XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

Leuke avond gister gehad in de Johan Cruijff Arena. 5 goals, 3 penalty's en ronde verder. Meteen even sjaaltje gekocht voor de nieuwe vriendin.

Moet haar natuurlijk wel even de goede kant op sturen ;)
 
Ze slikken wel veel goals voorlopig. 6 in 4 wedstrijden :thinking: (Vitesse, POAK, Emmen & POAK)
 
‘PSG vraagt Real Madrid in onderhandelingen om ‘anti-Neymar’’
Barcelona zat dinsdag voor het eerst rechtstreeks om de tafel met Paris Saint-Germain om een transfer van Neymar te bespreken. Aartsrivaal Real Madrid geeft zich echter ook nog niet gewonnen in de strijd om de superster en volgens verschillende media uit Frankrijk en Spanje heeft de Koninklijke in de afgelopen dagen contact gehad met Leonardo, de technisch directeur van PSG.

Onder meer Téléfoot, Marca en AS berichten dinsdagmiddag dat de Braziliaanse sportbestuurder Real Madrid om Vinícius Júnior en een flink bedrag heeft gevraagd in ruil voor Neymar. Leonardo zou bijzonder gecharmeerd zijn van zijn negentienjarige landgenoot, die hij volgens AS vanwege zijn potentieel en voorbeeldige gedrag buiten de lijnen zelfs zou beschouwen als de ‘anti-Neymar’.

Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez heeft Leonardo echter meteen laten weten dat een dergelijke deal niet tot de mogelijkheden behoort. De preses beschouwt Vinícius als een belangrijke speler voor de toekomst, die onder geen beding mag vertrekken. De jongeling zelf heeft bovendien al meerdere keren laten weten graag naast Neymar te willen spelen, wat niet tot de mogelijkheden behoort als zij voor elkaar geruild worden.

PSG zou ook Luka Modric graag willen betrekken in een eventuele deal voor Neymar, maar de Kroaat lijkt zelf geen trek te hebben in een verhuizing naar het Parc des Princes. Barcelona heeft daarnaast vooralsnog de beste papieren in handen: Neymar heeft een voorkeur voor een terugkeer naar het Camp Nou en zal pas als PSG er niet uitkomt met de Catalanen zijn vizier richten op een verhuizing naar het Santiago Bernabéu.
 
1600x900.jpg


Meld je lekker aan bij de AFC met jullie gehuil
 
‘Vervelende opmerking’ van Erik ten Hag viel slecht: ‘Ik dacht: ‘wat een lul’’
Ellery Cairo diende FC Twente drie seizoenen als speler en was in die jaren ploeggenoot van onder meer Erik ten Hag, die destijds in de nadagen van zijn loopbaan zat. Cairo, tegenwoordig als fysiektrainer werkzaam in de Grolsch Veste, moest in het begin erg wennen aan Ten Hag, maar snapt zoveel jaar later wel waarom de oud-speler van de Tukkers de trainer van Ajax is.

“Ik kwam in die tijd als jonge speler over van Feyenoord”, vertelt Cairo in een interview met VICE Sports. “We begonnen bij FC Twente meteen met een bosloop. Ik was veel meer van de korte sprintjes, dus ik hobbelde een beetje achteraan. Toen gooide Erik meteen zo’n vervelende opmerking mijn kant op: ‘Doen ze bij Feyenoord geen bosloopjes?’ Ik dacht: wat een lul.”

“Later kwam ik erachter dat hij wel vaker van die cynische humor had en dat het een prima kerel is. Hij las het spel toen ook al geweldig”, looft Cairo de oefenmeester van de regerend landskampioen. “Erik was altijd al bezig met alles compact te houden. Als hij me coachte, reageerde ik vaak: ‘Kom op ouwe, hou even je mond’. Maar achteraf besefte ik dat hij bijna altijd gelijk had. Het verbaast me totaal niet dat hij zo’n goede trainer is geworden.”

Het contact met Ten Hag is tegenwoordig een stuk minder intensief, al zou Cairo geen bezwaar hebben tegen een hernieuwde samenwerking. “Ten Hag vindt het fysieke uiteraard ook heel belangrijk bij Ajax, dus wie weet dat we ooit nog een keer kunnen samenwerken. Maar eerst wil ik hier bij FC Twente laten zien wat ik kan.” Cairo speelde na zijn periode bij FC Twente nog voor SC Freiburg, Hertha BSC, Coventry City, NAC Breda, Heracles Almelo en AGOVV Apeldoorn. In 2012 zette de oud-aanvaller een punt achter zijn loopbaan.

Voetballers kunnen blijkbaar niet veel meer hebben tegenwoordig. Keane kreeg een stomp van Clough. :hahaha:

 
Laatst bewerkt:
Ronaldo-iaanse ommehaal. :p
 
Eerder een Hugo Aveiro omhaal.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Dank voor de 50 euro, ollie ;)
 
Worden echt onder de voet gelopen door chelsea, jezus...
 
Mooi, hoop dat ze degraderen.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Allez Olivier, chante avec nous! :dance:
 
Back
Naar boven