AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Ruiz kwam van gent dommerik en preud'homme was daar ook trainer en Ruiz is in die lullen club gebleven omdat preud'homme er naartoe ging anders was Brian lang vertrokken uit dat boeregat.Versta je het nu?????
lol son, waarom zou Ruiz blijven voor die randebiel ?
 
iedereen is nu in eens geil van barcelona, het is altijd al een goede club geweest maar nu ze zo veel prijzen pakken is het 'buitenaards' en 'voetbal zoals het bedoeld is'
die mensen zijn succes supporters..sorry dat ik jou daar mee verwar, maar dan hoef je me nog geen lul te noemen

En ik haat barca en real , ik ben gewoon pro manutd omdat antwerp reeds 10 jaar samenwerkt met manutd zie o shea , Richie Delaet Welbeck etc... Anderen spelen nu nog bij andere engelse clubs op uitleenbasis door manutd...Btw manutd heeft meer dan 90miljoen gevangen voor ronaldo en hebben niets ingekocht .Dat noem ik klasse en niet doen zoals chelski , real , en barca maar dure spelers inkopen .Rooney was de duurste en die is er al jaren , kijk naar giggs , carrick , scholes , de trainer fergusson al 23 jaar zelfde trainer daaarom heb ik respect voor manutd .Btw Ronaldo en Nani hebben ze bij Sporting Lissabon voor 5 miljoen euro gekocht .Nani is er nu zeker 20 a 30 miljoen waard en het verhaal Ronaldo kennen jullie .
Ze hebben nog enorme jonge talentvolle zeer jonge spitsen lopen zoals de italiaan Federico Macheda en de mexicaan Hernandez .......

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

lol son, waarom zou Ruiz blijven voor die randebiel ?
Preud'homme is een goeie trainer randdebiel
 
Lol, bijna heel de kern van barca bestaat uit spelers uit de jeugdopleiding.
 
Lol, bijna heel de kern van barca bestaat uit spelers uit de jeugdopleiding.

Lol Messi ook zeker btw what's the score ??????? Arseanl wint niets dit jaar geen league cup verloren 1-0 in de finale .Staan 3 punten achter united en gaan op hun bakkers krijgen van united in de fa cup dus weeral 000000000000000000000000000000000000000 voor arsenal rofllllllllllllll lmaooooooooooooooooooooooooooo
 
Laatst bewerkt:
Wat versta je niet aan het woordje 'bijna' :roflol:
 
Messi komt trouwens van la masia :roflol:
 
Wat versta je niet aan het woordje 'bijna' :roflol:
onder bijna versta ik arsenal bijna kampioen dit jaar bijna de fa cup bijna de league cup en bijne de kwart finale ch league dat versta ik onder BIJNA
 
Nee, dat wist ik al. Het kwam gewoon later in mij op. Het zegt trouwens veel over je voetbalkennis als je niet wist dat de beste speler ter wereld uit de jeugdopleiding komt van barca. Tot zover je geloofwaardigheid :hello:


Voor zover je die had natuurlijk :roflol:
 
lol son, waarom zou Ruiz blijven voor die randebiel ?
je bent 20 jaar en zo een bakkers in antwerp zeggen we ''''komt eruit''''' ''''''''komt eruit ''''''''maar sterk achter de pc he....nerd
 
En ik haat barca en real , ik ben gewoon pro manutd omdat antwerp reeds 10 jaar samenwerkt met manutd zie o shea , Richie Delaet Welbeck etc... Anderen spelen nu nog bij andere engelse clubs op uitleenbasis door manutd...Btw manutd heeft meer dan 90miljoen gevangen voor ronaldo en hebben niets ingekocht .Dat noem ik klasse en niet doen zoals chelski , real , en barca maar dure spelers inkopen .Rooney was de duurste en die is er al jaren , kijk naar giggs , carrick , scholes , de trainer fergusson al 23 jaar zelfde trainer daaarom heb ik respect voor manutd .Btw Ronaldo en Nani hebben ze bij Sporting Lissabon voor 5 miljoen euro gekocht .Nani is er nu zeker 20 a 30 miljoen waard en het verhaal Ronaldo kennen jullie .
Ze hebben nog enorme jonge talentvolle zeer jonge spitsen lopen zoals de italiaan Federico Macheda en de mexicaan Hernandez

Het samenwerkingsverband met Manchester United heeft Antwerp wel veel gebracht ofniet :p

Er klopt helemaal niks van je verhaal :roflol:
Check voor de gein deze site eens over transfers van Manchester United:

[Link niet meer beschikbaar]

Shit, wat zit jij er naast :)
 
"Boussoufa definitief naar Grozny voor 11,5 miljoen"
Anderlecht en Terek Grozny zijn tot een akkoord gekomen omtrent de overgang van Mbark Boussoufa. De Russen betalen uiteindelijk 11,5 miljoen euro.

De transfersom zorgde ervoor dat de overgang van de Marokkaan nog even werd uitgesteld. Grozny wou tien miljoen euro geven, maar Anderlecht wou meer. Volgens AD.nl is de deal nu helemaal rond. De club uit Tsjetjenië betaalt nu 11,5 miljoen euro voor Boussoufa. Gisteren was het dan weer wachten op bankgaranties. Die zijn nu vermoedelijk in orde.
De ploeg van Nederlands trainer Ruud Gullit is echter nog niet tevreden. Ze willen ook heel ver gaan om Atletico Madrid-ster Diego Forlan aan te trekken. Die kan in Grozny 7,5 miljoen euro per jaar gaan verdienen. Bovendien krijgt de Uruguayaan twee auto's, een woning en persoonlijke bescherming.
Boussoufa maakt mogelijk komend weekend zijn debuut voor Grozny. Er staat meteen een topper op het menu. Het Zenit Sint-Petersburg van Nicolas Lombaerts wacht namelijk op Terek.

bye bous:(
 
Mertens wil Boussoufa wel opvolgen
Dries Mertens is één van de kandidaten om bij Anderlecht Mbark Boussoufa op te volgen. Het goudhaantje van FC Utrecht laat in Humo weten dat hij zeker geen 'nee' zegt tegen een mogelijke transfer.

"Ik ken het gerucht dat ik Boussoufa zou kunnen opvolgen", zegt Mertens. De 23-jarige flankspeler is in Nederland uitgegroeid tot één van de smaakmakers en staat ook in de belangstelling van Ajax, de club die paars-wit twee keer wist te verslaan.
"Anderlecht is toch de kampioen van België? Die twee nederlagen tegen Ajax, dat is maar een momentopname. Pech, ook. Ik zou niet nee hebben gezegd tegen Anderlecht", aldus Mertens, die in zijn jeugd werd weggestuurd bij de Brusselaars. "Als ik toen jeugdtrainer van Anderlecht was geweest, had ik hetzelfde gezegd tegen mezelf. Ik was er toen niet klaar voor."

:thumbup:
 
Back
Naar boven