Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

De 29-jarige Moukandjo was aanvoerder van Kameroen en leidde het land in 2017 nog naar de winst van de Afrika Cup. Seedorf besloot de spits echter verrassend links te laten liggen bij het bekendmaken van zijn eerste selectie. Over de reden was de Nederlander duidelijk. 'Goede, jonge spelers spelen niet in China of Azië.'

Zeg ik al jaren
 
Zegt de man die trainer was in China. :thinking:
 
Als de resultaten straks tegenvallen dan is hij meteen kop van jut. Geen slimme zet vind ik.
 
Ik snap sowieso niet wat hij daar in die tropische hitte moet. Kluivert idem dito. Hij mocht toch bij Depor blijven/?


Niks mis met het vak leren in de Segunda.


Volgens mij al eens eerder over gehad.
 
Er is vast wel een eredivisieclub die hem wil als er eentje uitvliegt. Is ook niks mee. Maar volgens mij is hij helemaal klaar met Nederland.
 
Na Milan had hij jeugdtrainer moeten worden bij Ajax. Er zijn genoeg voorbeelden.
 
xxl.jpg
 
Eigenlijk te gek voor woorden dat Cristiano hem niet wint en dat Messi niet eens in de top 3 staat:o
 
Doel: Justin Bijlow (Feyenoord), Marco Bizot (AZ), Jasper Cillessen (Barcelona), Jeroen Zoet (PSV).

Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Bournemouth), Daley Blind, Matthijs de Ligt (Ajax), Virgil van Dijk (Liverpool), Stefan de Vrij (Internazionale), Timothy Fosu-Mensah (Fulham), Hans Hateboer (Atalanta), Terence Kongolo (Huddersfield Town), Kenny Tete (Olympique Lyon).

Middenveld: Donny van de Beek, Frenkie de Jong (Ajax), Kevin Strootman (Olympique Marseille), Davy Pröpper (Brighton & Hove Albion), Pablo Rosario (PSV), Marten de Roon (Atalanta), Tonny Vilhena (Feyenoord), Ruud Vormer (Club Brugge), Georginio Wijnaldum (Liverpool).

Aanval: Ryan Babel (Besiktas), Steven Bergwijn, Luuk de Jong (PSV), Memphis Depay (Olympique Lyon), Arnaut Danjuma Groeneveld (Club Brugge), Justin Kluivert (AS Roma), Quincy Promes (Sevilla), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg).


Ik word moe van Koeman.
 
Niet eens zin om te kijken. Als koning voetbal hem niet kent zegt dat genoeg.


Next
 
Back
Naar boven