AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mijn zonen heten Benito en Adolf. Wat is daar mis mee dan?
 
Terug clubvoetbal dit weekend.

:hoody:
 
  • Like
Waarderingen: mat
1568113517527.png


Toch bizar hoeveel geld Kluivert vroeger verdiende bij Barcelona als je deze lijst bekijkt. Hij had destijds al een basisloon van 6 miljoen.
 
Pff nu snap ik waarom Rabiot naar Juventus is gegaan haha. Die zat als ik zo snel ff kijk bij PSG op 3 miljoen.
 
Ze kunnen de middenvelders ondertussen stapelen bij Juve: Pjanic, Khedira, Ramsey, Matuidi, Cuadrado, Can, Rabiot & Bentancur

Dybala en Bernardeschi kunnen ook op het middenveld :thinking:
 
Laatst bewerkt:
.Hebben inderdaad een erg brede selectie en dan ook niet de minste. Mooie is ook nog dat ze Khedira, Ramsey, Can en Rabiot allen transfervrij binnen hebben gehaald:o.
 
En dat ze 4-3-3 spelen...

:lol:

Can zal vast wel vertrekken deze winter. Hij werd er niet vrolijk van dat hij niet op de CL lijst staat.
 
Snap ik ook wel, was vorig jaar nog een beslissende factor in de thuisoverwinning op Atletico, was toen echt goed. Ik heb geen idee hoe Sarri het middenveld verder gaat opzetten want Pjanic is eigenlijk 100% een vaste waarde als hij fit is en voor die 2 andere plekken heb je dan dus nog 7 man..
 
Dat zeg ik al jaren.
 
Ze lijken me alle 4 onuitstaanbaar. Ook al is Robin wel goed opgedroogt laatste paar jaar.

Geef je op een briefje die Raf was de opstoker.
 
Ze lijken me alle 4 onuitstaanbaar. Ook al is Robin wel goed opgedroogt laatste paar jaar.

Geef je op een briefje die Raf was de opstoker.

Zal weer typisch Nederlands zijn als dat zo is. Elke discussie zal vast uitvergroot zijn, op sportieve wijze het mannetje willen zijn is op zich niks mis mee.
 
Argentinië heeft Mexico de eerste nederlaag onder bondscoach Gerardo Martino toegebracht. In Texas waren de Argentijnen met 4-0 te sterk, mede door een ontketende Lautaro Martínez. De aanvaller van Internazionale had slechts 22 minuten nodig om 3 keer te scoren. De eindstand in de Alamodome in San Antonio was al na 45 minuten bereikt.
Het nieuwe wonderkind stelt vooralsnog niet teleur.
 
Nieuw megaschandaal in België door ‘gesjoemel met miljoenen’
De Belgische voetbalwereld is in de ban van een volgend schandaal. Christophe Henrotay, zaakwaarnemer van onder anderen Thibaut Courtois, Yannick Carrasco en Kevin Mirallas, is namelijk aangehouden in Monaco. Naar verluidt is Christophe Cheniaux, rechterhand van Henrotay, gearresteerd in Luik. De huiszoekingen staan naar verluidt los van Operatie Propere Handen, een schandaal dat België eerder in zijn greep hield.

Het Federaal Parket heeft gemeld dat, in het kader van een nieuw onderzoek naar corruptie in het voetbal, dinsdag en woensdag huiszoekingen hebben plaatsgevonden in Monaco, Luik en Londen. "De feiten betreffen het witwassen van geld en private omkoping in het kader van transfers van voetbalspelers", zo klinkt het. Henrotay wordt momenteel ondervraagd door de politie.

"Deze tweede golf van huiszoekingen volgt op een eerste operatie die plaatsvond in april op de zetel van de voetbalclub RSC Anderlecht en de Belgische Voetbalunie", aldus het Federale Parket. Het onderzoek is een gevolg van een strafklacht van Peter Smeets, begeleider van spelers en een ex-werknemer van Henrotay, zo meldt Het Nieuwsblad.

'Volgens de klacht van Smeets bij het gerecht van Tongeren zijn in de transfers van Tielemans, Dendoncker en Romelu Lukaku - ex-cliënten van Henrotay - miljoenen euro's achtergehouden door Henrotay via vennootschappen in het buitenland', aldus de krant. "Ik heb nooit spelers bestolen", reageerde Henrotay in oktober vorig jaar.

"Ik vind het schandalig dat sommigen van de situatie in de zaak rond Propere Handen profiteren om een alles op één hoop te gooien om mij op die manier te benadelen. Ik ga het gerecht zijn werk laten doen. Sommige personen zullen zich moeten verantwoorden voor hun beschuldigingen en hun motivatie", aldus Henrotay eerder, geciteerd door Het Nieuwsblad.
 
Het nieuwe wonderkind stelt vooralsnog niet teleur.
Dan zit ik ernaar te kijken... ...en dan doet me dat wat.


Vanaf 3:00

Dan vraag ik me ook weer af of Barcelona (of zelfs Madrid) niet beter deze gozer had proberen los te weken na vorig seizoen. Nu gaat z'n transferwaarde alleen maar stijgen natuurlijk. Als hij geen vreemde kronkel heeft onder z'n hersenpan dan zal deze kapoen verschrikkelijk goed worden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven