MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Met een zacht w zw windje naar het zuiden gefietst... 40km naar het zuiden draait de wind noord terwijl ik net lekker aan knallen was :rolleyes: De deadlift en rug sessie hielp ook niet mee.

    Maar de zon in de tuin maakt alles goed. Ligggggen
     
    Ondertussen al een ander aanbod ontvangen en aanvaard van Financien, dichter bij huis en ik moet zowat halve portier spelen ivm moeilijke mensen, alleen wordt ik er op bachelorniveau voor betalen. Net eerste werkdag gehad.

    Jij kan vrij goed met moeilijke mensen dealen én je hebt redelijk wat portierservaring dacht ik. Goed dat je wat gevonden hebt.
     
    Wtf, childhood ruined :emo::emo:

    srs iemand die ooit zelda oot heeft gespeeld moet dit eens bekijken.
     
    best een hommelsueel
     
    Dagelijks 1500 onder onderhoud, 0.8kg aangekomen t.o.v. gisteren.

    fml :mad:
     
    Ik voer online via m'n Google-account een fabrieksreset uit op een telefoon, en vervolgens zie ik m'n andere telefoon naast me oplichten met de melding 'Wissen...'. :roflol:
     
    Ik voer online via m'n Google-account een fabrieksreset uit op een telefoon, en vervolgens zie ik m'n andere telefoon naast me oplichten met de melding 'Wissen...'. :roflol:
    verkapte kijk-mij-twee-telefoons-hebben post
     
    Even 3 kwartier biceps pompen in de gym. Kom terug bij m'n auto

    IMG_20170323_172749_958.jpg
     
    Even 3 kwartier biceps pompen in de gym. Kom terug bij m'n auto

    Het is vandaag ons dag niet. Mijn corsa'tje is 2 uur geleden bekeurd. Was vergeten dat op donderdag tot 21:00 moet betalen. Gaat weer volle tank aan geld. #PrayForCorsa
     
    Het is vandaag ons dag niet. Mijn corsa'tje is 2 uur geleden bekeurd. Was vergeten dat op donderdag tot 21:00 moet betalen. Gaat weer volle tank aan geld. #PrayForCorsa
    Is dat dan niet gewoon je eigen domme schuld? :D
     
    Even 3 kwartier biceps pompen in de gym. Kom terug bij m'n auto

    IMG_20170323_172749_958.jpg
    Zuur man. Toevallig niet naast een golf- of tennisbaan neem ik aan?

    Ik heb voor dit soort ongein een dashcam aangeschaft met een powerbank. Mijn bloed kookte al toen er een kras van -waarschijnlijk- iemands trekhaak in m'n voorbumper zat.
     
    Zuur man. Toevallig niet naast een golf- of tennisbaan neem ik aan?

    Ik heb voor dit soort ongein een dashcam aangeschaft met een powerbank. Mijn bloed kookte al toen er een kras van -waarschijnlijk- iemands trekhaak in m'n voorbumper zat.
    Nope.

    Ik hoorde via via dat er bij het zwembad wat ernaast ligt recent bij één of twee auto's ook een ruit was gesneuveld op de parkeerplaats. Dit zou door een windbuks gebeurd zijn.... Wat ervan waar is weet ik niet, maar ga vanavond of morgen even bij het zwembad informeren.
     
    Zuur man. Toevallig niet naast een golf- of tennisbaan neem ik aan?

    Ik heb voor dit soort ongein een dashcam aangeschaft met een powerbank. Mijn bloed kookte al toen er een kras van -waarschijnlijk- iemands trekhaak in m'n voorbumper zat.
    Paar weken geleden baalde ik toen ineens iemand in mijn auto reed. Was een Opel Kadett C Coupe uit 1978. Klassieker dus. Stapt er een oude man uit. Zijn eerste woorden: 'Kan gebeuren'. Wat nou kan gebeuren... gewoon opletten.
    Kadett total loss nu helaas. Hij heeft richting de verzekering wel aansprakelijkheid bekend dus kreeg nog wat geld, maar natuurlijk lang niet zoveel dan de auto waard was.. :'(
     
    Back
    Naar boven