Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snugger om het allemaal zwart op wit te zetten. :roflol: (@ dreigende mails, brieven & WhatsApp-berichten)
 
Denk dat je nu het ajax forum moet lezen ofzo. Die zullen wel meer info hebben
 
Ik heb vooral te doen met Lopetegui.
 
In topvoetbal hoef je geen medelij te hebben met spelers slash trainers. Gaat toch om geld en denk dat hij miljoenen meekreeg van Real.

Ik gun het hem eigenlijk wel.
 
Het is zover mensen, Hazard gaat zo goed als zeker naar Real Madrid. Ben benieuwd wie ze nog zullen halen. (en verkopen) Las dat de onderhandelingen van Icardi met Inter alweer compleet in het slop zitten.

Als ze flink willen doorpakken deze zomer dan zou ik misschien wel een poging wagen om ook Kanté te halen.
 
Dat ik dit heb mogen meemaken. :treuren:
 
‘Barcelona slaat toe en maakt wederom megabedrag over aan Ajax’

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Matthijs de Ligt wordt de laatste dagen hevig in verband gebracht met een transfer naar Barcelona. De verdediger van Ajax zou zijn keuze al hebben gemaakt en opteren voor een zomerse overstap naar de huidige koploper van LaLiga. Volgens Catalunya Radio is de Catalaanse topclub bereid diep in de buidel te tasten voor De Ligt.

In februari meldden verschillende Spaanse media dat Ajax een vraagprijs van circa zeventig miljoen euro zou hanteren voor de negentienjarige stopper. Barcelona, dat zich al verzekerde van de handtekening van Frenkie de Jong voor een bedrag van maximaal 86 miljoen euro, zou er niet voor terugdeinzen om wederom veel geld uit te geven voor een jonge Oranje-international.

Catalunya Radio meldt dat Barcelona bereid is zeventig miljoen euro te betalen voor De Ligt, een bedrag waarmee de Amsterdammers dus content zouden zijn. Naar verluidt houden familieleden, de Ajax-directie en sponsoren van De Ligt allemaal rekening met een transfer naar Barcelona, ook omdat de verdediger zelf een voorkeur voor de Catalaanse club heeft.

De Ligt werd eerder nadrukkelijk gelinkt aan verschillende Europese grootmachten, zoals Juventus, Bayern München, Paris Saint-Germain, Atlético Madrid en Manchester City. De dertienvoudig A-international ligt nog tot medio 2021 vast in Amsterdam. Tot op heden speelde De Ligt 102 wedstrijden voor de hoofdmacht van Ajax, met 10 doelpunten en 5 assists als resultaat.
Als de genoemde clubs tegen elkaar gaan opbieden dan mag Overmars misschien wel 100 miljoen bijschrijven.
 
Zin in Ron-Antoine!

:help:

drake-giphy.gif
 
Zat Ramos nou in z'n blote tokus of mochten we z'n sexy onderbroek niet zien?

Zou Navas terug in de goal komen? Wat denken jullie?
 
Zat Ramos nou in z'n blote tokus of mochten we z'n sexy onderbroek niet zien?

Zou Navas terug in de goal komen? Wat denken jullie?
Iedereen wordt in ere hersteld. Marcelo, Isco, Willemsen, Keylor. Iedereen!
 
Zijn transfer was tekenend voor het beleid van Perez vorige zomer. Ze hadden vooraan, op het middenveld en misschien op de rechtsachter positie iets nodig.

Ik denk eigenlijk niet dat Courtois nog in de top vijf staat van beste doelmannen. :thinking: Niet in mijn top vijf in ieder geval. :x
 
Het zal in ieder geval niet gemakkelijk worden voor Juventus. (inB4 5-0)
 
Brom staat er bij als analist bij veronica.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven