Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Neen, dat is niet waar. Een kleuter heeft gewoon een ander niveau, daar is geen negatieve connotatie. Als ik zeg:" ja, ik heb thuis een schat van een kind, en hij is zo trots dat hij als kleuter naar school mag", dan is daar niks negatiefs aan.
    er is een verschil tussen een kind en een volwassene met een kleuter vergelijken. Als we jou vergelijken met iemand met een extra chromosoompje is er ook geen negatieve connotatie maar denk dat de meeste er niet blij mee zouden zijn.:roflol:
    Ah je geeft dus toe dat je ruzie "zoekt".... wie is dan de relschopper?
    er staat letterlijk relnicht onder mijn naam, leer eens goed onderzoek doen oh gij geniale wetenschapper
    "Pesten is onaanvaardbaar" :roflol:
    Dude, je bent de grootste pestkop van DBB. Je strooit met naamkaartjes zoals snoep met carnaval.
    dacht dat ze met carnaval alleen met bier strooiden:rolleyes:
    Het topic wordt overspoeld met de yasmine-rel maar mijn dag is toch een beetje verpest omdat het de laatste dag van onze vakantie is en mijn vrouwtje sinds gisterenavond niet 100% is. Verder wel een heel goed verlof gehad.
    he balen om te horen man... weten jullie waardoor het komt of is het gewoon de griep?? Beterschap in ieder geval!
     
    er is een verschil tussen een kind en een volwassene met een kleuter vergelijken. Als we jou vergelijken met iemand met een extra chromosoompje is er ook geen negatieve connotatie maar denk dat de meeste er niet blij mee zouden zijn.:roflol:

    er staat letterlijk relnicht onder mijn naam, leer eens goed onderzoek doen oh gij geniale wetenschapper

    dacht dat ze met carnaval alleen met bier strooiden:rolleyes:

    he balen om te horen man... weten jullie waardoor het komt of is het gewoon de griep?? Beterschap in ieder geval!

    Sanca, kijk, men blijft me quoten, men blijft me "provoceren".... maar omdat de "meldingen blijven binnenkomen" riskeer ik een ban?
     
    Sanca, kijk, men blijft me quoten, me blijft me "provoceren".... maar omdat de "meldingen blijven binnenkomen" riskeer ik een ban?
    ahjoh zoals je net zei, je moet toch niet alles serieus nemen, het meeste is toch maar een grapje:)
    Excuses als je je beledigd voelt, maar die negatieve connotatie aan mijn berichten hang je er toch echt zelf aan, want ik heb de beste bedoelingen
     
    Sanca, kijk, men blijft me quoten, me blijft me "provoceren".... maar omdat de "meldingen blijven binnenkomen" riskeer ik een ban?
    Nou ziet u, Sanca kan ons niet missen. Wij zijn namelijk zijn achterban en Sanca zit in het complot.. Wij hebben een theorie bedacht om jou binnen een week van dit forum te pesten. Wij zijn in principe net wilde beesten die continu zoekende zijn naar hun prooi.. EN ONS PLANNETJE IS GESLAAGD VOLGENS MIJ :evil2::evil::evil::evil::evil2: Credits to galen die zijn nieuwe boek aan deze situatie heeft opgedragen en credits aan Bert die via karma instructies en bijsturing gaf waar nodig :burns::army:
     
    Ik zal uit respect en het harde werk van sommige moderators van de afgelopen jaren een tijdje vrijwillig het forum verlaten.
     
    Sanca, kijk, men blijft me quoten, men blijft me "provoceren".... maar omdat de "meldingen blijven binnenkomen" riskeer ik een ban?
    Zo was het niet bedoeld, anderen zijn ook al gewaarschuwd, het is leuk geweest maar het hoeft niet te blijven duren.
    Het is op dezelfde manier dat ixy uiteindelijk geband is en dat blijf ik jammer vinden.
     
    Ik zal uit respect en het harde werk van sommige moderators van de afgelopen jaren een tijdje vrijwillig het forum verlaten.
    Toon je zo ook respect naar ons voor de opoffering van ons vrije weekend om dit plan tot een succesvolle operatie te maken ?
     
    Ik zal uit respect en het harde werk van sommige moderators van de afgelopen jaren een tijdje vrijwillig het forum verlaten.

    Minimaal 3 maanden anders telt het niet
     
    Boyz, ik ben er klaar mee.. Ik ga biljarten en een glas Heineken 0,0 schenken met wat Duitse marsmuziek gegroet u allen
    GeenEiwittenVoorJe18Bent Steks ThaWasteland Sanca Saxon Ano_54321

    RAUS RAUS RAUS
    FB_IMG_1549743188156.jpg
     
    Back
    Naar boven