MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • 21191936_10212536089729525_1572902415800477062_n.jpg


    45 jaar :roflol:
    Ik zou ze doen, afgaande op deze foto toch alleszins
     
    Jullie hebben ook geen zelfrespect :o
     
    Ze heeft teveel kapsones. Ik zou haar dus doen met een kettingzaag. :)

    texas%2B6.gif
     
    Doen en dumpen want ze heeft 4 kinderen.
    idd, niet meer niet minder.
    Jullie hebben ook geen zelfrespect :o
    Welke jonge kerel zou niet toegeven om gewoon eens een keer seks ermee te hebben, zonder verdere bedoelingen. Als je geen vriendin/vrouw hebt?
    Ik geef tenminste toe dat ik er op zou kruipen als ze het mij vraagt (en moest ik geen vriendin hebben) :p 90% van de mannen met een redelijk libido zelfs, anders lieg je toch man :D Geef mij een paar pinten in het weekend en ik hoef niet lang na te denken hoor. Ik heb natuurlijk wel een grens, maar je kan nu toch niet zeggen op die foto dat ze er slecht uit ziet voor 44 jaar te zijn. Het kan vertekenen en het 'type' foto is ook totaal niks voor mij, maar dat voel je niet tijdens de seks hoor :D
    Ze heeft teveel kapsones. Ik zou haar dus doen met een kettingzaag. :)

    texas%2B6.gif
    is ook geen wifey material voor mij, gewoon een keer doen is genoeg hoor :p
     
    Trainen bij f4f ipv fox.

    Feelsbadman.jpg
    Maar wel stukken beter dan ik had verwacht eigenlijk.
     
    Politie die auto mee neemt :o

    Beetje mij stalken kunnen ze wel maar aangiftes onderzoeken ho maar :roflol:
     
    Gisteravond ook foto gemaakt kan je de breuk ook wel zien. Ook flink verschil na een nachtje slapen.

    Nu kan ik ook wel aan de roids gaan. Spuit erin stelt niets voor ja.
    Een dag na je ongeval heb ik in mijn eigen gym een 20 kilogram zware schijf uit mijn handen laten glippen van op borsthoogte. Kon nog net mijn voet wegtrekken en had maar een kleine schaafwond en de volgende dag was de voet zeer licht blauw. Had vies kunnen aflopen. Hoe gaat het nu met je voet?
     
    Een dag na je ongeval heb ik in mijn eigen gym een 20 kilogram zware schijf uit mijn handen laten glippen van op borsthoogte. Kon nog net mijn voet wegtrekken en had maar een kleine schaafwond en de volgende dag was de voet zeer licht blauw. Had vies kunnen aflopen. Hoe gaat het nu met je voet?

    Ja het kan soms gek lopen haha. Gaat wel redelijk goed nu. Vanaf maandag alweer aan het werk en volgende week vrijdag weer naar het ziekenhuis toe. Kan er ook wel weer op lopen dus gaat goed:).
     
    Je hebt een boete/schadevergoeding niet betaald?

    Rijbewijs was ingevorderd en OvJ had niet binnen 10 dagen gereageerd dus moet rijbewijs automatisch teruggegeven worden. Wilde die mafkees niet doen, dus ik vond dat gewoon mocht rijden, politie vond van niet. :roflol:

    Ach heb nog andere auto bij vriend staan die hier vlak bij woont. Komt politie toch niet achter :trollface:
     
    Waar zou ik schade vergoeding voor moeten betalen? Als je een hoer neukt moet je toch ook geen schade vergoeding betalen?:scratch:

    Maar je moet wel betalen. Hoeren neuk je niet gratis :)
     
    Back
    Naar boven