Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Amen.
Ik heb soms echt medelijden met mensen die niet van voetbal houden, niks mooiers dan zo'n simpel potje voetbal:D. Deze week zijn we wel echt getrakteerd of flink wat hartverzakkingen

Ja, ik baal soms dat ik voor buitenlandse competities of CL totaal geen voorkeur heb en daardoor de beleving mis die ik wel bij dit soort potten heb. Mensen die tijdens een WK dan maar een ander land supporteren etc. gaat mij helaas niet lukken.

Hopelijk zien we dit halve team nog terug tijdens komende EK en WK's, de mooiste zomers van mijn leven zijn toevalligerwijs vaak de zomers in de even jaren.
 
Jongens, Ajax is niet uitgeschakeld door de toegevoegde tijd. :emo: De 2-3 had al eerder gemaakt kunnen worden.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Jongens, Ajax is niet uitgeschakeld door de toegevoegde tijd. :emo: De 2-3 had al eerder gemaakt kunnen worden.
Ze zijn uitgeschakeld doordat ze liepen te kloten.

Jammer dat Ziyech de paal raakte. Anders was het klaar geweest.

Ach ja, shit happens
 
Wat wel hinderlijk is dat wanneer NL11tal speelt je op het werk een poule moet maken wie er vrij kunnen krijgen.
Maar dan doen er mensen mee die niet weten of er lucht of zand in een bal zit.
Ik vind dat voetbalfans voorrang hebben. Want voor de zomervakanties krijgen mensen met kinderen ook voorrang op mensen zonder kinderen.

:)
 
Ze zijn uitgeschakeld doordat ze liepen te kloten.
Het grote verschil met 1995 is dat ze er geen ervaren rot bij hebben met de status van Rijkaard. Ik miste namelijk echt leiderschap in de tweede helft. (ook van Ten Hag)

Het jaar dat ze drie keer AC Milan versloegen. :bang: (Maldini, Baresi, Costacurta, Albertini, Donadoni... Koekoek!)

Rijkaard @ 44:30
 
Hij had Huntelaar erin moeten brengen voor Dolberg ipv die Sinkgraven
 
Neem mijn posts niet zo serieus, zat maar de draak te steken met voetbal. Vroeger was ook fanatiek en moest bijna janken toen Feyenoord de UEFA-cup won. :o
Nu geef ik er niet zo veel meer om (er zijn sporters waar ik meer ontzag voor heb, maar nu scheer ik wel alle voetballers over één kam), maar ik vind het oprecht erg jammer. Als Ajax overigens wel de CL zou hebben gewonnen, zouden de financiële verschillen binnen de Eredivisie wel erg groot zijn geworden. Toch had ik het hen en jullie van harte gegund. :aai:
 
Feyenoord? Ken haar niet.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wat wel hinderlijk is dat wanneer NL11tal speelt je op het werk een poule moet maken wie er vrij kunnen krijgen.
Maar dan doen er mensen mee die niet weten of er lucht of zand in een bal zit.
Ik vind dat voetbalfans voorrang hebben. Want voor de zomervakanties krijgen mensen met kinderen ook voorrang op mensen zonder kinderen.

:)

Dit moet je al voor zijn als liefhebber. Zodra het schema bekend is aanvragen en niet de reden opgeven. De neppers weten pas een dag van te voren wanneer het voetbal begint en willen dan opeens ook "heel graag" bierdrinken...uh NL kijken.
 
Neem mijn posts niet zo serieus, zat maar de draak te steken met voetbal. Vroeger was ook fanatiek en moest bijna janken toen Feyenoord de UEFA-cup won. :o
Nu geef ik er niet zo veel meer om (er zijn sporters waar ik meer ontzag voor heb, maar nu scheer ik wel alle voetballers over één kam), maar ik vind het oprecht erg jammer. Als Ajax overigens wel de CL zou hebben gewonnen, zouden de financiële verschillen binnen de Eredivisie wel erg groot zijn geworden. Toch had ik het hen en jullie van harte gegund. :aai:

Dat is het nu ook al hoor.
 
Ben gisteren meteen naar bed gegaan na fluitsignaal. Voelde me kut. :( Deed me denken aan Ned-Den '92, AC Milan-PSV 2005, AZ-Sporting 2005 en NED-SPA 2010.

Overal wel mooi dat ze zo ver zijn gekomen en de spanning was killing.

Vraag me af of we dit op korte termijn nog eens gaan meemaken :thinking:
 
Zal me niks verbazen dat die steward kneus gisteren zn vrouw en kinderen in hun buik gestompt heeft door de woede na de 2-3. Schijnheilige kuthypocriet.


Sorry :(
 
Ben gisteren meteen naar bed gegaan na fluitsignaal. Voelde me kut. :( Deed me denken aan Ned-Den '92, AC Milan-PSV 2005, AZ-Sporting 2005 en NED-SPA 2010.

Overal wel mooi dat ze zo ver zijn gekomen en de spanning was killing.

Vraag me af of we dit op korte termijn nog eens gaan meemaken :thinking:

Pfff ik zie nog steeds voor me hoe die Ambrosini die bal erin kopt:punch:
 
Het grote verschil met 1995 is dat ze er geen ervaren rot bij hebben met de status van Rijkaard. Ik miste namelijk echt leiderschap in de tweede helft. (ook van Ten Hag)

Het jaar dat ze drie keer AC Milan versloegen. :bang: (Maldini, Baresi, Costacurta, Albertini, Donadoni... Koekoek!)

Rijkaard @ 44:30

Mwah het ligt gewoon aan het lot denk ik, de bal viel goed en we zien dit overal gebeuren, Barca, Juve etc. Bij Ajax viel het balletje net niet goed. Had zo maar 4-0 kunnen worden, die 2-2 kwam zo ongelukkig en veranderde de complete wedstrijd. Was Barca dit overkomen had je een zelfde scenario gehad. Een 2-2 uit in deze fase brengt elk team aan het wankelen.

Blind, Tadic, Ziyech, Nico allemaal een wk gespeeld en de Ligt, de Jong zie ik niet als onvolwassen.

Ajax had het in '95 best eenvoudig.Gewonnen van Milan maar er gingen toch 2 teams door dus al had je verloren... verder AEK, Austria Wien, Hajduk Split. Daarna een versleten Bayern met spelers die op het WK '94 al te oud waren.
Daarna de slechte finale tegen een beter Milan, maar het goaltje van Kluivert. Zeer knappe prestatie maar destijds waren er veel minder topclubs, van elk land enkel de kampioen. De route was veel eenvoudiger.
Bayern, Benfica, Real Madrid, Juve, Tottenham... wat een lijstje.
 
‘Jasper Cillessen in beeld bij Benfica en ook FC Porto na drama rond Casillas’

13735140351835.jpg

Jasper Cillessen staat voor een vertrek bij Barcelona. De Nederlandse sluitpost moet bij de Catalaanse topclub steevast Marc-André ter Stegen voor zich dulden, waardoor de Oranje-international uit is op een vertrek deze zomer. Volgens het Portugese Record azen zowel Benfica als FC Porto op de diensten van de dertigjarige doelman.

Cillessen heeft aangegeven dat hij graag meer aan spelen wil toekomen. Aangezien Ter Stegen momenteel de onbetwiste nummer één is bij de Catalaanse grootmacht, is Cillessen op zoek naar een nieuwe club. Benfica en FC Porto hebben allebei interesse in de Nederlander, die nog tot de zomer van 2021 vastligt bij kampioen van Spanje.

Benfica wil een kwaliteitsinjectie in de selectie en onder anderen Cillessen staat op het lijstje van de Portugese topclub. Benfica zou eraan denken om Cillessen te huren van Barcelona. Ook FC Porto heeft belangstelling voor de doelman, mede door het drama rond Iker Casillas. De Spaanse keeper werd vorige week getroffen door een hartaanval en het is nog onduidelijk of hij nog als prof actief zal zijn.

“Ik heb geluk gehad”, zei Casillas nadat hij het ziekenhuis had verlaten. “We zullen nu een paar weken of zelfs een paar maanden moeten wachten. Ik weet niet wat de toekomst zal brengen, maar het belangrijkste is dat ik hier kan staan om jullie dit te vertellen. Ik zal de komende tijd veel rusten, verder weet ik het nog niet zo goed. Ik hoop dat jullie op me kunnen wachten, ik moet alles nog op een rijtje zetten.”
 
Back
Naar boven