MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • spreek ik je niet op aan , ik ben ook miljonair in de min ,dus ik begrijp je helemaal

    Ach jij gaat hopelijk nog geld opleveren. Een asielzoeker kost 20k per jaar.. gesubsidieerd schoolgeld is echt geen 20k per jaar en een student op hbo/Wo krijgt tegenwoordig ook geen stufi meer.
     
    wat denk je wat intussen al die rechtszittingen ,reclassering, politie en advocatenshit allemaal hebben gekost,

    hij is wat dat betreft allang miljonair ,maar dan in de min ,hihihi
    Tuurlijk, daar doelde ik in mijn eerste post op, maar ik denk dat hij zelf ook wel doorheeft waarover ik het had, gelul over studies is onzin.
    Ik heb voor mijn vwo gewoon 900 euro per vak per jaar neergeteld hoor. Ik wilde ook in Roemenië gaan studeren (5000 per jaar college geld), maar als ik dan niet het land uit mag ivm geschorste zaak is het ook niet aan mij te wijten dat ik hier maar 2100 euro betaal.

    Daarnaast betaal ik ook belasting, ik geloof niet dat een asielzoeker in de bijstand belasting betaald.
    Je bent gewoon een parasiet :mad::mad::mad: :roflol:
     
    2011 polo 6r (met alle opties op stoelverwarming en navigatie na). Nieuwwaarde ~27.000

    In 2014 gekocht met 160k er op. Gechipt, dpf en egr delete + audio installatie van ~3500 euro.
    Betaal je 12000 voor een auto, is het een polo :roflol:
    Spaar dan even door en ga voor een mooie mercedes, audi of volvo oid.
     
    Begeleid wonen boven 25 gebeurt niet zomaar hoor (behalve als je in de WLZ terecht komt, maar dan moet je ook wel het IQ van een champignon hebben). Vanuit de WMO betekent het dat de gemeente denkt dat je ondersteuning nodig hebt bij je dagelijkse leven, ofwel omdat je niet zelfstandig kan wonen en vervuilt, vereenzaamt of niet met geld om kan gaan. En zelfs dan nog is residentiele plaatsing een vrij zwaar middel.

    Dus ofwel je wordt beschouwd als iemand met zware psychische problemen die het gezin ontwricht, ofwel je bent LVG. Gewone, volwassen, crimineeltjes komen niet in beschermd wonen terecht. Die komen op straat te staan als mammie het zat is en ze het huis uit trapt.
     
    Betaal je 12000 voor een auto, is het een polo :roflol:
    Spaar dan even door en ga voor een mooie mercedes, audi of volvo oid.

    Hij wordt in een polo al elke minuut van de straat afgehaald door de popo. Hij kan beter gewoon een Thomos kopen, zo'n blauwe.. Op de 1 of andere manier past dat ook gewoon veel beter bij het beeld dat hij hier neerzet van zichzelf. 15 jarige sletjes achterop en natuurlijk wel met oranje plaatje anders gaat zijn haar door de war.
     
    Hij wordt in een polo al elke minuut van de straat afgehaald door de popo. Hij kan beter gewoon een Thomos kopen, zo'n blauwe.. Op de 1 of andere manier past dat ook gewoon veel beter bij het beeld dat hij hier neerzet van zichzelf. 15 jarige sletjes achterop en natuurlijk wel met oranje plaatje anders gaat zijn haar door de war.
    :roflol:
     
    Betaal je 12000 voor een auto, is het een polo :roflol:
    Spaar dan even door en ga voor een mooie mercedes, audi of volvo oid.

    Ja die zijn ook net zo duur in verzekering, wegenbelasting, onderhoud en verbruik.

    Mijn pik is groot genoeg om in een polo te kunnen rijden.

    Sommige mensen maken ook verantwoorde keuzes :roflol:
     
    iemand met zware psychische problemen die het gezin ontwricht
    Dit beeld werd min of meer opgeroepen door de conclusie uit het rapport over I Xyzyx I. In die zin is het een logische stap. Vooral voor J. zelf denk ik? Hopelijk ervaar je het positieve ervan en rond je met succes de volgende fase in je leven af zonder verdere noemenswaardige problemen. Hiermee zou ook de relatie met thuisfront kunnen worden hersteld en/ of verbeterd (indien van toepassing).
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Begeleid wonen boven 25 gebeurt niet zomaar hoor (behalve als je in de WLZ terecht komt, maar dan moet je ook wel het IQ van een champignon hebben). Vanuit de WMO betekent het dat de gemeente denkt dat je ondersteuning nodig hebt bij je dagelijkse leven, ofwel omdat je niet zelfstandig kan wonen en vervuilt, vereenzaamt of niet met geld om kan gaan. En zelfs dan nog is residentiele plaatsing een vrij zwaar middel.

    Dus ofwel je wordt beschouwd als iemand met zware psychische problemen die het gezin ontwricht, ofwel je bent LVG. Gewone, volwassen, crimineeltjes komen niet in beschermd wonen terecht. Die komen op straat te staan als mammie het zat is en ze het huis uit trapt.

    :roflol:

    Ik ga er niet van uit dat het serieus aangeboden wordt hoor, laat staan dat ik het toegewezen krijg.

    Ik zie mijn ouders ook gewoon nooit omdat ik of zij altijd weg zijn.

    Sowieso zijn het 2 geestelijk gehandicapte josti’s die ouders van mij die tegen mijn vrienden met droge ogen zeggen dat ze het beste met me voor hebben. Terwijl als ik thuis kom er gewoon niks geen eten in de koelkast staat. Alleen een bosje bloemen met welkom thuis, flikker toch op :roflol:

    T ex minderjarige mokkeltje was ook mee om mij op te halen, had ze eten, drinken en peuken mee genomen. Als zelfs een 18 jarig meisje (waarvan iedereen niet zegt dat ze niet goed bij haar hoofd is) al meer voor mij doet dan mijn ouders zegt dat ook wel genoeg over die figuren.

    Ouders hadden gewoon geld uit mijn bakje kunnen halen en ieder geval even melk enzo kunnen halen, of op zijn minst vlees en brood uit koelkast kunnen halen. Zelfs dat is al te veel gevraagd voor hun. :roflol:
     
    Zij zitten ook in het complot met de OVJ en de rest van de maatschappij.

    Hadden ze je auto wel volgetankt?
     
    Dit beeld werd min of meer opgeroepen door de conclusie uit het rapport over I Xyzyx I. In die zin is het een logische stap. Vooral voor J. zelf denk ik? Hopelijk ervaar je het positieve ervan en rond je met succes de volgende fase in je leven af zonder verdere noemenswaardige problemen. Hiermee zou ook de relatie met thuisfront kunnen worden hersteld en/ of verbeterd (indien van toepassing).

    Als ze dood zouden gaan zou ik op mezelf wonen. Buiten onderdak heb ik gewoon helemaal niks aan mijn ouders.

    Hoe triest het ook is om te zeggen, als ik gratis een appartement aangeboden zou krijgen als ik geen contact meer met mijn ouders zou onderhouden... zou ik een 1 slaapkamer appartement accepteren :roflol:

    Enige reden dat ik thuis woon is omdat ik ze toch nooit zie en omdat het gratis is, waarom denk je dat mijn zusjes nooit thuis zijn? Mijn ouders zijn echt 1 van de minst betrokken figuren die er zijn op deze aardkloot. Mijn zusje is na 1.5 jaar Australië nog maar 1 keer thuis geweest en dat was omdat ze mij moest ophalen :o
     
    Waarvan? Ik snap niet helemaal waarom je ouders boodschappen moeten doen, waren de winkels dicht of had je gevraagd of ze dat wilde doen?


    En schoongemaakt. Oh nee de pYolo is toch in beslag genomen?

    Ik dacht dat mijn ma wel had kunnen snappen dat als ik vrij was ik geen eten in de koelkast had staan. Maar goed, ik was even vergeten dat ik vroeger 53 kilo woog omdat er geen eten was.

    Nouja het vlees wat er in lag (van week oud lol) ontsnapte bijna toen ik de koelkast deur open trok.

    Ben nu ook op taxi aan wachtten om boodschappen te doen, thug life :roflol:
     
    Tijd voor een interventie!

    ign-kijkt-verslaafd_zc36.jpg
     
    Ik dacht dat mijn ma wel had kunnen snappen dat als ik vrij was ik geen eten in de koelkast had staan.
    Tja je had natuurlijk kunnen vragen. Maar dan had je verantwoordelijkheid genomen en een kans gemist om verongelijkt en boos te worden :roflol:
    Buiten onderdak heb ik gewoon helemaal niks aan mijn ouders.
    Draai het eens om. Wat hebben jouw ouders aan jou gehad de laatste jaren. Zijn ze niet gewoon moe/klaar met alles? Kan evengoed zijn dat jij er niks van hoeft te verwachten maar des te meer redenen om te vertrekken. Dan kan je meer richting geven aan jouw leven en alleen jezelf kwalijk nemen als de koelkast leeg is etc.
     
    :roflol:

    Ik zie mijn ouders ook gewoon nooit omdat ik of zij altijd weg zijn.

    Sowieso zijn het 2 geestelijk gehandicapte josti’s die ouders van mij die tegen mijn vrienden met droge ogen zeggen dat ze het beste met me voor hebben. Terwijl als ik thuis kom er gewoon niks geen eten in de koelkast staat. Alleen een bosje bloemen met welkom thuis, flikker toch op :roflol:

    je bent toch oud genoeg om zelf boodschappen te doen?:dunno:
     
    je bent toch oud genoeg om zelf boodschappen te doen?:dunno:

    Ik kwam net na week uit gevangenis, ik durfde het vlees dat in de koelkast lag niet eens meer aan de hond te geven :roflol:

    Tuurlijk ben ik oud genoeg om boodschappen te doen maar als ik vriendin van me ophaal om naar school te brengen haal ik ook ff belegde broodjes bij tankstation voor haar. Niet omdat ze het niet zelf kan halen maar omdat ik na 3 jaar inmiddels wel weet dat die domme doos te laat het bed uit komt en dus geen tijd heeft om te eten. Dat doe je omdat je om iemand geeft, niet omdat die persoon het zelf niet kan :o
     
    Back
    Naar boven