MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Nieuwe aankoop van dik honderd miljoen onzichtbaar :emo:

Edit toch assist
 
Toptrainer Zizou staat al 4 punten achter op de Catalanen.
 
Dat had niemand zien aankomen volgens mij. Vooral omdat ze twee maal punten verspeelden in Madrid.

:scratch:
 
Ik wil Uday of Zizou wel eens Telstar zien trainen een seizoen.
 
Hoe deed Zidane het eigenlijk bij Real Madrid B?
 
45.61 % winpercentage

vurtvro.jpg
 
Apart idd dat ze al 2x punten hebben laten liggen. Zidane slaat een beetje door met het rusten van spelers denk ik, vandaag weer een half B team en Theo op linksbuiten??? Die moet Bale gevoeld hebben dat zelfs Theo boven hem staat.
Aan benzema erger ik me ook echt kapot, gast maakt niks klaar en had vorige week de winnende moeten maken tegen valencia.

Ach uiteindelijk als Cristiano van zijn schorsing af is komt het wel weer goed
 
Benzema verkopen i.p.v. Morata was nog zo slecht niet geweest. Inheemse spelers hebben wel een streepje voor bij mij. :)
 
Toch is Benzema al die jaren al de vaste spits van Real.. Hij heeft eigenlijk allleen toen Higuain bij Real zat een echte concurrent gehad. Ik denk toch dat Cristiano dit jaar meer als spits gaat spelen en er daardoor meer ruimte komt voor Asensio.
 
Managerial statistics[edit]
As of match played 26 August 2017[41]
Managerial record by team and tenure
Team From To Record
P
W D L Win %
Ajax 6 December 2010 11 May 2016 262 158 57 47 60.3
Inter 9 August 2016 1 November 2016 14 5 2 7 35.7
Crystal Palace 25 June 2017 Present 4 1 0 3 25.0
Total
280 164 59 57 58.6

En dalende.

Zal Guido Albers hele kluif aan hebben om hem nog ergens deftig te kunnen plaatsen
 
Had niet verwacht dat hij het zo slecht ging doen bij CP. Nu maar hopen dat hij sterker terugkomt zoals R. Koeman.

Lazio - Milan Stephen Graham

:trollface:
 
Had niet verwacht dat hij het zo slecht ging doen bij CP. Nu maar hopen dat hij sterker terugkomt zoals R. Koeman.

Lazio - Milan Stephen Graham

:trollface:

Waar deed Kuifje het slecht dan? Toen hij de trein pakte heeft hij er nog wel de Copa del Rey gewonnen

Ik ga zo de Basken tegen Girona kijken en daarna Guidetti tegen Jordi's ouwe ploeg. Vervolgens stem ik af op de gele duikboot.
 
Bij AZ toch ook redelijk snel op de keien gezet?
 
Back
Naar boven