XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Ik wist wel dat dit al een hele tijd gedaan werd, maar mag dat nou wettelijk eigenlijk wel? Het klinkt nogal fout namelijk...

    Officieel is de reden 'niet de benodigde achtergrond in ict', maar dat is klinkklare onzin want ik beheers alles dat nodig is voor de functie buiten de software waar de opleiding over gaat. Dus ik bel en ze haalt direct de onvindbare achtergrond aan, wat ook in het interview ten sprake kwam. Dus weet ik genoeg.
     
    Laatst bewerkt:
    Die interview waar ik jou mee had geholpen? Wel echt klote dat ze jou daarop afrekenen, social media zou nooit een voorwaarde moeten zijn.

    Klopt.
    Ik zoek het net een beetje op en vind direct de houding die in het interview werd aangenomen terug.

    Why No Social Media Presence Is Bad for Job Seekers - FlexJobs

    Het ergste is dat ik wel social media heb, ze kunnen me gewoon er niet op vinden. Heel deze onzin is gebaseerd op een non-sequitor.
     
    ben weer een schrale ecto (<100kg) altijd leuk als je 5-6 kg is een paar dagen afvalt als je wat ziek bent:sad:
     
    Klopt.
    Ik zoek het net een beetje op en vind direct de houding die in het interview werd aangenomen terug.

    Why No Social Media Presence Is Bad for Job Seekers - FlexJobs

    Het ergste is dat ik wel social media heb, ze kunnen me gewoon er niet op vinden. Heel deze onzin is gebaseerd op een non-sequitor.
    Als het echt waar is, recruiters hebben er een handje van de waarheid te verdraaien bij afwijzingen, dan is het ronduit belachelijk.

    Je zou dan nog een klacht kunnen indienen, want volgens de sollicitatieregels mag dit absoluut niet.
     
    Als het echt waar is, recruiters hebben er een handje van de waarheid te verdraaien bij afwijzingen, dan is het ronduit belachelijk.

    Je zou dan nog een klacht kunnen indienen, want volgens de sollicitatieregels mag dit absoluut niet.

    Ik kan beroep aantekenen, maar dan zijn we weer 10 maand verder en de job is toch weg. Plus ik zou met die personen moeten werken, heb ik zeker geen zin meer in.
     
    40kg kwijt op me deadlift in 1 maand.

    Blessures die ik niet hoor te hebben.

    Kan geen gelijk vakantie ktijgen met mijn vriendin.



    En kan agressie niet kwijt in gym omdat door blessures alleen nog maar kan deadliften en die is op magische wijze weak as fuck geworden.


    Tyfus dag is tyfus.
     
    40kg kwijt op me deadlift in 1 maand.

    Blessures die ik niet hoor te hebben.

    Kan geen gelijk vakantie ktijgen met mijn vriendin.



    En kan agressie niet kwijt in gym omdat door blessures alleen nog maar kan deadliften en die is op magische wijze weak as fuck geworden.


    Tyfus dag is tyfus.
    Zuur kerel. Bedenk wel dat je vrij snel weer op je oude niveau kan komen, als je blessures zijn opgelost.
     
    40kg kwijt op me deadlift in 1 maand.

    Blessures die ik niet hoor te hebben.

    Kan geen gelijk vakantie ktijgen met mijn vriendin.



    En kan agressie niet kwijt in gym omdat door blessures alleen nog maar kan deadliften en die is op magische wijze weak as fuck geworden.


    Tyfus dag is tyfus.
    ik ken die feel
     
    Fucking muggen op m'n kamer. Ik ga een potje janken, zo vroeg al.
     
    Kom niet aan op 4500kcal

    Watsdees
     
    mijn snapstreak van 361 dagen is WEG :treuren::treuren::treuren:
     
    Zit er nou wel of geen spaties tussen die smileys? Beter van wel.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Officieel is de reden 'niet de benodigde achtergrond in ict', maar dat is klinkklare onzin want ik beheers alles dat nodig is voor de functie buiten de software waar de opleiding over gaat. Dus ik bel en ze haalt direct de onvindbare achtergrond aan, wat ook in het interview ten sprake kwam. Dus weet ik genoeg.
    Aanklagen, tijdens procedure iets voor jezelf werken (huisverbouwing, software schrijven,...) op einde na 10 maand uitbetaling krijgen voor wat je normaalgezien zou betaald krijgen (inb4 CEO 10K a day).
     
    Aanklagen, tijdens procedure iets voor jezelf werken (huisverbouwing, software schrijven,...) op einde na 10 maand uitbetaling krijgen voor wat je normaalgezien zou betaald krijgen (inb4 CEO 10K a day).

    Ondertussen al een ander aanbod ontvangen en aanvaard van Financien, dichter bij huis en ik moet zowat halve portier spelen ivm moeilijke mensen, alleen wordt ik er op bachelorniveau voor betalen. Net eerste werkdag gehad.
     
    jou dag verpest topic is voor mietjes... het heeft mijn dag echter niet verpest! Bedankt :) Lachen!
     
    Back
    Naar boven