MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Omdat ze verkondigd dat haar dieet echt werkt en zo een tig aantal vrouwen/meisjes veul te weinig laat eten.

Laten we voor al die arme vrouwen een keertje samen veul te veul monchoutaart eten.
 
Eerste keer gesquat in maanden gisteren, licht gewicht maar ik voelde wel degelijk pijn, en vandaag is mn enkel terug ontstoken.

Ik zoek dus iets om benen te trainen zonder stress op mn enkel. Deadlift geeft raar genoeg geen problemen, zelfs niet op 250kg rack pull.
 
Dumbell van 32kg op m'n vinger laten vallen en daardoor gekneusd en/of gebroken.
Kheb me vinger nu gedoopt tot Quincy, aangezien ie helemaal zwart is (en de pijn nogal zeurderig is). Wordt een maand niet deadliften ffs.
 
Laatst bewerkt:
Dumbell van 32kg op m'n vinger laten vallen en daardoor gekneusd en/of gebroken.
Kheb me vinger nu gedoopt tot Quincy, aangezien ie helemaal zwart is. Wordt een maand niet deadliften ffs.

1 arm dl bro :D
 
Ben een menselijke sproeier langs boven en onder :(
 
Zometeen de condoleance van mn vader. Morgen de crematie. Laat deze nachtmerrie maar snel eindigen :treuren:
 
Zometeen de condoleance van mn vader. Morgen de crematie. Laat deze nachtmerrie maar snel eindigen :treuren:
Gecondoleerd.

Sterkte in deze tijd!
 
OW mn vader was ook de 1e in ons gezin.

Veel sterkte
 
Zometeen de condoleance van mn vader. Morgen de crematie. Laat deze nachtmerrie maar snel eindigen :treuren:
Veel sterkte. Verwerken kost ook tijd. Onderschat dat niet...uit eigen ervaring weet ik dat de klap later nog een keer (extra hard) komt...
 
Zometeen de condoleance van mn vader. Morgen de crematie. Laat deze nachtmerrie maar snel eindigen :treuren:
Verschrikkelijke dingen :( Nogmaals veel sterkte toegewenst man
 
Dank jullie wel allemaal.
 
Back
Naar boven