XXL Nutrition

Het grote waarom-is-mikki-nog-maagd-topic? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
foto van mikki?
 
Denk dat ze zo moeilijk doen doordat het bij een man geaccepteerd wordt als ie een sletje doet, maar wanneer een vrouw wat 'losser' is, ze gelijk bekend staat als slet, hoer.. wat dan ook..

En tja, maagdelijkheid is voor velen toch iets speciaals.. overigens geef ik je wel gelijk hoor..

Ik denk dat mannen idd niet graag een vriendin hebben die al flink heeft rondgeslet. Daarentegen vinden mannen het wel doodnormaal dat ze er eerst 100 hebben gedoet en daarna een relatie krijgen, dat de meid dat maar dient te accepteren. Het is krom, maar zo werkt het wel. Terwijl ik denk dat vrouwen er ook helemaal niet blij mee zijn als ze weten dat hun vriend er al zoveel voor haar heeft gehad.
 
Dus slotje?
 
Ik denk dat mannen idd niet graag een vriendin hebben die al flink heeft rondgeslet. Daarentegen vinden mannen het wel doodnormaal dat ze er eerst 100 hebben gedoet en daarna een relatie krijgen, dat de meid dat maar dient te accepteren. Het is krom, maar zo werkt het wel. Terwijl ik denk dat vrouwen er ook helemaal niet blij mee zijn als ze weten dat hun vriend er al zoveel voor haar heeft gehad.


mij maakt het geen flikker uit hoeveel manne mn vriendin gedoet zou hebbe. boeit mij het wa ze in het verlede heeft gedaan, het gaat om de toekomst niet het verleden.
 
Ja doe je plicht eens MrJ, die mods toch ook altijd!!
 
Aftel topic: 3
 
0. Go MrJ! Lock this bitch. En niet stiekem het laatste woord hebben ;)
 
=:wfxc=xldeki,h:xvw:m;,vcxw s<xdlfdolfr:,nvcw=:n hoofdtyptoestanden! Slotje!
 
lock.jpg


Was de sleutel kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven