AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Zonder iets aan inspanning bloedt alles al onder:o. Nu gelukkig wel wat minder.
    Over het algemeen gaat een kaakchirurg toch wat beter te werk dan een tandarts, maar het is ook heel persoonlijk en je hebt het waarschijnlijk gewoon niet getroffen.
     
    Savonds nog naar de dokter moeten omdat je gezicht eruit ziet alsof je aids, herpes en eczeem in 1 hebt.
     
    Pics?:o

    J/k ofc, sterkte en beterschap gewenst:(

    Wil best een foto posten. Valt overigens nog best mee. Lijkt gewoon alsof ik een baard heb van korsten :roflol:...

    Je kan je wel voorstellen hoe chagerijnig ik ben. VANDAAG IS TREENDAG
     
    Bij ons wordt de status automatisch doorgegeven en dat komt er zo'n Xerox-gast die zooi vervangen. Net als dat je klachten kunt aanmelden. Ik pak dan gewoon even de printer verderop of één verdieping lager (luxe hè).
    Vandaag even lekker The Muscle & Strength Pyramid van Eric Helms op het werk uitgeprint en ingebonden à 176 pagina's. :D:D


    Klote man. Mijne zijn vorig jaar getrokken (als voorbereiding op mijn operatie), maar nergens last van. Stond binnen een uur daarna alweer te squatten in de gym; misschien niet heel verstandig, maar met een prop in mijn mond en nog onder de invloed van de verdoving en ibuprofen ging het best lekker, todat er toen ik bukte ineens bloed begon te stromen. :roflol: 's Avonds wel alweer alles kunnen eten.
    Mijn belasting geld! :mad:
     
    Hertentamen is verplaatst naar vandaag, blijkbaar alleen vorige week een keer mondeling aangegeven. Rooster staat nog gewoon de oude datum, maar die schijnt dus 'niet te kloppen'. Fuckers
     
    Hertentamen is verplaatst naar vandaag, blijkbaar alleen vorige week een keer mondeling aangegeven. Rooster staat nog gewoon de oude datum, maar die schijnt dus 'niet te kloppen'. Fuckers

    Ga je dan deelnemen?
     
    Het zit je niet mee met je studies. Hoe lang moet je dan nog studeren? Kut voor je maat!
    2 jaar, met eventueel een jaar studievertraging als ik inderdaad mijn stage niet mag afronden. Alhoewel is het 4e jaar alleen een betaalde stage waar je 4 dagen in de week al echt werkt.

    Tis vooral de school zelf. M'n motivatie is 0.0 omdat het echt een kinderachtige school is. Het voelt alsof ik nog steeds op de middelbare school zit. Aanwezigheidsplicht, 2x een les gemist = tentamen niet mogen maken of in mijn geval mijn stage niet mogen afronden. Behoorlijk triest allemaal voor een hbo. En dat is waarschijnlijk enkel zodat zij zelf kunnen zeggen: 'Kijk hoe goed ons percentage is dat het haalt'. Want ja, iemand die een paar lessen mist zal het gemiddeld gezien slechter doen. Maar doordat die persoon het tentamen dan niet meer mag maken valt het buiten het gemiddelde.

    Boeit ze verder ook weinig wat je reden van afwezigheid is. Of het nou de kaakchirurg is of een overleden moeder, je krijgt gelijk de wind van voren.

    *edit: Oh en organisatorisch zijn ze één grote teringbende. Nieuwe roosters één week voor de tijd, dingen aanpassen zonder goed aan te geven, dingen niet kunnen aanpassen wanneer alle studenten het wel zouden willen, dingen niet goed aangeven wat je nou nodig hebt/moet weten en ga zo maar door.
     
    Laatst bewerkt:
    De foto zegt genoeg denk ik:rolleyes:

    AE7576B2-1610-442C-8C46-9661B28A657B.jpeg
     
    Gvd dat ziet er niet goed uit. Whatskebeurd?
    Toen straks even gauw een potje voetballen toen het donker werd.. Er was een verhoging door een tegel die ik niet zag dus ik zet de stap verkeerd en doordat ik de stap zet komt mijn volle gewicht erop, voelde gewoon een krakje mijn enkel en meteen een dikke enkel:grumble:
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Mijn belasting geld! :mad:
    Nog bedankt hè! :thumbs: En voor het salaris, mijn bindingspremie die ik vorige maand heb gekregen (contract uitgediend), de mooie Technogym equipment in de gym en de reisjes naar het buitenland ;).
     
    Toen straks even gauw een potje voetballen toen het donker werd.. Er was een verhoging door een tegel die ik niet zag dus ik zet de stap verkeerd en doordat ik de stap zet komt mijn volle gewicht erop, voelde gewoon een krakje mijn enkel en meteen een dikke enkel:grumble:

    Ken het gevoel, zelf ook al een keer of 6 gehad. Beterschap man :).
     
    Toen straks even gauw een potje voetballen toen het donker werd.. Er was een verhoging door een tegel die ik niet zag dus ik zet de stap verkeerd en doordat ik de stap zet komt mijn volle gewicht erop, voelde gewoon een krakje mijn enkel en meteen een dikke enkel:grumble:
    Sterkte..... :(
    Als t zo dik blijft toch effe naar de huisarts gaan. Je weet nooit. Niet te lang aankijken iig.
     
    Back
    Naar boven