Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

jullie hebben er toch een goede prijs voor gekregen, of was 12mil waard?
 
jullie hebben er toch een goede prijs voor gekregen, of was 12mil waard?

Een heeeeel goeie prijs als je weet dat hij nog maar 1 jaar onder contract is. Maar hij was toch een smaakmaker in de competitie en leider bij anderlecht. Soit, hij is nu weg en ik gun hem het beste:)
 
Vandaag fa cup Manutd vs Arsenal. Eens zien of Manutd zijn beste team zal opstellen of een halve b team met de ch league wedstrijd tegen Marseille in het vooruitzicht .


Ik zou voor optie 2 gaan (kunnen dan nog de titel winnen en verder gaan in ch.league.)
En voor Arsenal zal wel zijn beste team opstellen , ze hebben de fa cup en /of misschien de titel nog te winnen .We see.... Hopelijk wordt het een goeie wedstrijd om naar te kijken .
 
Laatst bewerkt:
Wedstrijd 10 min bezig en het gaat gelijk op , grote sfeer maar voor beide nog geen kansen .Manutd zonder Berbatov , Nani, Ferdinand , en Valencia, voor de rest beste wat ze konden opstellen oude giggs doet zelfs mee:-) Te zien live op itv
 
Een heeeeel goeie prijs als je weet dat hij nog maar 1 jaar onder contract is. Maar hij was toch een smaakmaker in de competitie en leider bij anderlecht. Soit, hij is nu weg en ik gun hem het beste:)

Ik ga hem alle sinds niet missen in België, vond hem echt niet zo goed.
Meer dan normaal dat je veel assist en de nodige goals scoort bij anderlecht, als je zoveel ballen opeist.
 
manutd 1-0 Arsenal
 
Manutd 2-0 Arsenal goal van Rooney
 
Arsenal uit 3 bekers in 2 weken tijd zonder echt slecht te spelen .

Uit de league cup , uit de ch league en fa cup, verdienen ze echt niet, maar vandaag toonde manutd weer hoe efficient ze wel zijn .En je hoeft geen pressie op Arsenal uit voeren zoals barca, een goeie zone defensie die Ferguson opzette werkte perfect .

Uitblinker voor Arsenal was V.Persie..

Uiblinkers voor manutd Rooney en V.D.S..

Nu nog winnen tegen Marseille en alles op schema:-)
 
Ik ga hem alle sinds niet missen in België, vond hem echt niet zo goed.
Meer dan normaal dat je veel assist en de nodige goals scoort bij anderlecht, als je zoveel ballen opeist.

Het spel was inderdaad te veel op hem afgestemd. Daarom vind ik het enderzijds goed dat hij weg is, dit geeft anderen (jongeren) een kans. Zitten een aantal grote talenten in de jeugdopleiding van anderlecht.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Arsenal uit 3 bekers in 2 weken tijd zonder echt slecht te spelen .

Uit de league cup , uit de ch league en fa cup, verdienen ze echt niet, maar vandaag toonde manutd weer hoe efficient ze wel zijn .En je hoeft geen pressie op Arsenal uit voeren zoals barca, een goeie zone defensie die Ferguson opzette werkte perfect .

Uitblinker voor Arsenal was V.Persie..

Uiblinkers voor manutd Rooney en V.D.S..

Nu nog winnen tegen Marseille en alles op schema:-)
Dat heeft arsenal veel, mooi spelen en toch verliezen. Ik denk dat Wenger niet lang meer zal blijven. Tenzij hij het kampioenschap wint natuurlijk.
 
Het spel was inderdaad te veel op hem afgestemd. Daarom vind ik het enderzijds goed dat hij weg is, dit geeft anderen (jongeren) een kans. Zitten een aantal grote talenten in de jeugdopleiding van anderlecht.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------


Dat heeft arsenal veel, mooi spelen en toch verliezen. Ik denk dat Wenger niet lang meer zal blijven. Tenzij hij het kampioenschap wint natuurlijk.
Ja heb je gelijk in het is altijd net niet met Arsenal , want qua voetbal hebben ze het betere spel, daarom was er ook iemand die zei (weet niet meer wie )dat chelski of manutd het mss kan halen tegen dat barca.

Als V.D.S en Rooney de uitblinkers waren (volgens mij) zegt genoeg , dus efficient in kansen afmaken manutd en Arsenal veel kansen maar steeds een voet in de weg of V.D.S
 
ik wil ook de gouden bal, ik snap je punt niet? Toch een mooi streven?
 
beter dan messi word je niet zomaar

Sent from my Bentley using TomTom.
 
beter dan messi word je niet zomaar

Sent from my Bentley using TomTom.

Hij zegtt toch dat messi op dit moment onaantastbaar is

Sent from my Iphone5 using Tapatalk
 
ok ok srry

Sent from my k*t computer with windows 98
 
Back
Naar boven