Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic


  • Foto is beetje ****ed, amper vijf minuten oud ook. Die bij mijn vrienden waren allemaal met plastiek rond en beetje uitgelopen inkt everywhere. Volgt nog foto voor leget met Paris @ DBB op.
     
    Foto is beetje ****ed, amper vijf minuten oud ook. Die bij mijn vrienden waren allemaal met plastiek rond en beetje uitgelopen inkt everywhere. Volgt nog foto voor leget met Paris @ DBB op.


    Eigenlijk is de foto idd ****ed up ja. Maarja voordat het helemaal hersteld is ziet het er toch niet helemaal mooi uit.

    ---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

    Hell yeah :D Jeuken is goed, geneest snel dan.


    Dat dan weer wel, maar is wel irritant:o
     
    Eigenlijk is de foto idd ****ed up ja. Maarja voordat het helemaal hersteld is ziet het er toch niet helemaal mooi uit.

    ---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------




    Dat dan weer wel, maar is wel irritant:o

    Daarom dat ik hem in sepia gezet heb, op het origineel zie je echt niks. Shiny spot allover enzo door de zalf :(
     
    Daarom dat ik hem in sepia gezet heb, op het origineel zie je echt niks. Shiny spot allover enzo door de zalf :(

    Klopt,

    Je had trouwens ook een back double biceps pose kunnen doen ipv een dbb briefje:o

    j/k
     
    Dat de ''Nieuwe post'' zoektijd van 5, naar 15 en nu naar 20 is gegaan.
     
    Een oude exact (boekhouding prog) versie uit de jaren 90...dat wil niet met overzetten naar win7 uiteraard. Werkte me moeder nog mee...blijkbaar. Fuuuuuu!

    Dus dat word, heel veeeeel over typen.
     
    Resultaten 1 tot 20 van 138
    Het zoeken duurde 0,04 seconden

    :trollface:
    Dit bedoel ik:

    Sorry, je kan maar iedere 20 seconden een nieuwe zoekopdracht uitvoeren. Dit is noodzakelijk om misbruik en bijgevolg een overbelasting van de server te voorkomen. Je kan opnieuw zoeken 18 seconden na dit bericht.
     
    Dit bedoel ik:

    Sorry, je kan maar iedere 20 seconden een nieuwe zoekopdracht uitvoeren. Dit is noodzakelijk om misbruik en bijgevolg een overbelasting van de server te voorkomen. Je kan opnieuw zoeken 18 seconden na dit bericht.

    Ow dat is de zoektijd tussen zoekopdrachten, nu je het zegt die is idd omhoog:(

    Gelukkig heb ik elite spy nog.

    No Offence
     
    Ben jij een beugelboi?

    Ja.

    Ken je die pic van Zyzz waar hij zijn aesthetic tanden laat zien? Die heb ik nu ipv een een scheef fietsenrek.

    Volgende maand gaatie deruut! Om het te vieren een bucket hotwings eten, kan ik nu namelijk niet.

    @Paris: Nice tits! ehhh tats! eeeh tattoo
     
    Stond vanmorgen op de weegschaal, ben weinig afgevallen sinds vorige keer :mad:

    Ben nog net geen Zyzz :(
     
    Stond vanmorgen op de weegschaal, ben weinig afgevallen sinds vorige keer :mad:

    Ben nog net geen chestbrah:(
    fixed ;)


    On topic: de oortjes die ik gebruik voor de computer zijn kapot, 5e keer in een maand tijd:(
     
    **** Chestbrah, Zyzz is en blijft de king. Censuur of niet.
     
    ik heb zelfs meer tieten man

    no pic
    wil geen gefap
     
    Back
    Naar boven