Fitness Seller

Het Grote Vuurwerk Topic

Vuurwerk bij Nieuwjaar

  • Ja, het hoort erbij

    Stemmen: 18 60,0%
  • Neen, afschaffen die handel

    Stemmen: 12 40,0%

  • Totaal stemmers
    30
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Wanna

Competitive Bodybuilder
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2013
Berichten
1.615
Waardering
1.329
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Wat steek jij dit jaar voor vuurwerk af?

Ik heb een Zena siervuurwerkpakket twv 250 euro uit België.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Geen. Ben tegen vuurwerkoverlast en vandalisme. Ieder jaar weer alle abri’s aan gort, teringzooi van Belgisch vuurwerk op straat. Opgeblazen brievenbussen. Hé lé maal klaar mee!
 
Geen, ik besteed mijn geld liever aan steroids. jk
Kijk wel naar wat anderen aansteken.
 
694

[/URL]

Veel plezier met jullie dure pakketten :roflol:
 
ik vind het wel gaaf, vroeger genoeg afgestoken

heel de dag op pad, lekker knallen en dingen opblazen, dag erna rotjes zoeken op straat

maar sinds mijn 12de geen vuurwerk meer gekocht, het kijken om middernacht is voor mij genoeg
 
Denk al 12 jaar geen cent uitgegeven aan vuurwerk, vind het echt zonde van het geld nu.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mijn katje is eindelijk een beetje bekomen, een beetje.
 
Denk al 12 jaar geen cent uitgegeven aan vuurwerk, vind het echt zonde van het geld nu.

vond het eigk ook niet veel aan vandaag, misschien omdat ik nuchter ben
 
Dit jaar niks. Familie had wel wat Duits siervuurwerk .

Vroeger alles t/m lawinepijlen, oude BSC's, beton strijkers, nitraatmatten, hindoerollen en veel sier. Zelf projecten maken en alles doorlonten met de juiste timing. Ik was wel fan van collecties Wolff, Zena, Barely Legal, Proline, Black Label.
 
Juist.


 
Zou jammer zijn als dit verboden zou worden. Zoveelste typisch Nederlandse traditie die naar de klote zou gaan doordat een klein deel er niet normaal mee om kan gaan. De meeste overlast komt overigens van vuurwerk dat allang verboden is.
 
Het is deels een klein deel omdat het nog redelijk begrensd is door leeftijd. Daarnaast is illegaal vuurwerk afsteken haast niet te bestraffen als er legaal consumenten vuurwerk bestaat. Oogletsels zullen er trouwens altijd blijven ook door hef legale vuurwerk.
 
Back
Naar boven