MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

s6Ytmnl.gif
 
Madrid en Barcelona zijn voorlopig trouwens lekker bezig moet ik zeggen.
 
Hoelang zal het duren voordat Lukaku begint te zeuren over racisme in Italia? Ik geef het 4 speeldagen.
Internazionale is koploper van de Serie A. De formatie van trainer Antonio Conte was zondagavond met 1-2 te sterk voor het Cagliari van onder anderen Radja Nainggolan. Het duel tussen Cagliari en Inter werd ontsierd door racistische uitlatingen van de fans van de thuisploeg.

h6qdVSk.gif
 
Party van Tagliafico.. gaan of niet gaan? Mattie van mij kent hem persoonlijk. Blijkbaar was ie gister jarig.. Maar ik moet morgen werken en ben niet zo'n groupie..

Dilemma
Toch geen dilemma uiteindelijk. Vriend van me heeft een restaurant in Amstelveen (Buenos Aires) waar al jaren vaak Ajax spelers komen. Heeft er ook 1 in Barca waar vaak Barca spelers komen (staat ook op de foto met o.a. Messi, Neymar).
Hij zei het in een opwelling maar het is natuurlijk gaar als je opeens mensen zomaar uit gaat nodigen alsof je een groupie bent. Hij krabbelde dus terug en ik begrijp het eigenlijk ook wel. Je doet vaak zaken met die gasten (big spenders) en staat op goede voet met ze. Je wilt dat niet verneuken door "groupies" mee te nemen.

Vooral bij dat soort gasten die dat waarschijnlijk continue meemaken. Ik heb dus maar gezegd dat het idd niet hoeft. Kben voor Ajax maar niet een hardcore Ajacied ofzo. Ik heb ook niks op die party te zoeken. Sta ik daar als een lulletje met m'n vriendin met allemaal gasten die ik niet ken als 1 of andere gare groupie. Tussen allemaal rijke gasten en waarschijnlijk veel lekkere wijven.. en dan? Zodat ik tegen mensen kan zeggen dat ik "heb gechilled met tagliafico"?

Eerlijk is eerlijk, het leek mij in 1e instantie wel tof, maar eigenlijk heb ik daar gewoon niets te zoeken omdat ik maar een nietszeggende DBB'er ben.. laten we reeël wezen.
Als ik nou Leroy Kakiay heette was het een ander verhaal geweest.
 
Je had ook even 'je gezicht kunnen laten zien'. Ff een knabbeltje eten en weer naar je flatje gaan.

Het is maar een voetballer hoor. Waar hebben we het eigenlijk over. Ze krijgen meer geld dan ze verdienen. Het is geen adel.
 
Je vraagt je toch weer af waarom Gerkens aanvankelijk mocht blijven staan. Voetbal en (mogelijke) hersenletsels is vooralsnog geen goed huwelijk.
Idem met Ricca gisteren. Echt onverantwoord als Gerkens zag zwalpen toen hij er af ging.
 
Ach, verbandje errond en spelen!

da05592a-ccc1-11e9-b90b-1b9c9b4c9c4b_web_scale_0.16_0.16__.jpg
 
Jérôme Boateng leek de overstap naar Juventus te gaan maken, maar onder meer Goal, BILD, de Corriere dello Sport en La Gazzetta dello Sport zetten nu een streep door de transfer. De verdediger is er niet uitgekomen met de regerend kampioen van Italië en geeft er de voorkeur aan om bij Bayern München te blijven. De naam van Medhi Benatia zou nu bovenaan het verlanglijstje van Juventus staan.
Nou, ik zou Benatia niet opstellen in de halve finale van de CL.

 
Laatst bewerkt:
Royal Antwerp wil Wesley Hoedt verlossen uit zijn uitzichtloze situatie bij Southampton, zo weet Het Nieuwsblad te melden. De 25-jarige verdediger komt bij the Saints niet in de plannen voor en mag om die reden vertrekken. Antwerp wil Hoedt graag op huurbasis overnemen van Southampton, met een optie tot koop.
:eek:
 
Nu maar hopen dat ie antwerp - az niet zag :lol:
 
Tja, en nu weten de rechtse ultra's waarop ze hem kunnen pakken. Hij had het gewoon moeten negeren.

giphy.gif
 
Hebben tifosi tegenwoordig nog zoveel te zeggen bij clubs?

Anders gewoon stadionverboden
 
Back
Naar boven