Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

MLS is snelst groeiend in US. Tvgelden zijn of worden een van de hoogste ter wereld dacht ik. CONCACAF is ook niet erg competitief en stimulerend. Misschien eens kijken of ze zich kunnen aansluiten bij CONMEBOL.
 
Eigenlijk is het niveau van de MLS geeneens zo relevant. Jonge Amerikaanse toptalenten kunnen altijd in Europa terecht. Op Pulisic na zijn er momenteel geen denk ik?
 
Wie waren er wel dan?

Vroeger zijn er een paar geweest die op een aardig niveau speelden. Bijvoorbeeld Kasey Keller, Claudio Reyna, Tim Howard, Brad Friedel en Edward Lewis.

Pepito Rossi is eigenlijk ook een halve Amerikaan. Uit Canada hebben we Hargreaves en Radzinski gehad.
 
Jammer dat Landon Donovan veel last had van heimwee in Europa. Mocht graag naar hem kijken (zijn spel)
 
FC Barcelona zaterdag naar Atletiiiiiiii
B2Q1AFzIMAI2qMD.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nasser Al-Khelaïfi, de Qatarese eigenaar van Paris Saint-Germain, is in nauwe schoentjes terechtgekomen. De topman achter mediabedrijf beIN Media Group zou de uitzendrechten voor het WK in Rusland op een corrupte manier verkregen hebben.

Het zal Paris niet goed vergaan als hij er de stekker moet uittrekken.
 
Laatst bewerkt:
Ricardo Moniz hoopt de 34-jarige middenvelder namelijk te verleiden tot een overstap naar Randers FC, waar Moniz afgelopen zondag werd gepresenteerd als nieuwe trainer. Het duo werkte eerder kortstondig samen bij Hamburger SV en Moniz ziet een nieuwe samenwerking met Van der Vaart wel zitten.

'Ik weet niet veel van de Deense competitie, maar ik weet dat Rafael niet goed genoeg gevonden wordt om hier te spelen. Rafael is een goed persoon, die ik zeer sympathiek en inspirerend vind. Ik weet dat hij het zwaar heeft en om eerlijk te zijn heb ik medelijden met hem', liet Moniz optekenen op zijn persconferentie.
 
Wenger zou beter zelf oprotten.
 
Mooie wedstrijden op het programma voor dit weekend
 
De eerste test voor Barcelona in La Liga.

giphy.gif
 
Adriano (35) wil nog een poging wagen om zijn carrière een passend sluitstuk te geven. Het Amerikaanse Miami United was in 2016 de laatste werkgever van de Braziliaanse spits, die meer in het nieuws kwam door zijn gedrag buiten het veld. Maar van definitief stoppen wil hij nog niets weten. 'Ik bereid me voor op een nieuw project', zegt de oud-international met een verleden bij onder anderen Internazionale, Parma en Flamengo tegen TV Globo. 'Ik begin in januari weer met trainen, zonder club. Ik wil dit doen voor mezelf. Ik wil laten zien dat ik tot de bodem kan gaan, zodat ik kan laten zien of ik nog kan spelen of niet.'
 
Verloren talent! Het was een geweldenaar in z'n heyday.

 
Hij was completer dan Zlatan.
 
Back
Naar boven