Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Ik heb zwemdiploma a, b en c. :o
 
Gekneusde duim, heel irritant. Rechterhand ook deze keer :(
 
Toch wel een flinke teleurstelling vanavond. 13 augustus naar Hatebreed, die is hopelijk een stuk beter!

Cookies op bd.nl | bd.nl
 
Ik heb zwemdiploma a, b en c. :o
A, B, C, zwemvaardigheid 1, zwemvaardigheid 2, Reddend zwemmen brevet A, Reddend zwemmen brevet B. GET ON MY LEVEL.
 
Mijn vader onverwachts met spoed opgenomen.... kon er niet heen.. te ver en kon er niet bij.... Morgen horen we meer
Vervolgens net bericht dat de kennis waar we van het weekend waren omdat het niet goed ging (kanker) in ene zo hard achteruit is gegaan dat ze net begonnen zijn met sedatie....
Ik wil vandaag gewoon overslaan.. :sad:
 
Mijn vader onverwachts met spoed opgenomen.... kon er niet heen.. te ver en kon er niet bij.... Morgen horen we meer
Vervolgens net bericht dat de kennis waar we van het weekend waren omdat het niet goed ging (kanker) in ene zo hard achteruit is gegaan dat ze net begonnen zijn met sedatie....
Ik wil vandaag gewoon overslaan.. :sad:
Ai vervelend, heel erg veel sterkte gewenst!
 
Gecondoleerd.

Na een `ongelukje` op het werk met als gevolg een oogoperatie nu 4 maanden verder, en 4 maanden niet meer getraind, veel stress gehad veel op de bank gezeten. Druk met herstellen geweest en nog een volgende operatie in het vooruitzicht.
Gelukkig tussendoor nog best veel wezen wandelen, vervolgens verhuisd. Heel het ritme om zeep, eten is anders, geen krachttraining en een blik in de spiegel brengt meteen een beeld van een uitgezakte kantoor iemand met zich mee. Bah bah. Ik denk dat ik per augustus ongeveer weer wat ga trainen en dan maar wat licht alles ga doen.
 
Gecondoleerd.

Na een `ongelukje` op het werk met als gevolg een oogoperatie nu 4 maanden verder, en 4 maanden niet meer getraind, veel stress gehad veel op de bank gezeten. Druk met herstellen geweest en nog een volgende operatie in het vooruitzicht.
Gelukkig tussendoor nog best veel wezen wandelen, vervolgens verhuisd. Heel het ritme om zeep, eten is anders, geen krachttraining en een blik in de spiegel brengt meteen een beeld van een uitgezakte kantoor iemand met zich mee. Bah bah. Ik denk dat ik per augustus ongeveer weer wat ga trainen en dan maar wat licht alles ga doen.
Thanks.
Das klote zeg... niets ergers dan angst om je zicht te verliezen....
Maar vergeet niet dat je het met trainen echt wel weer op kan pakken. Het kost tijd. Maar als je ervoor gaat is het goed mogelijk! Succes!
 
Ik laat het zo ver niet komen... soms nog maar niet vaak mee... niet echt iets of iemand kan mijn dag graaien als een dief in de nacht.
 
Yeah right :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven