AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Jij kent het rijtjeshuis topic zeker niet? :D

Is zelfs een sticky van in Epic threads of zo iets...

Nee die ken ik niet haha. Zal straks eens ff opzoeken.
 
Ik heb vandaag contact opgenomen met de huidige eigenaars van het huis dat ik gekocht heb en ze hebben wat problemen met hun nieuwe aankoop maaaaar ze zijn al bezig met spullen te verhuizen en ergens anders op te slaan, komt normaal wel goed dus :cool:
 
Ik heb vandaag contact opgenomen met de huidige eigenaars van het huis dat ik gekocht heb en ze hebben wat problemen met hun nieuwe aankoop maaaaar ze zijn al bezig met spullen te verhuizen en ergens anders op te slaan, komt normaal wel goed dus :cool:

Het is allicht al gevraagd maar heb je in de nieuwe woning ruimte voor homegym of geen plannen daarvoor? :)
 
Het is allicht al gevraagd maar heb je in de nieuwe woning ruimte voor homegym of geen plannen daarvoor? :)
Kut, deze moest nu wel in het andere topic :roflol:

Er is een schuurtje waar ik mijn rack kwijt kan maar daar kan ik niet overhead pressen omdat het dak te laag is, er is wel nog een iets hoger afdakje en héél misschien is er een kamer vrij maar dan moet ik eerst nog kijken of het kan qua vloer en zo.
Er is een erg grote tuin waar ik strongman kan trainen maar het gaat een hel zijn om mijn atlas stones te verhuizen, die moeten door het huis, over een paar trapjes.
 
Kut, deze moest nu wel in het andere topic :roflol:

Er is een schuurtje waar ik mijn rack kwijt kan maar daar kan ik niet overhead pressen omdat het dak te laag is, er is wel nog een iets hoger afdakje en héél misschien is er een kamer vrij maar dan moet ik eerst nog kijken of het kan qua vloer en zo.
Er is een erg grote tuin waar ik strongman kan trainen maar het gaat een hel zijn om mijn atlas stones te verhuizen, die moeten door het huis, over een paar trapjes.
Plan de dag van je verhuis in op een trainingsdag? :D
 
Of nodig dbb forumleden uit voor een contest :D
 
Poster naar een maat in Ierland gestuurd. Nou hij heeft hem net binnen hebben die losers van de post er met een mes ingestoken. Zielig figuur die dit gedaan heeft gvd.
 
Begeleid wonen? Je bent toch al >25? Jezus man..

True dat, maar ze krijgen gewoon gratis een appartement wat er beter uit ziet dan een gemiddelde studenten kamer. Eigenlijk ben je gewoon dom als je je in Nederland niet als een achterlijke mongool gedraagt of asielzoeker bent want je kan je blauw betalen aan je eigen vaste lasten en aan hun vaste lasten.
 
Back
Naar boven