XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Samsung galaxy tab s2 laten vallen. Scherm stuk.
Lesvoorbereiding voor morgen:ik lees de tekst en merk dat ik een boek nodig heb. Ik ga naar de bib, moet 5 euro lidgeld betalen, leen het boek uit, mors er water op.... uiteindelijk blijkt het niet het juiste boek te zijn.
Ik neem een bad, laat m'n gsm in het bad vallen.... geluid om zeep.

Op weg naar huis,.... kom ik thuis,... nummerplaat weg. Ik wist dat de schroefjes wat los zaten maar vergat iedere keer om ze wat vaster te draaien.....

Ja, allemaal op 1 dag.... na het eten was ik even de moed kwijt... pakt m'n vrouw me vast:"maak je geen zorgen, komt allemaal goed..." en plots was dat ook zo....
Vreemd hoe de menselijke psyche werkt.

Had verwacht kom thuis vrouw weg.
 
Ik heb verhalen gehoord dat de mondelinge examens aan de unief steeds in aanwezigheid is van 2 docenten, teneinde valse beschuldigingen van chantage te vermijden ("als je me er niet doorlaat dan zeg ik dat je me probeerde kussen"). Misschien is dat een optie ;)
Heb maar 1 docent gehad. Stonden er 5 in heel de zaal (5 studenten per 5min) maar no way dat je iets hoort wat er tussen een student en docent wordt gezegd :')
 
Samsung galaxy tab s2 laten vallen. Scherm stuk.
Lesvoorbereiding voor morgen:ik lees de tekst en merk dat ik een boek nodig heb. Ik ga naar de bib, moet 5 euro lidgeld betalen, leen het boek uit, mors er water op.... uiteindelijk blijkt het niet het juiste boek te zijn.
Ik neem een bad, laat m'n gsm in het bad vallen.... geluid om zeep.

Op weg naar huis,.... kom ik thuis,... nummerplaat weg. Ik wist dat de schroefjes wat los zaten maar vergat iedere keer om ze wat vaster te draaien.....

Ja, allemaal op 1 dag.... na het eten was ik even de moed kwijt... pakt m'n vrouw me vast:"maak je geen zorgen, komt allemaal goed..." en plots was dat ook zo....
Vreemd hoe de menselijke psyche werkt.

The power of love bro.
 
Why...? Volgens mij kun je nog wel wat bulk gebruiken?
 
The power of love bro.
Ik was er zelf vergeten aan toevoegen dat ik langs de brllenwinkel was langsgegaan om het oortje te herstellen en de verkoopster zonder m'n toestemming er de glazen had uitgehaald, in een nieuw montuur (zelfde model) had gestoken en zei:" 259 euro aub". Whuuuuuuuuuuut???? Ja, ik had geen oortjes meer en bestellen duurt drie weken".
Ik had kunnen protesteren maar goed.
 
Zins gisteren buikgriep en gevoel dat ik elk moment kan overgeven. Hopelijk morgen beter.
 
Shit.... Heb je geen medicatie tegen het overgeven? Want dat gevoel is echt kut.

Nee heb nog niet overgegeven. Maar dat kan ik misschien beter wel doen lucht wel op denk ik.
 
Why...? Volgens mij kun je nog wel wat bulk gebruiken?
Mijn eetlust is veel te klein. Ik eet zo'n 400 kcal doorheen de dag en dan moet ik er nog 1400 binnen proppen als avondmaal :/
 
Dan moet je eens gezonder gaan eten. ;)
 
Mijn eetlust is veel te klein. Ik eet zo'n 400 kcal doorheen de dag en dan moet ik er nog 1400 binnen proppen als avondmaal :/
Jankjank, ik heb ook weinig eetlust en vreet mijzelf het maagzuur voor 200gr de week
 
Back
Naar boven