AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd tot hoeveel Ajax de schade weet te beperken en/ of zelfs kan zorgen voor een stunt (roze bril). Gun het het NL voetbal wel :thumbup:
 
“Jose was a personable young man who was nominated to look after me because of his good English and strong background in football,” recalled Robson, who may or may not have known that Mourinho had a dog called Gullit.
 
unibetje van 30 euro op ajax geplaatst... makkelijk geld verdienen ;)
 
Voetbalzone - Meepraten over voetbal op je mobiel.

"Hij is moeilijk behandelbaar buiten het veld", meent Keown. "Ik was een keer aanwezig bij een training op een dag dat Alexis een vrije dag zou hebben. Opeens verscheen hij op het veld en moest de technische staf een training in elkaar zetten voor hem. Het gaat niet alleen om jezelf als speler, je moet ook in een groep passen."

Wtf is dit nou weer voor bullshit haha.. sanchez heeft arsenal dit seizoen nog gered anders stonden ze nu nog onder everton denk ik en wat is het toch erg als je op je vrije dag extra komt trainen:rolleyes:
 
Utd gaat waarschijnlijk een 4-3-3 opstellen met lingard en mkithyrian op de flanken en rashford in de spits. Daarachter herrera pogba en fellaini is toch ook niet zo verkeerd.
 
Ik snap het niet helemaal met de media etc in nederland, er wordt net gedaan alsof ajax het vanavond wel even gaat doen en alsof man utd een 2e rangs clubje is ofzo. Natuurlijk heeft ajax kans maar we hebben het wel over utd waar ze tegen spelen met een veel groter budget en op haast iedere plek wel een betere voetballer.
 
Kan niet wachten. Nog 5 uurtjes en dan richting Museumplein. Zal wel een compleet gekkenhuis worden.

Hopelijk zullen er geen mafkezen aanwezig zijn zoals bij dat concert...
 
Wist niet dat Bruins Slot nog steeds bij Ajax in de weer was.
 
In beeld: waar zijn de Champions League-winnaars van Ajax uit 1995 nu?

300px-Ajax-Milan_1995-05-24.svg.png


Wissels

54' Kanu (Seedorf)
69' Kluivert (Litmanen)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven