MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Het was ook een standaard souvenirwinkel/kledingwinkel/supermarkt met overpriced souvenirs, "high quality copy" Nike Air Max ("I promise you, my friend, very high quality", maar dan van plastic.
 
Nadat een hele klas (groepje van 5) ecto’s bij een squatrek bezig waren kon ik eindelijk na 45 minuten.. squatten bij de squatrek inclusief hun gewichten zelf opruimen was blijkbaar teveel moeite voor hun. Maar hey.. van schijfjes van 5 zie je mij niet piepen.

Kon vanochtend 70kg van een op de grond liggende barbell halen. En een teringbende dat het er was. Waarschijnlijk een asociale eenling geweest. Doe mij de rotzooi van jouw klasje maar :).
 
Griep heeft me te pakken.. Dus niet kunnen trainen vandaag en niet karten + dineren vanavond..
 
Dat ik sninds gisteren weer teerug gefvaallen ben in mijn alcolholsime, ik kakn niet eens iets normaal schrijven. 1 fles whisky per avond. de laatstle paal dagen. Ik heb weer een fles whisky op deze avond. Ik drink omdat ik moeilijkeheden evaar met mijn dwangenruerose. Ondekansd de nislleleijkeid bijf ik drinken. Ja ik kik naar mijn scrijven en zie dat ik niet normaaal kan schrijven. Ik ak niet anders nu. Ik verlang zo naar die high. Het is nu iddeln inde nacht en ik ga naar niun vaders huis om weer een fles whisky te halenen/. LIver een een els whiskey dan een lekker wijf. En dat meen ik echt.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dat ik sninds gisteren weer teerug gefvaallen ben in mijn alcolholsime, ik kakn niet eens iets normaal schrijven. 1 fles whisky per avond. de laatstle paal dagen. Ik heb weer een fles whisky op deze avond. Ik drink omdat ik moeilijkeheden evaar met mijn dwangenruerose. Ondekansd de nislleleijkeid bijf ik drinken. Ja ik kik naar mijn scrijven en zie dat ik niet normaaal kan schrijven. Ik ak niet anders nu. Ik verlang zo naar die high. Het is nu iddeln inde nacht en ik ga naar niun vaders huis om weer een fles whisky te halenen/. LIver een een els whiskey dan een lekker wijf. En dat meen ik echt.
Zolang jij jezelf niet adequaat wilt helpen gaat er nooit verandering komen. Mensenredders genoeg in de hulpverlening, maar die bewijzen je geen dienst. Integendeel. Ik kan het niet staven en de kans is aanwezig dat ik er faliekant naast zit maar ergens bekruipt mij het gevoel dat je de aandacht hier ook als een warme deken ervaart. Prima, maar dat is korte termijn politiek. Als we uitgaan van het opportunistische in de mens; welke voordelen behaal jij met jouw gedrag. De negatieven kennen we.
 
Lekker naar de kaakchirurg, een recept krijgen voor een mondspoeling en ibuprofen en dan de fucking mondspoeling zelf moeten betalen en de ibuprofen waar ik al zat van heb krijg ik dan wel. Maar ik had natuurlijk geen geld op zak, dus zo lekker met m'n dikke kop naar een drogist voor die kut spoeling.
 
Lekker naar de kaakchirurg, een recept krijgen voor een mondspoeling en ibuprofen en dan de fucking mondspoeling zelf moeten betalen en de ibuprofen waar ik al zat van heb krijg ik dan wel. Maar ik had natuurlijk geen geld op zak, dus zo lekker met m'n dikke kop naar een drogist voor die kut spoeling.
pinpas en rijbewijs standaard in telefoonhoes crew :o
 
Lekker naar de kaakchirurg, een recept krijgen voor een mondspoeling en ibuprofen en dan de fucking mondspoeling zelf moeten betalen en de ibuprofen waar ik al zat van heb krijg ik dan wel. Maar ik had natuurlijk geen geld op zak, dus zo lekker met m'n dikke kop naar een drogist voor die kut spoeling.
Klote van je kaak.

Maar wie heeft er nu geen geld, pinpas, etc. op zak? :o
 
Hoe slecht het gaat met iemand die ik ken :(
 
Laatst bewerkt:
Klote van je kaak.

Maar wie heeft er nu geen geld, pinpas, etc. op zak? :o
Ik ging als een pauper naar de kaakchirurg, was van plan de hele dag en morgen geen kloot uit te voeren m.u.v. hw. Ging er niet van uit dat m'n portemonnee nodig was :o
 
Zou sowieso nooit de deur uit gaan zonder portemonnee

Dit.

Heb altijd portemonnee linker broekzak, telefoon en zakmes rechterzak en sleutels in achterzak. Als ik een van die niet bij me heb voelt het meteen heel raar.
 
Back
Naar boven