MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Toner "cyaan" leeg. Nieuwe besteld, vandaag EINDELIJK geleverd. Doe dat ding er in, zeurt ie nog steeds dat ie leeg is :treuren: Ik HAAT apparatuur.
     
    this-copier-is-jammin-uickmeme-com-21034354.png
     
    Toner "cyaan" leeg. Nieuwe besteld, vandaag EINDELIJK geleverd. Doe dat ding er in, zeurt ie nog steeds dat ie leeg is :treuren: Ik HAAT apparatuur.

    En als je dat ding van 3 hoog uit het raam gooit dan.... De kans is groot dat je die melding van een lege toner dan kwijt bent... :D
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Gisteren beddengoed verschoond en godverdomme alles onder bloed. Van m'n baard tot de fucking dekens. Fuck fuck fucking kut verstandskiezen
     

    Ik zal jou eens jammen :heart:

    En als je dat ding van 3 hoog uit het raam gooit dan.... De kans is groot dat je die melding van een lege toner dan kwijt bent... :D

    :roflol: Grote kans inderdaad.. Verwacht alleen dat mijn werkgever het daar niet echt me eens is.

    Inmiddels met mijn googleskills er al achter gekomen dat het waarschijnlijk komt omdat de tonerpomp kapot is, ofzo. Nouja, dan maar service vragen... :grumble:
     
    Ik zal jou eens jammen :heart:



    :roflol: Grote kans inderdaad.. Verwacht alleen dat mijn werkgever het daar niet echt me eens is.

    Inmiddels met mijn googleskills er al achter gekomen dat het waarschijnlijk komt omdat de tonerpomp kapot is, ofzo. Nouja, dan maar service vragen... :grumble:

    Ik dacht dat het je printer thuis was. Maak je je zo druk om dit soort dingen op je werk? Ik denk dan, nou dan print ik maar zwart-wit/op een andere printer/niet. :D
     
    Ik dacht dat het je printer thuis was. Maak je je zo druk om dit soort dingen op je werk? Ik denk dan, nou dan print ik maar zwart-wit/op een andere printer/niet. :D

    :haha:

    Wij hebben slechts 1 multifunctional op het werk. Alles wat ik doe (in concept opmaak, verstuur, ontvang per email) wordt uitgeprint en waar nodig gescand voor digitalisering. Die kleur kan mij helemaal niets schelen, ik doe alles eigenlijk in zwart wit. Maaaaarrrrr, de multifunctional geeft dus een storing door die toner waardoor ik helemaal niets met het apparaat kan :grumble: Dat betekent voor mij al gauw dat al mijn werkzaamheden vertraging oplopen omdat ik niet kan printen/scannen enz.

    Dus de gedachtes die jij opgeeft zijn voor mij niet mogelijk :P Aangezien ik de enige medewerker ben (en er hier op één of andere manier verwacht wordt dat ik alles regel) moet ik me er wel druk om maken :P
     
    Niet druk maken joh, divide and conquer, delegate, sit back & relax :D
     
    Vandaar, ik ben 1 van de 15, dus is er in de meeste gevallen wel iemand anders die zich er meer druk om maakt. :grinny:
     
    The technical engineer who can handle its toners :D

    Kreeg opdracht van de baas om dat zolang mogelijk uit te stellen en nog maar even wat moest googlen. Ondertussen maar wat offertes opgevraagd voor lease, wie weet kan ik hem overtuigen. Ben er inmiddels achter dat door hem elke keer na storing even uit te zetten weer zo'n 20 printjes kan maken :roflol:
     
    Kreeg opdracht van de baas om dat zolang mogelijk uit te stellen en nog maar even wat moest googlen. Ondertussen maar wat offertes opgevraagd voor lease, wie weet kan ik hem overtuigen. Ben er inmiddels achter dat door hem elke keer na storing even uit te zetten weer zo'n 20 printjes kan maken :roflol:

    Hammertime ! :D
     
    Godverdomme, alsof ik al niet met de verkeerde bebloede bek mijn bed uit gestapt was vanmorgen, krijg ik ook nog te horen dat ik officieel mijn stage niet meer kan halen door te veel afwezige uren buiten stage om. Gezien er uiteraard nog een afspraak staat voor de volgende, en ik eerder ook al een dag heb gemist door de tandarts. En dan zijn het niet eens stage uren die ik mis, maar een onzinnige dag op school zelf waar je een beetje dom uit je nek staat te lullen.

    Het werd aangekondigd met 'officieel' mag je je stage niet meer afronden. Dus er zal met een beetje moeite hopelijk wel wat te regelen moeten zijn. En anders lekker een extra jaar de schulden in werken en achterlopen. kutweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
     
    Dit.

    Heb altijd portemonnee linker broekzak, telefoon en zakmes rechterzak en sleutels in achterzak. Als ik een van die niet bij me heb voelt het meteen heel raar.
    Ben je Marokkaan of wat?
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Toner "cyaan" leeg. Nieuwe besteld, vandaag EINDELIJK geleverd. Doe dat ding er in, zeurt ie nog steeds dat ie leeg is :treuren: Ik HAAT apparatuur.
    Bij ons wordt de status automatisch doorgegeven en dat komt er zo'n Xerox-gast die zooi vervangen. Net als dat je klachten kunt aanmelden. Ik pak dan gewoon even de printer verderop of één verdieping lager (luxe hè).
    Vandaag even lekker The Muscle & Strength Pyramid van Eric Helms op het werk uitgeprint en ingebonden à 176 pagina's. :D:D

    Gisteren beddengoed verschoond en godverdomme alles onder bloed. Van m'n baard tot de fucking dekens. Fuck fuck fucking kut verstandskiezen
    Klote man. Mijne zijn vorig jaar getrokken (als voorbereiding op mijn operatie), maar nergens last van. Stond binnen een uur daarna alweer te squatten in de gym; misschien niet heel verstandig, maar met een prop in mijn mond en nog onder de invloed van de verdoving en ibuprofen ging het best lekker, todat er toen ik bukte ineens bloed begon te stromen. :roflol: 's Avonds wel alweer alles kunnen eten.
     
    Nee ik heb mijn messen betaald met wit geld.
    Ik draag mijn zakmes als tool, niet als wapen.
    Je bedoelt dat jij wel hebt betaald voor je mensen.
     
    Klote man. Mijne zijn vorig jaar getrokken (als voorbereiding op mijn operatie), maar nergens last van. Stond binnen een uur daarna alweer te squatten in de gym; misschien niet heel verstandig, maar met een prop in mijn mond en nog onder de invloed van de verdoving en ibuprofen ging het best lekker, todat er toen ik bukte ineens bloed begon te stromen. :roflol: 's Avonds wel alweer alles kunnen eten.
    Zonder iets aan inspanning bloedt alles al onder:o. Nu gelukkig wel wat minder.
     
    Back
    Naar boven