Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Anderlecht gaat Zlatan weer tegenkomen

851.gif


Ga je er trouwens heen Wevelgem's finest?
 
Wil ik eens iemand uit z'n tent lokken, beslist Cristina de hele wedstrijd :roflol:


Echt m'n favo keeper. Houdt even z'n armpje voor een schot van op 10m afstand. :heart:
zie hem ook liever dan keylor, man wat heeft die dit seizoen soms fouten gemaakt. Die goal van Vidal had Neuer bijvoorbeeld echt wel gehad, hoe hard hij ook werd ingekopt..
 
  • Like
Waarderingen: mat
Heeft Schelveccio wel een punt dat het mooi staat dat Dybala op zwarte kicksen speelt

Blijkbaar zit hij zonder sponsor. Dat zullen weer roze schoenen worden over een paar maanden.

Juventus+v+Lazio+2015+Italian+Super+Cup+Tu_sv7SZ3SVl.jpg
 
Owen heeft de jackpot gewonnen geloof ik. :D
 
Logisch, hij had altijd blessures.

Dat Mourinho het daar maar eens op de rails krijgt. Ik krijg stilaan de indruk dat zijn recept is uitgewerkt. Straks heeft hij het nog slechter gedaan dan Lowietje.

Het schijnt dat Man Utd ondertussen 600 miljoen heeft uitgegeven sinds Fergie. :o
 

Gevoelig ventje

Altijd grappig om Messi kwaad te zien.
 
Jammer dat Zuid-Amerikaans voetbal altijd op van die klote tijden komen
 
Standard op achterstand tegen Union.

 
Logisch, hij had altijd blessures.

Dat Mourinho het daar maar eens op de rails krijgt. Ik krijg stilaan de indruk dat zijn recept is uitgewerkt. Straks heeft hij het nog slechter gedaan dan Lowietje.

Het schijnt dat Man Utd ondertussen 600 miljoen heeft uitgegeven sinds Fergie. :o
Hij zit daar nu een seizoen, als hij volgend jaar een keer utd zijn verdediging versterkt zit er echt meer in.
 
Back
Naar boven