MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Depay werd toch voor die tijd mishandeld door zijn vader en woonde in de 'armoede' buurten tot hij in een gastgezin werd geplaatst.
Cookies op AD.nl | AD.nl

Gezin met 16 kinderen waren volgens mij ook depay en z'n moeder bij destijds dacht ik. Maar dat was al in een schitterend huis in een goede buurt met de voetbalclub dichtbij.
 
De stompen die hij van zijn vader kreeg hebben in ieder geval hun effect gemist.


:trollfacex:

Hij is opgegroeid in één of ander klein kutdorp in Zuid Holland

Hij zal zelf wel denken dat hij een een favela komt.
 
Real gunt tegenstander 1 miljoen bij titel
Zondagavond kent de Primera Division zijn ontknoping. Barcelona, dat Eibar ontvangt, moet drie punten overbruggen op Real Madrid, dat op bezoek gaat bij Malaga. Barça koestert amper een spatje hoop dat het de Koninklijke zijn eerste titel sinds vijf jaar kan ontzeggen. Niet alleen heeft Real genoeg aan een punt, ook tegenstander Malaga heeft baat bij een Madrileense titel.

Dan krijgt het als elfde geklasseerde Malaga namelijk een miljoen euro, een bonus die contractueel bepaald werd toen Real in 2013 Isco bij Malaga weghaalde. Vorige maand diende Barcelona overigens een klacht in. Malaga-coach Michel, ex-speler van Real, suggereerde dat hij Real de titel gunde en de eigenaar van Malaga, Abdullah Al-Thani, tweette zelfs dat “het uitschot van Barça de titel zelfs niet zou ruiken”.

De sfeer zit goed aldaar. :roflol:
 
Roda in de problemen, 0-1 achter met 10 man
 
Roda doet het, had nog €20 op dubbele kans gezet haha, gunde het roda ook.
 
Sergio Padt in oranje :roflol:
 
Op naar de ontknoping van la liga.
 
Nou, Madrid heeft momenteel virtueel zes punten voorsprong. :o
 
Toch wel jammer dat ik net thuis ben van een weekendje Madrid, had die dolle boel daar wel mee willen maken.
 
Barcelona...

giphy.gif
 
[Link niet meer beschikbaar]

Weer een legende die stopt. Bye 'Jak'
 
Volgende week het afscheid van Totti. :treuren:


Hij had gezegd tegen Maldini dat hij dit van plan was. Die hem vervolgens adviseerde om het toch maar niet te riskeren. :D
 
Laatst bewerkt:
Landskampioenschap mooiste dag van Zizous leven? :scratch: Wk, Ek en zelf Cl winnen???
 
Back
Naar boven