Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp niet waarom Koeman Babel blijft selecteren, terwijl hij andere spelers links laat liggen onder het mom van 'verjonging'. :thinking:

Nee begrijp ik ook niet. Was destijds een keer een noodoplossing geloof ik en hij doet het boven mijn verwachting (die bijzonder laag was) maar hier zit geen toekomst meer in natuurlijk.
Koeman lijkt mij wel zo'n trainer die iedereen erg lang laat staan, tot ergernis toe van publiek dat al ziet dat het niks gaat worden.

Van Gaal was daar zo'n meester in, meteen aan de bel trekken wanneer het niet gaat en ziet het meteen. Janmaat kon het niet aan, Verhaegh niet, dan maar Kuyt als back dat was zo prachtig. Koeman zal dat nooit doen.
 
Wat als hij nu voetballer was? Acht seizoenen Anderlecht? Ik dacht het niet!
 
  • Like
Waarderingen: mat
Real! Barça! Stormvogels Loppem!
 
a15ldu.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
Hé Lukaku...

jttdz9.gif


Wat blijft die aanname van Baggio heerlijk, want hij zet er ook meteen Edwin van der Sar mee op het verkeerde been.

 
  • Like
Waarderingen: mat
I swear you'll never see anything like this ever again!


En dan kreeg die pannenkoek Higuain doorgaans de voorkeur bij Argentinië. Odinverdomme, wat haat ik die gozer. :mad:

(ben nog steeds ziek van de finale die Milan verloor van Liverpool)
 
  • Like
Waarderingen: mat
Waar is die post gebeleven van de onbekwame Blind?

Een ding heeft Derksen wel gelijk mee gehad. Scholletje laveert tussen alle machtstromingen door.
 
Antoine Griezmann gaat spelen voor Barcelona, zo maakt de Catalaanse grootmacht vrijdagmiddag via de officiële kanalen bekend. De spits verlaat Atlético Madrid, dat 120 miljoen euro toucheert met het vertrek van de Fransman. Griezmann heeft een vijfjarig contract getekend bij zijn nieuwe werkgever, dat de ontsnappingsclausule voor de aanvaller op achthonderd miljoen euro heeft gesteld.
Ik kan het beleid van Barcelona niet meer volgen... Wie moet er nu vertrekken?
 
De Ligt voor 70 miljoen naar Juve en gaat 12 miljoen per jaar verdienen.



Marc en Ed kunnen mooi het salarisplafond nog meer verhogen
 
De Ligt voor 70 miljoen naar Juve en gaat 12 miljoen per jaar verdienen.



Marc en Ed kunnen mooi het salarisplafond nog meer verhogen

Denk dat meer salaris en goede bewezen spelers behouden uiteindelijk voordeliger is dan voor 20 miljoen spelers van niveau Espanyol te kopen.
 
Back
Naar boven