MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je gaat me toch niet wijsmaken dat Bijlow al beter is dan Vermeer? :emo:

Beetje een gemiste kans om sommige Nederlanders uit de Championship niet te contracteren. Zitten ze nog steeds op zwart zaad in Rotterdam?
 
Denk dat het vooral gevalletje. Hoe heet die kneus ook al weer die zich alleen maar kan oplaaie tegen Bayern? Ben al helemaal zijn naam vergeten zoveel indruk maakte hij nou.

RVP en Jörgensen waren er ook niet bij.
 
Oeps, niets meegekregen van Feyenoord hier in België, ze moesten al tegen een wereldtopper spelen zeker :emo:
 
Vitesse gaat het niet redden tegen Basel, Feyenoord gaat het niet redden tegen Trencin, Ajax gaat het helaas nog moeilijk krijgen tegen Standard en Psv zie ik ook niet zomaar ff winnen van Qarabag of BATE.
Psv en Ajax overwinteren daarintegen wel gegarandeerd.
 
Sow, daar ging mijn koffie bijna bij Feyenoord, ik dacht dat het mogelijk omgekeerd was en fout op internet stond...
Normaal zie ik ze zelfs nog doorgaan, het was gewoon off-day... 4 goals maken tegen trencin moet wel lukken.

Die derde goal :roflol:. Dat was er niet eens dichtbij, compleet geen idee waar zn man zit.
 
Laatst bewerkt:
Quincy Promes is in beeld bij AC Milan, zo meldt transfermarktexpert Gianluca Di Marzio vrijdagmiddag. Volgens de journalist van Sky Italia heeft de clubleiding van Milan al contact gehad met de zaakwaarnemers van de aanvaller van Spartak Moskou. Zelf ziet Promes een overstap wel zitten, voegt Di Marzio daaraan toe.
 
Real Madrid heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Thiago Alcántara, zo weet Onda Cero vrijdag te melden. De 27-jarige middenvelder is geen onbekende van Julen Lopetegui, die reeds met hem samenwerkte bij de nationale ploeg van Spanje. Real moet er nog wel zien uit te komen met Bayern München, dat openstaat voor het vertrek van Thiago.
 
Een speler die ze niet echt nodig hadden nota bene.
 
Is Kepa (al) beter dan pakweg Cillessen of Schmeichel? :thinking: Ken hem niet zo goed.
 
De PL ook. Een eerste verlies voor Mourinho zou mooi zijn.


:trollfacex:
 
Seedorf zakt steeds dieper weg. Beetje sneu om te zien.
 
Equatoriaal-Guinea uit altijd lastig. Je moet er maar zin in hebben. Denk ook aan zijn assistent.
 
Back
Naar boven