Fitness Seller

Het grote waarom-is-mikki-nog-maagd-topic?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze wilt het bewaren voor een speciale gelegenheid,met kaarsjes en een glaasje wijn. En Lionel Richie op de achtergrond met three times a lady.

En dan nadat je dat alles hebt doorstaan dan mag je pas :D
 
Omdat ze nog altijd niet met mij wil afspreken
 
Heeft Iemand Al Ooit Mikki Gezien???
Foto???
 
Omdat ze wacht op het perfecte meisje.
 
Zal ik dan maar met het eerste serieuze antwoord komen? :)

Mikki is nog maagd omdat ze simpelweg de ware nog niet is tegengekomen. Verder is ze daar ook niet naar op zoek maar laat ze alles op haar af komen. Ook is ze geen sletje dat direct met de eerste de beste gozer het bed in duikt en zoekt ze wat meer in een jongen dan alleen een leuk hoofd. Aangezien ik soms het idee krijg dat alle leuke jongens een IQ van een tuinhek hebben, snap ik wel dat ze nog geen vriendje heeft. Het is kiezen: of dom en leuk, of lelijk en slim..

..of leuk en slim; maar ja.. die moet je dan weer net tegen het lijf aanlopen! :D En dat is zo te zien nog niet gebeurd :)
 
ik ben alleen knap en slim, niet leuk en slim
 
ik ben alleen knap en slim, niet leuk en slim

das k*t voor je.. denk niet dat ze op een arrogante zak zit te wachten :) Je moet ook leuk zijn ;)
 
omdat haar ouders niet in westvlaanderen wonen :)
 
Hou je virginiti maar lekker voor de man die jij denkt jou ontmaagding waard is
 
Aangezien ik soms het idee krijg dat alle leuke jongens een IQ van een tuinhek hebben,
Zo denk ik ook over de meeste vrouwen, moet ik eerlijk zeggen.
 
Zo denk ik ook over de meeste vrouwen, moet ik eerlijk zeggen.

Is ook zo.. alleen zijn jullie mannen over het algemeen wat makkelijker.. zolang het een gat heeft en iets wat op tieten lijkt is het allemaal wel best :thumbup:
 
Is ook zo.. alleen zijn jullie mannen over het algemeen wat makkelijker.. zolang het een gat heeft en iets wat op tieten lijkt is het allemaal wel best :thumbup:

Dat is alleen na de nodige alcohol consumptie hoor.
 
als er niets interessants uit het bovenste gat komt, is het onderste gat wel de enigste optie dan ;)
 
Is ook zo.. alleen zijn jullie mannen over het algemeen wat makkelijker.. zolang het een gat heeft en iets wat op tieten lijkt is het allemaal wel best :thumbup:

Ja, en jullie vrouwen zijn meer van: "ik voel me gebruikt als een man me alleen maar doet voor de coïtus". Wij mannen vinden het helemaal niet erg als we gebruikt worden door een vrouw. Beetje raar allemaal. Zoveel vrouwen met principes als: "ik neuk niet op de 1e date". Mannen zijn daar doorgaans wat makkelijker in. Ik snap niet waar vrouwen zo moeilijk over doen?

Net zoals dat "je moet je maagdelijkheid niet verspillen aan de 1e de beste". Alsof dat zo belangrijk is, je maagdelijkheid. De 1e keer sucks vrijwel altijd, en de persoon waar je het eerst mee doet blijft toch niet je enige. Dus al dat gelul is nergens goed voor, zeg ik dan :)
 
Ja, en jullie vrouwen zijn meer van: "ik voel me gebruikt als een man me alleen maar doet voor de coïtus". Wij mannen vinden het helemaal niet erg als we gebruikt worden door een vrouw. Beetje raar allemaal. Zoveel vrouwen met principes als: "ik neuk niet op de 1e date". Mannen zijn daar doorgaans wat makkelijker in. Ik snap niet waar vrouwen zo moeilijk over doen?

Net zoals dat "je moet je maagedelijkheid niet verspillen aan de 1e de beste". Alsof dat zo belangrijk is, je maagdelijkheid. De 1e keer sucks vrijwel altijd, en de persoon waar je het eerst mee doet blijft toch niet je enige. Dus al dat gelul is nergens goed voor, zeg ik dan :)

Denk dat ze zo moeilijk doen doordat het bij een man geaccepteerd wordt als ie een sletje doet, maar wanneer een vrouw wat 'losser' is, ze gelijk bekend staat als slet, hoer.. wat dan ook..

En tja, maagdelijkheid is voor velen toch iets speciaals.. overigens geef ik je wel gelijk hoor..
 
Hoeren zijn ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven