Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

'Reed niet heel hard' :roflol:

Dus je had wel bijna een fietser geschept? :roflol:
 
'Reed niet heel hard' :roflol:

Dus je had wel bijna een fietser geschept? :roflol:

Nee had hem al lang ingehaald en genoeg ruimte gegeven. Ging daarna beetje mis. Hij is NIET in levensgevaar geweest. :roflol:
 
I have been there.....pfff
 
Nee had hem al lang ingehaald en genoeg ruimte gegeven. Ging daarna beetje mis. Hij is NIET in levensgevaar geweest. :roflol:

Ach been meer of minder maakt ook niet uit he :roflol:

Kun je geen situatieschets maken van hoe het precies ging? Ben dyslecties dus dan kan ik plaatjes beter begrijpen. :o
 
I have been there.....pfff

Sorry, daar wilde ik het hiermee niet naar toe brengen. :sad: :(


Ach been meer of minder maakt ook niet uit he :roflol:

Kun je geen situatieschets maken van hoe het precies ging? Ben dyslecties dus dan kan ik plaatjes beter begrijpen. :o

kp_04.jpg


Had de fietser gewoon netjes volgens de regels ingehaald. Ruimte gegeven etc. Was een een gewone weg en niet eenrichting zoals hier. Stukje verder moest ik afremmen; groep fietsers. Maar was niet helemaal naar de zijkant gereden. Stuk minder dan op het plaatje. Niet genoeg ruimte voor een fietser om er makkelijk tussen door te glippen. Toen kwam die fietser die ik net had inhaald van achter langs naar voren. Zelfde fietser als die ik even daarvoor ingehaald had. Gevolg klop jlop boos boos. Wel gezien.
 
Sorry, daar wilde ik het hiermee niet naar toe brengen.

Geef niks hoor..dat kon je ook niet weten nog veel succes OK? :)

(het was nou eenmaal een zwarte dag uit mn leven..dat vergeet je nooit meer)
 
Sorry, daar wilde ik het hiermee niet naar toe brengen. :sad: :(




kp_04.jpg


Had de fietser gewoon netjes volgens de regels ingehaald. Ruimte gegeven etc. Was een een gewone weg en niet eenrichting zoals hier. Stukje verder moest ik afremmen; groep fietsers. Maar was niet helemaal naar de zijkant gereden. Stuk minder dan op het plaatje. Niet genoeg ruimte voor een fietser om er makkelijk tussen door te glippen. Toen kwam die fietser die ik net had inhaald van achter langs naar voren. Zelfde fietser als die ik even daarvoor ingehaald had. Gevolg klop jlop boos boos. Wel gezien.

Oh ik doe dat zo vaak, kutfietsers :roflol:

Kunnen ze wel boos op mn raam gaan kloppen maar de gemeente moet dan de weg gewoon breder maken.
 
Hoe gaan we dat doen met fietsers? Kunnen geen raam in slaan. Lamp eraf trappen? Slag in wiel?
 
Zo rij je 2,5 jaar boete vrij en net vandaag de 2e van deze week gekregen :headbang:
 
Snap je nu wel dat het een geintje is dat we vanaf deze week moeten stoppen en doorrijden bij rood?
 
Me ouders hun trouwdag vergeten. :(
32 jaar alweer.
 
Mensen die me gebruiken ipv mijn.

Niet dat mijn taalvaardigheid bijzonder is maar je kan het ook overdrijven. :roflol:
 
Maandag aan het fietsen toen een vrouw in een auto mij voorbijstak. Ze komt veel te snel naar rechts waardoor ze me bijna omver rijdt en ik vol in de remmen moet. Iets verder moet ze stilstaan maar ipv traag te remmen smijt ze op het laatste moment alles dicht. Omdat ze voor me rijdt had ik geen overzicht en crashte ik bijna weer. Ik was van plan haar ruit in te slaan maar omdat ik zag dat het een bodybuildster was en ze nerveus leek heb ik enkel een tik op haar auto gegeven :o
 
Maandag aan het fietsen toen een vrouw in een auto mij voorbijstak. Ze komt veel te snel naar rechts waardoor ze me bijna omver rijdt en ik vol in de remmen moet. Iets verder moet ze stilstaan maar ipv traag te remmen smijt ze op het laatste moment alles dicht. Omdat ze voor me rijdt had ik geen overzicht en crashte ik bijna weer. Ik was van plan haar ruit in te slaan maar omdat ik zag dat het een bodybuildster was en ze nerveus leek heb ik enkel een tik op haar auto gegeven :o

This can't be me.
 
Maandag aan het fietsen toen een vrouw in een auto mij voorbijstak. Ze komt veel te snel naar rechts waardoor ze me bijna omver rijdt en ik vol in de remmen moet. Iets verder moet ze stilstaan maar ipv traag te remmen smijt ze op het laatste moment alles dicht. Omdat ze voor me rijdt had ik geen overzicht en crashte ik bijna weer. Ik was van plan haar ruit in te slaan maar omdat ik zag dat het een bodybuildster was en ze nerveus leek heb ik enkel een tik op haar auto gegeven :o

Was ze knap of lelijk?

what-you-did-there-i-see-it.thumbnail.jpg
 
Back
Naar boven