Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Ja dat kun je doen. Maar neem aan dat je dan langs je oude werkgever zou moeten gaan voor uitleg? Niets opgesteld en ondertekend betreffende het ontslag? Vaak is er toch wel een gesprek en wordt het dienstverband beëndigd om x reden die je tekent. Maybe werkt het anders wanneer via uwv ..dunno
    Tekenen zou ik sowieso niet doen. Weet de reden van ontslag ook niet. Staande voet of? Was het ontslag geldig? Heb je al getekend??
    lloydatoni
     

    :roflol: Ja dat hele gebeuren was zo achterlijk dat hele vordering van voorgeleiding afgewezen was, dus zelfs geen contactverbod gekregen (lol)

    Was ook weer fascinerend om te zien dat politie na 1.5 jaar nog even bij ex langs gaat om te vragen of ze niet van iets randoms aangifte wilt doen nadat OvJ zijn zin weer niet kreeg :o

    Gewoon politie lopen zelf de boel op te naaien en precies als al die opnames van 09008844 verwijderd zijn komen ze nog ff aankloppen :roflol:
     
    :roflol: Ja dat hele gebeuren was zo achterlijk dat hele vordering van voorgeleiding afgewezen was, dus zelfs geen contactverbod gekregen (lol)

    Was ook weer fascinerend om te zien dat politie na 1.5 jaar nog even bij ex langs gaat om te vragen of ze niet van iets randoms aangifte wilt doen nadat OvJ zijn zin weer niet kreeg :o

    Gewoon politie lopen zelf de boel op te naaien en precies als al die opnames van 09008844 verwijderd zijn komen ze nog ff aankloppen :roflol:
    nog steeds mee bezig dus, lastig hoor
     
    Tekenen zou ik sowieso niet doen. Weet de reden van ontslag ook niet. Staande voet of? Was het ontslag geldig? Heb je al getekend??
    lloydatoni

    Qft, bij zulke dingen altijd een jurist raadplegen. Vaak heb je binnen zulke gebieden wel juristen die pro-deo kijken of er wat uit te halen valt en dan een percentage willen/kosten verhalen op tegenpartij met winst
     
    nog steeds mee bezig dus, lastig hoor

    Ja knetter hinderlijk ook..

    Gewoon ik moet nog voorkomen van iets uit 2012, alsof ik me nu nog kan herinneren wat er toen allemaal speelde :o
     
    2e seizoen Casa de Papel sinds vandaag op Netflix maar niet beschikbaar voor download en heb op t werk geen wifi
     
    Wegens problemen bij een klein bankje deze week niet getraind. Een keertje 36u aan een stuk gewerkt, 10u geslapen en dan terug 36u ... never become an IT'er , het loon en de dikke firmawagen zijn het niet waard
     
    Tekenen zou ik sowieso niet doen. Weet de reden van ontslag ook niet. Staande voet of? Was het ontslag geldig? Heb je al getekend??
    lloydatoni
    Moest gewoon weg zonder iets getekend te hebben qua ontslagovereenkomst. Ben bezig met bezwaar indienen bij het UWV .
     
    Vanmiddag met 19 jarige chick 'date' zegt ze ineens dat ze beveiliging doet en wout wilt worden

    Einde date :roflol:
     
    Vandaag zon twintig keer overgegeven en in totaal drie biscuitjes gegeten.... die allang weer in de wc pot liggen
     
    Vandaag zon twintig keer overgegeven en in totaal drie biscuitjes gegeten.... die allang weer in de wc pot liggen
    Succesful cut was succesful.
     
    nou een chick ( geen vette zeug) in een politie uniform vind ik reuze aantrekkelijk :hornyna:
     
    Vanmiddag met 19 jarige chick 'date' zegt ze ineens dat ze beveiliging doet en wout wilt worden

    Einde date :roflol:
    Je kan het maar beter voor zijn. Stel je voor dat het daten serieuzer wordt, ze ondertussen bij de politie zit en op enig moment jouw naam door het systeem haalt. De "date" kan ook onderdeel zijn geweest van een stageopdracht.
     
    Back
    Naar boven