AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Verkapt racisme verwijderd. Brutushakt , moet ik het echt blijven herhalen???
 
'Kan je even spotten op bench?'

Ja sure

'Oke alleen klein beetje hulp met unrack en dan pas ingrijpen als ik de stang weer naar beneden gaat'

Hand ging onder de stang bij liftoff en kwam er niet meer onder vandaan tot unrack.

112.5x8 makkelijker dan 112.5x3.

All you bro.




Ja sure....
 
Alle shiften van deze week zitten propvol en kan alleen nog nachtdiensten draaien die 30% toeslag betaald (2,80€) bovenop me uurloon.

Alleen mijn slaapritme is van 9 uur savonds tot 7 uur sochtends. Hoe moet ik dan om 23:50 beginnen tot een uur of 7 :(???
 
Kras op mijn auto
 
Alle shiften van deze week zitten propvol en kan alleen nog nachtdiensten draaien die 30% toeslag betaald (2,80€) bovenop me uurloon.

Alleen mijn slaapritme is van 9 uur savonds tot 7 uur sochtends. Hoe moet ik dan om 23:50 beginnen tot een uur of 7 :(???

Dus jij werkt nachtdiensten voor 10 euro 80 per uur?Werk je op een katoenplantage in Alabama ofzo?
 
Als het goed is krijgt ie €12,13.

Ik hoop voor hem netto.
 
2 dagen verpest door die stomme autoverslaving :mad:

Vrijdag kentekencard en papieren kwijt. Hopeloos en krankzinnig zoeken en ten einde raad maar de dealer gebeld waar de auto onderhoud gehad heeft vorige week.... waren die sukkels vergeten deze terug in de auto te leggen, wel halve dag stress gehad en alles ondersteboven gekeerd.

En toeval bestaat natuurlijk niet ; Gisteren originele sleutel van dezelfde auto zoek en wezenloos gezocht. Hoop f#cking stress en zag mezelf al de dealer bellen voor een nieuwe à 300euries.
Heb de sleutels altijd locked in een kast en nu dus onvindbaar. Alles en iedereen de schuld gegeven en uitgekafferd want dit is niks voor mij! Uiteindelijk door alle stress van de zoektocht naar die klo#tepapieren de sleutel in een vlaag van waanzin in een vest gestopt en deze in de kledingkast opgeborgen.

Köt auto's! :mad::mad:
 
Dus jij werkt nachtdiensten voor 10 euro 80 per uur?Werk je op een katoenplantage in Alabama ofzo?
Nee normale uurloon 9,27€ nachtdienst 12,00€ per uur. Zaterdagen 13,00€ zondagen 19,50€ per uur
 
Laatst bewerkt:
Is daar iemand van mijn fellow dbb friends? Sanca is aan de vlaai dus wij kunnen even rellen !!!!
 
Als het goed is krijgt ie €12,13.

Ik hoop voor hem netto.

Netto is dat een vaak voorkomend loon voor een job in een fabriek. Bruto is dat laag, andere job zoeken dan :eek:

Is daar iemand van mijn fellow dbb friends? Sanca is aan de vlaai dus wij kunnen even rellen !!!!

Sanca ziet alles :p De laatste weken al veel relletjes gehad op het forum! DBB is goed bezig :roflol:

Nee normale uurloon 9,27€ nachtdienst 12,00€ per uur. Zaterdagen 13,00€ zondagen 19,50€ per uur

Hoe betaal jij al die gear? :D Je woont nog thuis ofzo?
 
Ik probeer al tijden een review te schrijven over het bodybuildforum maar google accepteert het maar niet.

Het bodybuild forum,
een forum waar een groepje van werkelozen mannen en enkele ''vrouwen'' in de leeftijd 25-50 jaar samenscholen en de hele dag een gat in de klote hebben(das Belgisch voor bezopen zijn geloof ik)
Een forum waar die enkeling zit die uitgekotst wordt door de rest van de maatschappij hier een relatie kunnen starten met hun toetsenbord.
Een groepje van ijdele mannen die na het trainen enkel op internet aanwezig zijn en een baan niet kunnen onderhouden omdat hun maaltijd preps dan in de weg staan maar ook een groepje van hechte vrienden en vijanden ontstaan. Het internet is de plaats bij uitstek om te schrijven wat we voelen en dat recht gebruiken wij ook deftig....

Inderdaad, ik ben al die tijd undercover geweest. Undercover op een forum vol zwakzinnige met ernstige beperkingen en met figuren als zyz Steks en johnyjordaan mannen met serieuze seks verslavingen.

Mijn naam is Koert en ik ben een ploert
 
Ik probeer al tijden een review te schrijven over het bodybuildforum maar google accepteert het maar niet.

Het bodybuild forum,
een forum waar een groepje van werkelozen mannen en enkele ''vrouwen'' in de leeftijd 25-50 jaar samenscholen en de hele dag een gat in de klote hebben(das Belgisch voor bezopen zijn geloof ik)
Een forum waar die enkeling zit die uitgekotst wordt door de rest van de maatschappij hier een relatie kunnen starten met hun toetsenbord.
Een groepje van ijdele mannen die na het trainen enkel op internet aanwezig zijn en een baan niet kunnen onderhouden omdat hun maaltijd preps dan in de weg staan maar ook een groepje van hechte vrienden en vijanden ontstaan. Het internet is de plaats bij uitstek om te schrijven wat we voelen en dat recht gebruiken wij ook deftig....

Inderdaad, ik ben al die tijd undercover geweest. Undercover op een forum vol zwakzinnige met ernstige beperkingen en met figuren als zyz Steks en johnyjordaan mannen met serieuze seks verslavingen.

Mijn naam is Koert en ik ben een ploert
Sjoerd was beter geweest
 
Back
Naar boven