Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Omdat ze positief door de test zijn gekomen waar body&fit dat niet was.

    Hoe lang voor deze test bestond dit merk dan al? is zeker een positief punt, alhoewel het geen zekerheden geeft over hun huidig product.

    voor nu komt xxl op mijn shortlist, thanks.
     
    Die namen gaven mij juist het omgekeerde idee, dacht dat je sarcastisch was, my bad.

    waarom zijn deze betrouwbaar dan?

    Zeg niet dat ze dat zijn, geven me gewoon dat gevoel omdat ze beperkt uitkiezen wat ze verkopen. Bij sportpoeders hebben ze van de supplementen die ze verkopen ook alleen de goeie wetenschappelijk bewezen vormen daarvan. Heb er niet echt keihard bewijs voor dus :P.

    Maar voor xxl is wel bewijs.
     
    Zeg niet dat ze dat zijn, geven me gewoon dat gevoel omdat ze beperkt uitkiezen wat ze verkopen. Bij sportpoeders hebben ze van de supplementen die ze verkopen ook alleen de goeie wetenschappelijk bewezen vormen daarvan. Heb er niet echt keihard bewijs voor dus :P.

    Maar voor xxl is wel bewijs.

    Okay, ik zal deze dan ook bekijken.
     
    Ik doelde inderdaad op de discussie van 3-4 jaar geleden en had de info teruggezocht. Ik zou ff moeten zoeken naar de exacte aantallen, maar volgens mij was het de isolaat waarbij uit labtests bleek dat het eiwitgehalte 22% lager lag dan op het label stond en de suikers iets van 2,5 x zo hoog waren (toegegeven dat op 1 gram een verschil van 1,5 gram relatief als snel veel is en absoluut wel meevalt). B&F zou met meer resultaten komen, maar toen bleef het hier verdacht stil. Aangezien 90% van Nederland met eenvoudige markering gelokt wordt, zal B&F nog prima draaien en Joost mag het weten wat de echte macro's zijn.
     
    geef je een klein vermogen uit blijkt het gedeeltelijk taurine te zijn dus is dit nu een geval taurine spikeing ? , met tegenzin moet ik toegeven dat ik ook een pot whey heb staan die sporadisch leeg raakt
     
    Een keer de budgetwhey van xxl geprobeerd, zelfs bij 3x (drie keer) de aanbevolen dosering bleef de shake waterig, het poeder loste niet goed op waardoor de shake een vreemde consistentie kreeg en niet te haggelen was.(.Inb4 je moet harder schudden; ik gebruik een staafmixer.)
    Enfin, was de grootste verpakking dus ik baalde er wel van en een klacht gedeponeerd.
    Daar werd in eerste instantie niet op gereageerd, na meerdere emails waarin verzocht werd om batchnummers en weet ik veel werd de klacht lacherig afgedaan.De exacte terminologie herinner ik me niet meer maar het kwam erop neer dat ik de enige was die geklaagd had en blablabla , kortom ik had lekker pech.
    Emmer weggetieft en noooooit meer bestel ik daar, bestel nu bij B&F lekkere dikke shakes en goeie smaak ik vind het goed zo.
     
    En ramvol suiker:thumbs:

    Idc, geef m'n geld liever uit aan iets dat ik lekker vind.Als het me alleen om de proteine ging zou ik wel rauwe eiwitten drinken of smaakneutraal bestellen ofzo.
    Kan me overigens niet voorstellen dat de xxl shake beduidend minder suiker zou bevatten.
     
    Idc, geef m'n geld liever uit aan iets dat ik lekker vind.Als het me alleen om de proteine ging zou ik wel rauwe eiwitten drinken of smaakneutraal bestellen ofzo.
    Kan me overigens niet voorstellen dat de xxl shake beduidend minder suiker zou bevatten.
    zijn toen verschillende tests voor geweest en als je de reacties van B&F van toen las dan snap je waarom je daar nooit meer eiwitten moet nemen, ze gaven haast xxl de schuld dat zij de tests gemanipuleerd hadden etc maar kwamen daar snel van terug toen ze waarschijnlijk zelf wat testjes hadden gedaan.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    zijn toen verschillende tests voor geweest en als je de reacties van B&F van toen las dan snap je waarom je daar nooit meer eiwitten moet nemen, ze gaven haast xxl de schuld dat zij de tests gemanipuleerd hadden etc maar kwamen daar snel van terug toen ze waarschijnlijk zelf wat testjes hadden gedaan.
    Ook hier weer: ik heb het hele gedoe meegekregen en laat mioj nou maar gewoon bij B&F bestellen, niemand gaat mij op andere gedachten brengen.
    Inmiddels is b&f trouwens overgenomen en ibv een of andere grotere firma heb ik gehoord.
     
    Ik reageer op het laatste stuk van jouw post mbt de suikers in een xxl shake. Ik bestel zelf ook nog wel eens wat bij b&f als ze een goede actie hebben maar blijf ver van de huismerken vandaan:o
     
    Idc, geef m'n geld liever uit aan iets dat ik lekker vind.Als het me alleen om de proteine ging zou ik wel rauwe eiwitten drinken of smaakneutraal bestellen ofzo.
    Kan me overigens niet voorstellen dat de xxl shake beduidend minder suiker zou bevatten.
    Dan zou ik voortaan bij XXL een ander bestellen ;) Whey delious en isolaat zijn perfect én kwamen goed uit de labtesten..
     
    Ik reageer op het laatste stuk van jouw post mbt de suikers in een xxl shake. Ik bestel zelf ook nog wel eens wat bij b&f als ze een goede actie hebben maar blijf ver van de huismerken vandaan:o

    jonguh van de ripped van B&f word je echt ripped dude. legale clen
     
    Over een maand naar Bali gaan en nu is al die klotezooi gaande daar???.. Hopen dat het allemaal meevalt
     
    Back
    Naar boven