met geen woord over wat hij komende zomer zal doen: bijtekenen bij Chelsea of doordrukken voor een miljoenentransfer naar Real Madrid. De race naar een nieuwe landstitel primeert immers.

Ook The Times* ving gisteren bot. Toen een journalist van de Britse kwaliteitskrant Courtois gisteren langs de neus weg probeerde te polsen naar diens toekomstplannen, kwam er een kort antwoord terug: "Daar praat ik niet over."

Een antwoord dat je in alle richtingen interpreteren kan. In volle titelstrijd vermijdt de nationale nummer één bewust polemieken. Eerst wil de eergevoelige doelman met Chelsea een hoofdprijs afschieten, zijn vierde landstitel in zeven volwaardige seizoenen als profvoetballer, daarna ziet hij wel. In Spanje gaat er geen dag voorbij of hij wordt wel ergens aan zijn droomtransfer naar Real Madrid gelinkt. Met nieuwe details. Ook clublegende Iker Casillas deed zijn duit in het zakje, in een interview met Onda Cero: "Voor mij is Courtois op dit moment de beste doelman ter wereld. Hij speelt een sterk seizoen. Omdat Chelsea niet in Europa actief is, valt dat misschien niet zo op, maar hij presteert op zijn beste niveau. Voor Real Madrid zou hij een fantastische keeper kunnen zijn."

Barcelona moet Courtois halen: yay or nay?
 
Alweer een goal v.d. tuinkabouter.
 
In slaap gevallen tijdens Pescara - Lazio toen het 2-2 stond. Ik werd wakker en het was 2-6. :eek:

 
Alweer een goal v.d. tuinkabouter.

In de slotminuut zette 'Driesje' met zijn derde van de avond de kroon op het werk. Zijn derde hattrick van het seizoen (tegen Torino waren het er eigenlijk vier), nog nooit slaagde een buitenlandse voetballer daarin in Italië. Platini niet, Van Basten niet, Batistuta niet, Ibrahimovic niet, Higuain niet. En néén, ook de allergrootste, Diego Maradona niet.

Apart

Leicester is ook knudde met een rietje geworden.

Om nog maar te zwijgen van Milan. Ondertussen vier keer op rij verloren. :no:
 
Back
Naar boven