AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Ho ho, ik maak een foutje, alleen Utd vorig jaar EL natuurlijk. maar het blijft apart
 
Ik kwam gisteren een video tegen waarin Lowietje uitlegde aan Rooney hoe hij op doel moet schieten. :emo:
 
Zaterdag 16.50 zit Wevelgems finest te huilen voor de treurbuis.
 
Zaterdag 16.50 zit Wevelgems finest te huilen voor de treurbuis.
Ik was zeven jaar oud toen hij debuteerde bij Parma.

giphy.gif

Toevallig zat ik gisteren het debuut van Ronaldo bij United te bekijken.

Alweer 15 jaar geleden. Oud worden... :(
 
Moet je jezelf eens voorstellen dat we binnen een paar jaar waarschijnlijk zonder deze twee zitten
main-qimg-97b3eae5b18a0b6ecd11a7441edce29f-c.jpg


Ik denk dat het wk beslissend gaat worden wie de 6e gouden bal gaat pakken al zeggen de bookmarkers dat het crisje wordt
 
Afschaffen die gouden bal. Word moe van de gezeur.
 
Mo Salah heeft als enige recht erop toch
Ik denk dat het wk beslissend gaat worden wie de 6e gouden bal gaat pakken al zeggen de bookmarkers dat het crisje wordt
 
De eerste seizoenshelft van Ronaldo was in ieder geval niet goed genoeg.
 
1. Hoeveel zijn er in Europa geboren?
2. Hoeveel van degenen die in Europa zijn geboren komen uit Frankrijk?

Frankrijk zal vijftig spelers op dit WK hebben. :hahaha:
 
Is ook het geval met Algerije, Kameroen, Togo etc etc. als deze ook op WK zouden zijn.

Heb helemaal geen WK gevoel :(

Trouwens 'mirin poule waar Marokko inzit: Iran, Portugal en Spanje
 
WK-selectie Senegal
Doel: Abdoulaye Diallo (Stade Rennes), Alfred Gomis (SPAL), Khadim Ndiaye (Horoya).

Verdediging: Lamine Gassama (Alanyaspor), Saliou Ciss (Valenciennes), Kalidou Koulibaly (Napoli), Kara Mbodii (Anderlecht), Youssouf Sabaly (Bordeaux), Salif Sané (Hannover 96), Moussa Wagué (Eupen).

Middenveld: Idrissa Gueye (Everton), Cheikhou Kouyaté (West Ham United), Alfred Ndiaye (Wolverhampton Wanderers), Badou Ndiaye (Stoke City), Cheikh N'Doye (Birmingham City), Ismaila Sarr (Stade Rennes).

Aanval: Keita Baldé (Monaco), Mame Biram Diouf (Stoke City), Moussa Konaté (Amiens), Sadio Mané (Liverpool), Mbaye Niang (Torino), Diafra Sakho (Stade Rennes), Moussa Sow (Bursaspor).

Vast ook veel Banlieuers
 
Back
Naar boven